[blue zdroj= poster=Blizzard]
Obsah Patche
Prosím přivítejte posledního hrdinu ve hře - Rehgara!
- General (Obecné změny)
- User Interface (Uživatelské rozhraní)
- Sound and Art (Zvuk a Grafika)
- Shop (Herní obchod)
- Infrastructure and Gameplay (Infrastruktura a hratelnost)
- Battlegrounds (Battlegroundy)
- Heroes (Hrdinové)
- Talents (Talenty)
- Bug Fixes (Opravy bugů)
General (Obecné změny)
Kompletní sady jazyků brzy ve hře!
Klient Heroes of the Storm bude již brzy obsahovat kompletní audio a textový překlad pro státy z Evropy a Jižní Ameriky. V následujících dnech to budou tyto jazyky:
-
Evropa:
- Francouzština
- Němčina
- Italština
- Polština
- Ruština
- Španělština
- Jižní Amerika:
- Španělština
- Portugalština
- Všechny tyto jazykové sady čeká ještě dlouhá cesta k dokončení, mějte prosím na paměti, že se jedná o první verzi. V těchto verzích můžete najít gramatické a jiné překladatelské chyby. Každá jazyková sada dostane v následujících týdnech mnohá vylepšení.
Nový Battleground
Garden of Terror, kompletně nový Battleground s 3 cestami, který je nyní plně hratelný!
- Po 90 vteřinách, dopadne noc na zahradu a ze tmy se vynoří noční příšery
- Musíte podniknout cestu do zahrady s cílem zabít noční příšery a sesbírat z nich semínka
- Noc bude přetrvávat, dokud nebudou zničeny všechny noční příšery
- Po sesbírání 100 semínek se můžete vrátit na základnu a zde se proměnit v mocného Garden Terrora
- Garden Terror má dvě ability:
- Spore Queen’s Curse (Q)
- Po krátké chvíli, se nepřátelští hrdinové v určené lokaci promění v zombie rostliny na dobu 5 sekund
- Hráč proměněný do zombie rostliny má zmenšené poškození, rychlost pohybu je redukována o 30% a nemůže používat ability
- Plant Horror Overgrowth (W)
- Kořeny, které oslabí a udělí poškození všem nepřátelským budovám v určeném okolí tak dlouho, dokud nebudou zničeny
- Uděluje velké poškození do blízkých minionů
Nový hrdina
Rehgar Earthfury, Shaman of the Earthen Ring byl přidán do Heroes of the Storm a je nyní dostupný ke hraní!
- Ability:
- Chain Heal (Q)
- Vytvoří vlnu, která léčí blízké přátelské jednotky
- Lightning Shield (W)
- Použije štít na přátelské jednotky, který uděluje poškození do blízkých nepřátel
- Earthbind Totem (E)
- Vyvolá totem, který zpomaluje blízké nepřátele
- Trait:
- Ghost Wolf (Z)
- Místo mounta, se Rehgar transformuje do Ghost Wolfa, který zvyšuje rychlost pohybu
- Heroic Ability:
- Bloodlust (R)
- Probudí v přátelských jednotkách šílenství, zvyšuje rychlost útoku a pohybu
- Ancestral Healing (R)
- Značně vyléčí přátelského hrdinu
User Interface (Uživatelské rozhraní)
Systém levelů a odměn
- Celý systém byl přepracován a mnoho odměn předěláno
- Kooperativní režim a Versus je nyní dostupný od levelu 1 a nemusí se již odemykat
- Bonusové zkušenosti za vyhraný Versus zápas zvýšeny z 20 000 na 50 000 za výhru
- Odměny za levely jsou nyní následovné:
- Level 2 a 4: 1000 goldů každý
- Level 6: Daily questy
- Level 8 a 10: Nový slot pro rotaci hrdinů
- Level 12: 2000 goldů
- Level 15: Odemkne artefakty
- Level 20, 25, 30 a 35: 3000 goldů za každý
- Všechny neúplné levely byly ztraceny. Například: Hráč, který měl před patchem 21,5 levelu má nyní 21 rovných.
Artefakty
- Do hry byly přidány artefakty, které umožní modifikovat hrdinu před zahájením hry během výběru hrdiny
- Hráč může artefakty využívat a nakupovat po dosažení levelu 15
- Sloty
- Aby bylo možné používat artefakty, je nutno je nejprve aktivovat sloty
- Existují tři typy slotů: Gemy, Reliky a Triknety
- Slot na gemy je automaticky odemknut na levelu 15, sloty na reliky a trinkety stojí 2000 goldů každý
- Kliknutí na slot umožní vybrat příslušný artefakt, mohou být obsazeny všechny tři sloty, ale od každého typu artefaktu lze mít aktivní jen jeden
- Ranky
- Čím vyšší je rank artefaktu, tím je silnější
- Artefakty lze zakoupit přímo na obrazovce výběru hrdiny, první rank stojí 100 goldů
- Každý další rank je navýšen o 100 goldů, např. rank 2 stojí 200g, rank 3 stojí 300g
- Goldy zdarma pro alfa testery
- Všechny alfa účty, které dosáhly levelu 5, obdrží goldy na testování systému artefaktů
- Čím vyšší má hráč level, tím více goldů dostane:
- Level 30+: 75 000g
- Level 20-29: 35 000g
- Level 5-19: 10 000g
Hero levely a odměny
- Hero levely:
- Hero questy byly přepracovány a přejmenovány na Hero levely
- Dříve bylo nutné odehrát Versus zápas, aby se zkušenosti za hru započítaly do Hero questu
- Nyní se započítávají i zkušenosti získané v průběhu hry
- Všichni hrdinové začínají na levelu 1, maximální hero level je level 10
- Každý level odemyká jednu zajímavou věc, například talent, goldy, skiny nebo portréty
- Dříve splnění Hero questy se nyní započítají do hero levelů
- Např.: Měl-li hráč splněný první Hero quest, začíná na levelu 2
- Měl-li splněno všech 6 hero questů, začíná na levelu 7
- Pokud byl hrdina v průběhu plnění hero questů, bude transformován na nejbližší nižší hero level. Např. měl-li hrdina polovinu druhého hero questu, začíná na levelu 2
- Talenty a Heroické ability
- Talenty se nyní neodemykají po dosažení levelu 8
- Namísto toho se talenty odemykají postupně pro každého hrdinu
- Na levelu 1 začíná hrdina se dvěma talenty na každém in-game levelu a jednou heroickou abilitou
- Druhá heroická abilita se odemyká na levelu 2
- Level 3 odemyká dalších 6 talentů, vždy jeden na potřebný in-game level
- Level 4 odemyká zbylé talenty
- Hero master portréty
- Základní Hero portréry jsou odemčeny na levelu 6
- Hero master portrét je odemčen na levelu 9
- Master skiny
- Do hry byly přidány Master skiny
- Odemknutí Master skinu je podmíněno dosažením maximálního levelu hrdiny, tedy levelu 10
- Master skin lze zakoupit za 10 000 goldů
- Master skiny přichází ve dvou variantách, dají se dále přizpůsobovat
Profil hráče
- Mnoho aspektů profilu bylo přepracováno
- Pro přístup k profilu stačí kluknout na ikonku hráče v pravém horním rohu
- Lze jej také prohlížet na obrazovce výběru hrdiny
- Aktuální úroveň profilu a portrét se zobrazuje v horní části obrazovky profilu
- Záložky na přepínání aspektů profilu byly dány doleva
- Hero progress: Sleduje zkušenosti profilu, hrdinů a levely
- Rewards: Lze použít k zobrazení získaných a zatím neodemčených odměn
- Daily quests: Zobrazuje daily questy
- Záložka shrnutí a historie zápasů je během alfy zakázána
Konec zápasu
- Po ukončení zápasu lze výsledky přepínat v navigační liště
- Shrnutí:
- Přímo po konci zápasu bude zobrazena obrazovka shrnující celý zápas
- Zato karta zobrazí progress profilu, zkušenosti a goldy, které hráč získal
- Staty:
- Zobrazí statistiky zápasu. takedowny, úmrtí a objectivy
- Questy:
- Vypíše postup v daily questech
- Odměny:
- Vypíše dosažené odměny
Výběr hrdiny
- Skiny, mounty a hrdiny lze nyní nakupovat přímo na obrazovce výběru hrdiny
- Skiny:
- Klikněte na talčítko Skins v levém spodním rohu pro zobrazení a přepínání skinů. Pokud není daný skin odemknut, lze jej zakoupit.
- Mounti:
- Klikněte na tlačítkou Mounts pro zobrazení a přepínání všech mountů.
- Pokud není daný mount dostupný, lze jej zakoupit za reálné peníze.
- Mějte na paměti, že na prohlížení a kupování mountů musíte vybrat hrdinu, který může mounty používat.
- Hero info:
- Vybrete hrdinu a klikněte na Hero Info pro detailní zobrazení hrdiny
- Panel obsahuje tři položky, které zobrazí podrobnější informace: Schopnosti, Heroické ability a talenty
- Není-li hrdina dostupný, lze jej zde zakoupit
- Sloty na artefakty:
- Sloty na artefakty byly přidáno do hry dolů mezi tlačítka Hero Info a Ready
Získávání goldů
- Goldy jsou nyní udělovány po každém odehraném zápase.
- Za každý Cooperative mod dostane hráč 10 goldů
- Za vyhraný Versus dostane hráč 40 goldů, za prohraný 10 goldů
Daily questy
- Nyní mohou být splněny v Cooperative modu!
- Všechny daily questy nyní dávají 200 goldů, ale už nedávají zkušenosti
Ping menu
- Ping menu zobrazené po stisku talčítka G nebo Alt dostalo několik vylepšení
- Ping menu zobrazení
- Ping menu zmizí po 0,5 sekundě, ale zobrazí se v okamžiku, kdy přes něj hráč přejede myší
- Uprostřed menu se zobrazí tlačítko na zavření menu bez provedení další akce
- Pokud je pingnuto dříve, než se zobrazí menu, jedná se o klasický ping
- Kurzor myši
- Kurzor je při zobrazení ping menu stále viditelný
- Pokud je kurzor na okraji obrazovky, ping menu se zobrazí tak, aby bylo viditelné celé
- Pokud je příkaz ping proveden skrze ping menu, myš se nevrací na umístění pingu.
Sound & Art (Zvuk a Grafika)
Vzhled
- Mnoho hrdinů a skinů bylo vizuálně vylepšeno
- Některé modely prošly změnou vzhledu:
- Všechny skiny Novy
- Všechny skiny Tyraela
- Všechny skiny Uthera
- Všechny skiny Zeratula
- Diablo a všechny jeho skiny
- Gazlowe
- Valla a všechny její skiny
- Taneční animace byly upraveny pro:
- Abathura
- Raynora a Commander Raynor Skin
- Obličejové animace byly upraveny pro:
- Nova
- Raynor
- Uther
- Provedeny některé úpravy vizuálních efektů pro:
- Obrazovku smrti
- Illidanovu abilitu Metamorphosis
- Ronin Zeratul’s ability
- Sonyinu abilitu Arreat Crater
Zvuky
- Nová hudba byla přidána do hry
- Nové zvuky pro pingování na mapě
- Přidán zvuk pro oznámení kritického stavu zdraví
Shop (Herní obchod)
Nový hrdina
- Rehgar byl přidán do obchodu
Skin
- Ironclaw Rehgar byl přidán do obchodu
Master skiny
- Master skiny byly přidány do obchodu, ale nebudou dostupné, dokud hráč nedosáhne s hrdinou levelu 10.
- Master skiny byly přidány pro následující hrdiny (další budou brzy):
- Abathur
- Arthas
- Diablo
- Falstad
- Illidan
- Kerrigan
- Li Li
- Muradin
- Rehgar
- Sonya
- Stitches
- Tassadar
- Tyrande
- Uther
- Valla
- Zagara
Bundly:
- Ironclaw Rehgar Bundle byl přidán do obchodu na omezenou dobu
- Všechny předchozí bundly byly odstraněny a nahrazeny novými:
- Assassin Bundle
- Warrior Bundle
- Support Bundle
- Beatdown Bundle
- Heavy Hitters Bundle
- Heroes of the Light Bundle
- S výjimkou Rehgar bundle umožňuje každý nový bundle výběr ze tři hrdinů z devíti v různých variacích. Můžete si proto vybrat takový, který nejlépe odpovídá vašim preferencím.
Infrastructure & Gameplay (Infrastruktura a hratelnost)
Obecné
- Bylo provedeno několik změn pro lepší citlivost a plynulost hry
- Bylo provedeno několik zlepšení výkonu
- Hrdinové jsou nyní lépe nakliknutelní
- Šířka hrdiny na to nemá vliv v případech, jako jsou například kolize na mapě
- Množství herních zkušeností potřebných k dosažení levelu 2-19 zvýšeno o 6%
Anti-Snowball Bonusy
- Upraveno množství zkušeností za zabití nepřátelského hrdiny
- Nyní to bude mít menší dopad na hru
Pohyb
- Stisknutí a podržení kurzoru myši bude nyní pohybovat hrdinou kontinuálně. Neustálé klikání pro pohyb hrdiny je minulostí!
Opětovné připojení
- Kamera se nyní po opětovném připojení do probíhající hry vycentruje přímo na hrdinu
- Voiceover nebude dostupný, pokud bude hráč odpojen ze hry
Battlegrounds (Battlegroundy)
Core
- Počet životů se v průběhu hry zvyšuje
- Rádius plošného útoku zvetšen z 1,5 na 2
Heroes (Hrdinové)
Obecné
- S přidáním Artefaktů a nových talentů jich je mnoho přehozeno
Hero Changes (Změny u hrdinů):
[color=#ffdc3b]Assassin:[/color] | [color=#ffdc3b]Specialist:[/color] | [color=#ffdc3b]Support:[/color] | [color=#ffdc3b]Warrior:[/color] |
---|---|---|---|
Illidan | Abathur | Brightwing | Arthas |
Kerrigan | Gazlowe | Li Li | Diablo |
Nova | Murky | Malfurion | E.T.C. |
Tychus | Nazeebo | Tassadar | Muradin |
Valla | Zagara | Tyrande | Stitches |
Zeratul | Uther | Tyrael |
- Bribe (Talent) byl odstraněn.
- Symbiote (Q)
- Stab (Q)
- Nový talent (Level 4): Barbed Spines
- Stab zraňuje o 20% více.
- Spike Burst (W)
- Nový talent (Level 1): Eradicate Minions
- Spike Burst zraňuje o 50% víc ne-hrdinské cíle.
- Death Coil (Q)
- Death Touch (Talent)
- Přesunutý z Levelu 1 na Level 7.
- Nyní dává 100% splash zranění kolem zasaženého miniona.
- Phase Shift (Z)
- Nyní může být použito přes minimapu.
- Po vykouzlení už nemůže být přerušeno.
- Shoothing Mist (Trait)
- Regenerative Rains (Talent)
- Shoothing Mist už nebude aktivovan, při používání heroic ability.
- Regeneration Master (Talent) byl odstraněn.
- Fire Stomp (W)
- Swallowing Flames (Talent)
- Přesunutý z Levelu 16 na Level 4.
- Firestorm (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 16.
- Zvýšené poškození plamenů při návratu z 50% na 150%.
- Nový Talent (Level 4):Molten Impact
- Fire Stomp nyní zraňuje o 50% víc ne-hrdinské cíle.
- Overpower (E)
- Nový Talent (Level 4): Demonic Strength
- Overpower zraňuje o 25% více.
- Rockstar (Trait)
- Nový Talent (Level 13): Rockin’ Out
- Zvyšuje trvání Rockstar ze 3 na 5 sekund a přidá minionům plný bonus.
- Face Melt (W)
- Dance Your Pants Off! (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 1.
- Loud Speakers (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 7.
- Guitar Solo (E)
- Pwn Shop Guitar (Talent)
- Přesunutý z Levelu 1 na Level 4.
- Groupies (Talent)
- Přesunutý z Levelu 1 na Level 4.
- Minion Killer (Talent) byl odstraněn.
- Follow Through (Talent) přidan na Level 7.
- Betrayer’s Thirst (Trait)
- Thirsting Blade (Talent)
- Přesunutý z Levelu 1 na Level 4.
- Thrill of Battle (Talent)
- Trvání zvýšeno z 5 na 8 sekund.
- Cooldown snížený z 25 na 20 sekund.
- Dive (Q)
- Flight of the Betrayer (Talent)
- Rychlost pohybu zvýšena z 20% na 40%.
- Friend or Foe (Talent)
- Dive může být použit i na spojence.
- Použití Dive na spojence sníží jeho cooldown o 2 sekundy.
- Evasion (E)
- Trvání zvýšené ze 1,5 na 2 sekundy.
- Metamorphosis (R)
- Demonic Form (Talent)
- Nyní také znižuje CC efekty o 50%.
- Rychlost pohybu mimo combat je zvýšena z 20% na 40%.
- Assimilation (Trait)
- Nový talent (Level 16): Aggressive Defense
- Zvýší sílu štítu získaných použitím základních abilit z 20% na 30%.
- Ravage (Q)
- Clean Kill (Talent)
- Přesunutý z levelu 7 na Level 4.
- Návratnost many je zvýšená z 75% na 100% pokud Ravage zabije nepřítele.
- Nový talent (Level 7): Adaptation
- Ravage nyní můžeme použít i na spojence (nezraňuje).
- Použití Ravage na spojence snižuje cooldown o 50%.
- Healing Brew (Q)
- First Sip (Talent) byl odstraněný.
- Two for One (Talent)
- Nyní zvyšuje cenu Healing Brew o 15 many.
- Cloud Serpent (W)
- Bringer of Gifts (Talent)
- Přesunut z Levelu 4 na Level 7.
- Hardened Focus (Talent) přidán na Level 16.
- Follow Through (Talent) přidán na Level 7.
- Searing Attacks (Talent) byl odstraněn
- Skull Cracker (Talent)
- Nyný stunuje po 3 základních útocích (byli 4).
- Second Wind (Trait)
- Snížený potřebný čas na aktivaci mimo combat z 6 na 4 sekundy.
- Thunderclap (W)
- Reverberation (Talent)
- Doba trvání, snížení rychlosti útoku, zvýšena z 2 na 3,5 sekundy.
- Thunderburn (Talent)
- Trvání výbuchu po použití Thunderclap zvýšeno z 1,5 na 2 sekundy.
- Crowd Control (Talent)
- Redukce cooldownu za každý zasáhnutý cíl zvýšeno z 0,5 na 0,75 sekundy.
- Healing Static (Talent)
- Zvýšení healingu za každý zasáhnutý cíl z 1% na 1,5%.
- Dwarf Toss (E)
- Dwarf Launch (Talent)
- Dosah a rozsah zvýšený z 50% na 75%.
- Přesunutý z Levelu 13 na 16.
- Haymaker (R)
- Zranění zvýšené z 200 na 300.
- Získané zranění za každý level zvýšené z 12 na 20.
- Demolitionist (Talent) byl odstraněn.
- Spell Shield (Talent) byl odstraněn.
- Spawn Egg (Trait)
- Assault Egg (Talent)
- Nyní už nesnižuje cooldown Spawn Egg.
- Nyní zvýši Murkyho rychlost pohybu pěšky i na mountovi o 20% na 5 sekund po oživení.
- Slime (Q)
- Slimy End (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 7.
- Pufferfish (W)
- Nyní už nedává bonusové poškození do budov.
- Cooldown zvýšený z 9 na 15 sekund.
- Dosah vykouzlení snížený z 10 na 7.
- Zranění zvýšené z 90 na 100.
- Zvýšení zraněni za každý level z 10 na 25.
- Plošný rozsah zvýšený z 2,5 na 3.
- Základní útoky potřebné na zneškodnění Pufferfish zvýšené z 2 na 3.
- Out With A Bang (Talent) byl odstraněn.
- Pufferfish School (Talent) byl odstraněn.
- Tufferfish (Talent)
- Přesunutý z Levelu 13 na Level 7.
- Wrath of Cod (Talent)
- Pufferfish nyní zraňuje o 50% víc, kromě budov.
- Přesunuté z Levelu 7 na Level 13.
- Safety Bubble (E)
- Beneath Contempt (Talent) byl odstraněn.
- March of the Murlocs (R)
- Nyní dává o 50% míň poškození do budov.
- Zpomalení zvýšeno z 10% na 15%.
- Maximální zpomalení zvýšeno z 70% na 90%.
- Octo-Grab (R)
- Cooldown zvýšen z 30 na 40 sekund.
- Mercenary Lord (Talent) přidaný na Level 7.
- Voodoo Ritual (Trait)
- Nový talent (Level 16): Specialized Toxin
- Zvýší zranění Voodoo Rituálu do hrdinů o 200%.
- Onslaught of the Storm (Talent) byl odstraněn.
- Fury of the Storm (Talent) přidaný na Level 20.
- Rewind (Talent) byl odstraněn.
- Psionic Storm (W)
- Psi-Infusion (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 1.
- Overkill (Q)
- Lead Rain (Talent)
- Sníženo zpomalení z 40% na 20%.
- Trvání sníženo z 3 na 1,5 sekundy.
- Nový talent (Level 4): Spray ‘n’ Pray
- Zvýši dosah kouzlení Overkillu a maximální dosah útoku o 1.
- Frag Grenade (W)
- Nový Talent (Level 1): Shredder Grenade
- Zvýši rádius Frag Grenade o 25%.
- El’Durin’s Might (Q)
- Zranění prvně bylo způsobeno teleportováním, a / nebo expirace meče byla odstraněna.
- Počáteční zranění zvýšené z 35 na 60.
- Zvýšení zranění za každý level ze 7 na 9.
- Smite (E)
- Počáteční zranění zvýšené z 50 na 75.
- Zvýšení zranění za každý level z 10 na 12.
- Hunter’s Mark (Trait)
- Nový talent (Level 1): Ranger’s Mark
- Snižuje cooldown Hunter’s Mark o 8 sekund.
- Nový talent (Level 13): Purging Mark
- Hunter’s Mark nyní funguje na budovy.
- Základní útoky na označenou budovu zničí 1 náboj.
- Nový talent (Level 16): Mark of Mending
- Základní útoky proti označenému hrdinovi vyléčí útočníka o 2% z maximálního života.
- Nový talent (Level 16): Huntress’ Fury
- Zvýší rychost útoku o 40% po vykouzlení Hunter’s Mark.
- Light of Elune (Q)
- Cena many redukovaná z 50 na 45.
- Nový talent (Level 1): Celestial Attunement
- Sníží cenu many Light of Elune o 15.
- Quickening Blessing (Talent)
- Tyrande už nedostává bonus k rychlosti pohybu po vyléčení sebe.
- Shroud (Talent)
- Přesunutý z leveli 4 na level 7.
- Tyrande už se nezahalí, pokud vyléčí sebe.
- Owerflowing Light (Talent)
- Přesunutý z Levelu 7 na Level 4.
- Sentinel (W)
- Empower (Talent)
- Přesunutý z Levelu 13 na Level 4.
- Lunar Flare (E)
- Shooting Star (Talent)
- Nyní vrátí 100% many, pokud je nepřátelský hrdina zasažen.
- Tento efekt je aktivovan jen jednou za vykouzlení.
- Shadowstalk (R)
- Nyní odhalí všechny nepřátele a zahalí spojence.
- Cooldown snížen z 60 na 50 sekund.
- Nyní už nezvyšuje rychlost pohybu.
- Hunter’s Prey (Talent)
- Tyrande a všichni spojenci dostanou 25% rychlost pohybu na 8 sekund a další základní útok dává o 100% víc poškození po vykouzlení Shadowstalku.
- Holy Radiance (E)
- Šířka redukována z 3 na 2,5.
- Strafe (R)
- Trigger Happy (Talent) byl odstraněn.
- Nový talent (Level 20): Vengeance
- Strafe vystřelí pronikavé střely v rovné čáře.
- Baneling Barrage (Q)
- Banelingové dostali trošku volnosti pohybu kolem rohů.
- Hydralisk (W)
- Hydraliskova rychlost pohybu zvýšena o 10%.
- Permanent Cloak (Trait)
- Assassin’s Blade (Talent)
- Přesunutý z levelu 7 na Level 13.
- Rychlost pohybu zvýšena z 15% na 20%.
- Cleave (Q)
- Nový talent (Level 16): From the Shadows
- Cleave zraňuje o 30% víc, pokud to Zeratul použije během neviditelnosti.
- Singularity Spike (W)
- Shadow Spike (Talent)
- Přesunutý z Levelu 4 na Level 7.
- Blink (E)
- Vorpal Blade (Talent)
- Přesunutý z Levelu 13 na Level 4.
- Hotkey byl změněný z D na aktivní talent 1,2,3,4, nebo 5 (v závislosti na jiné aktivní talenty, které už byly vybrány).
- Shadow Assault (R)
- 15% Life Steal v základu Heroické ability byl odstraněn.
- Nerazim Fury (Talent)
- Life Steal zvýšen z 15% na 30%.
Talents (Talenty)
Obecné
- S přidáním artefaktů byly odstraněny tyto talenty:
- Minion Killer
- Path of the Assasin
- Path of the Warrior
- Path of the Wizard
- Nahradili je nové talenty:
- Nový talent (Level 1): Seasoned Marskman
- Přidá +1 útočné poškození permanentně za každých 5 zabitých minionů.
- Tento efekt se stackuje.
- Pouze Last Hity (doražení) se vám budou započítávat do bonusu.
- Nový talent (Level 1): Conjurer’s Pursuit
- Za každé 3 sesbírané regenerační koule se vám permanentně zvýší regenerace many o 0,25.
- Tento efekt se stackuje.
- Nový talent (Level 1): Scouting Drone
- Do určené lokace umístí létacího drona, který odhalí okolí a všechny zahalené jednotky po dobu 60 sekund.
- Drona vidí nepřátelé a můžou ho zničit.
- Nový talent (Level 4): Gathering Power
- Pasivně přidá +8% poškození abilitám.
- Za každé zabití hrdiny přidá další 2%, až do maxima 12%. Tento bonus je po smrti ztracen.
Block
- Přesunut z levelu 7 na level 1.
Hardened Focus
- Přesunut z levelu 13 na level 16.
Healing Ward
- Přesunut z levelu 1 na level 4.
Overdrive
- Přesunut z levelu 13 na level 16.
Rewind
- Přesunut z levelu 16 na level 13.
Spell Shield
- Funkce tohoto talentu se změnila.
- Po obdržení poškození z ability nyní obdržíte štít, který redukuje poškození všech abilit o 50% po dobu dvou sekund. Může být použito pouze jednou za 30 sekund.
Bug Fixes (Opravy bugů)
General
- Opraveno množství překlepů a tooltip chyb.
- Ability, jenž lze použít vícekrát již nepřemístí hrdinu za nepřátelské budovy.
- Fix několika věcí, které způsobovali grafické bugy ve světě, hlavně u útesů a nízkého terénu.
- Opravena chyba, která způsobovala vracení grafického nastavení do zvoleného nastavení Shaderu na začátku nové hry.
- Battleground loading screen nyní zmizí I pokud použijete Alt + Tab při načítání do matche.
Art
- Efekty kolem Zeratulova Psi-čepele u vybírání hrdinů jsou nyní na správném místě při vyhledávání matche.
- Tyrande nyní natahuje svůj luk pod úhlem, který vice odpovídá cestě letu útoků.
User Interface
- Označení itemu v obchodě už nezpůsobí přeskakování stránek při scrollování kolečkem myši.
- Opravena chyba, která mohla způsobovat nezáměrné použití abilit nastavených na “Quick Cast” s možností “On Release” při psaní do chatu.
Battlegroundy
- Truhly s pokladem nyní nezůstávají vidět na minimapě nebo skrz Fog of War po jejich zničení.
Hrdinové a talenty
- Efekt Abathurova Symbiotu (Q), který se objeví nad hlavou spojence nyní není viditelný skrz zdi a jiné překážky, přes které nelze vidět. Symbiote ability nejdou používat, pokud je hrdina polapen heroickou abilitou Zagary, Devouring Mawem.
- Brightwingův Polymorph už nezpůsobuje to, že se cíl stane neviditelným.
- Diablův Shadow Charge a Fire Stomp nyní správně ruší mounty hrdinům se štítem.
- Exploze Falstadova BOOMerangu již nezpůsobuje výbuch na jiném místě, než kde byl aktivován.
- Illidan nyní zaútočí ve správném pořadí po použití Dive.
- Illidan nenásleduje hrdinu, na kterého byl použit The Hunt a který zemřel před střetnutím s Illidanem.
- Illidan nezmění své stoupání při použití Dive těsně před efektem Grave Golemovy Binding Roots ability.
- Illidan už nemůže zrušit efekt Shrink Raye použitím Dive.
- Malfurionův Life Seed Talent se nyní neaktivuje, pokud je Malfurion mrtev.
- Murky není instantně oživen, když on i jeho vajíčko jsou zabiti najednou.
- Murloci přivolaní Murkyho abilitou March of the Murlocs ignorují zničitelné barely.
- Pokud je Murkyho vajíčko zničeno před tím, než se oživí, smrt se započítá do statistik.
- Nazeebův Gargantuan následuje Witch Doctora po získání Dragon Knighta.
- Nova nezůstává zaseknutá v animaci Triple Tapu, pokud je cíl zabit první nebo druhou ranou.
- Novy abilita Holo Drone správně útočí na truhly v Blackheart’s Bay.
- Cooldown u heroické ability Novy, Precision Strike, je adekvátně redukován při útočení, pokud má Nova talent Battle Momentum.
- Efekty Kill Streaku jsou nyní zobrazeny u Decoye Novy.
-
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet