Vyjádření k Ranked hrám

 

RANKING SYSTEM BREAKDOWN

Nedávné diskuze komunity o hodnotícím systému v Heroes of the Storm vyprodukovaly zajímavé teorie o tom, jak funguje, a my bychom rádi řekli na toto téma více. Heroes je vysoce kompetitivní hra a my chtěli vytvořit systém, který by odrážel schopnosti jednotlivých hráčů. Proto jsme systém rozdělili do 50 odlišných hodností, z nichž každá by měla reprezentovat 2% hráčů, a díky tomu si hráči jednoduše zjistí, jak si vedou oproti ostatním. Kupříkladu, když dosáhnete hodnosti 10, můžete předpokládat, že váš momentální skill je mezi 20% nejlepších.

Hodnotící systém je podobný systému, který jsme použili ve StarCraft II a který se snaží udržet vaše win-ratio na 50% a neustále měří váš výkon proti nepřátelům s odlišnými schopnostmi a vypočítává tak, na kterém ranku spočívají ty vaše.

Abyste postoupili vzhůru skrz hodnosti, musíte splnit očekávání systému na váš výkon  - musíte se jako hráč zlepšovat a neustále porážet silnější protihráče. Také je možné zlepšovat se rychleji, než vaše současná pozice naznačuje, a v případech, jako je tento, dostanete pár bonusových bodů navíc, abyste se dříve dostali na hodnost, kam patříte.

                                                                                                                                                                           

ZMĚNY V RANCÍCH A BODECH

S budoucími updaty bychom rádi nabídli více možností ve výši bodů, v závislosti na schopnostech protihráčů. Dostanete více bodů za poražení protihráčů na vyšší úrovni než protihráčů na úrovni stejné nebo menší než ta vaše.

Také čteme zpětné reakce hráčů, co si myslí, že by získávání bodů a hodností mohlo být zajímavější a více informativní. Souhlasíme a víme, že tu není moc fanfár, které by doprovázely sbírání bodů nebo získávání hodností. Je to proto, že nejdříve chceme hodnosti a body otestovat a získat na ně, potažmo na celý hodnotící systém, zpětnou vazbu. Potom teprve můžeme přidávat vylepšení. V dalších updatech se budeme snažit o to, aby získávání bodů a hodností bylo poutavější, hlavně ve statistikách na konci hry. Také bychom vám rádi umožnili pochopit, proč vyhráváte nebo prohráváte.

Dále bychom vám rádi umožnili, abyste mohli předvést své schopnosti v Ranked hrách více způsoby. Současně plánujeme v dalším patchi přidat zobrazení vaší hodnosti na váš profil. Spousta vylepšení, co jsme tu zmínili, bude přidána do hry až s postupem času.

                                                                                                                                                                           

RANKED MATCHMAKING

Hero League odstartoval s omezeným počtem hráčů a výsledkem bylo, že některé hry nebyly vyrovnané tak, jak jsme chtěli. Věděli jsme, že to může být na začátku problém, ale chtěli jsme pozvednout a rozjet Hero League, abychom mohli otestovat Draft Mode a ranking systém naživo. Dobrou zprávou je, že Heroes populace roste každým dnem. Díky tomu má matchmaker větší výběr při sestavování her, což má za následek rovnoměrnější hry. To je velice důležité, protože Ranked hry v Heroes jsou soutěží, a my si myslíme, že ještě více zábavy bude při vyrovnaných soutěžích.

                                                                                                                                                                           

JIŽ BRZY: TEAM LEAGUE

Team League má své místo v budoucím patchi a aktivně na ní pracujeme. Tato hra bude zcela odlišná od Hero League, zde budete moci vy a vaši přátelé sestavit pětičlenné týmy a utkat se na poli s ostatními. Stejně jako v Hero League váš tým získá rank, který může klesnout nebo stoupnout na základě vašeho herního výkonu. Ale na rozdíl od Hero League každý tým, který sestavíte, bude mít vlastní rank nezávislý na tom, jaký máte rank individuálně jako hráči. Bude tedy více záležet na sehranosti týmu a výkonu ve hře. Navíc, na vrcholu žebříčku systému Team League čeká zcela jiný zážitek, podobný spíše Grandmaster League ve StarCraft II nebo Legend ranku v Hearthstone.

Team League také nabídne „Kdo dřív přijde, ten dřív mele“ systém - First Come First Served (FCFS) Draft Mode. Ten poskytuje hráčům možnost vybrat si hrdinu, pokud je jeho tým právě na tahu. Verze takového Draft Mode je již momentálně hráčům dostupná ve hře a můžete si ji ozkoušet výběrem Custom hry, Lobby módem Draft a Ready módem First (FCFS).

O Team League přineseme více informací až v době, kdy budeme blízko jejího zavedení. Do té doby doufáme, že nepřestanete testovat hru a sdílet svoje dojmy z Hero League.

                                                                                                                                                                           

Jako vždy děkujeme za veškerou zpětnou vazbu. Vaše názory jsou pro nás velmi cenné a pomáhají nám tvořit vylepšení, která posléze přinášíme do hry. Máme spoustu plánů ohledně Ranked her a kolem Heroes jako takových a nemůžeme se dočkat, až to na vás vybalíme.

 

A jak se na vyjádření a ohlášené změny díváte vy? Diskutovat můžete pod článkem!



Naposledy upravil/a Jerryky 15.02.2015 v 11:37:43.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet