Heroes of the Storm PTR změny z 6. dubna 2020

  PTR    Patch Notes    Rework   

 

Na PTR přišel další patch, který přináší velkou spoustu změn. Nechybí mezi nimi rework Tassadara, předpřipravené talent buildy, úprava core a mnoho dalšího.

 

Nexová anomálie - volání o pomoc

V posledních letech jsme slyšeli Váš feedback, že byste se chtěli cítit více chráněni blízkými budovami. Minioni, Summony a ne-hrdinské jednotky dokáží udržet pozornost budov na tak dlouho, že bránící hráči mají pocit, že pod nimi nemají žádnou ochranu. Proto jsme se rozhodli přidat následující úpravy budov:

Věže, pevnosti a Nexus core

  • Paprsek nyní označí jejich cíl, čímž usnadní identifikaci, na koho útočí. 
  • Zaútočení na blížké bránící hrdiny způsobí, že budovy se zaměří na tohoho útočníka dokud nezemře nebo neopustí jejich dosah.
  • Jasný paprsek označí, že budova brání spřáteleného hrdinu.
  • Pokud jejich cíl se stane untargetable (nejde na něj útočit), budovy zaměří jiný cíl a poté, co tento stav skončí, se vrátí ke svému původnímu cíli.

Věže a pevnosti

  • Poškození způsobované hrdinům zvýšeno o 10%.
  • Útoky snižují armor hrdinů až o 40.
  • Věže snižují armor hrdinů o 5 za zásah.
  • Pevnosti snižují armor hrdinů o 10 za zásah.
  • Útoky věží a pevností nově zasažené hrdiny nezpomalují.

Nové ability Nexus core

  • Battlefield of Eternity - Každých 8 vteřin vypálí core 2 salvy Frozen Orbů, které zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů a zakoření je na 1.5 vteřiny.
  • Blackheart's Bay - Každé 4 vteřiny vypálí core Cannonball, který zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů, zpomalí je o 70 % na 1.5 vteřiny a odhodí je.
  • Braxis Holdout - Každé 4 vteřiny vypálí core 5 raket, které zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů za raketu.
  • Cursed Hollow - Každé 3 vteřiny spawne core kletbu pod nepřátelským hrdinou. Pokud ho zasáhne, zraní je za 5 % maximálních životů a sníží jejich armor o 75 na 4 vteřiny.
  • Dragonshire - Každých 6 vteřin vypálí core 2 kameny, které zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů a omráčí je na 1.5 vteřiny.
  • Garden of Terror - Každé 3 vteřiny vypálí core semínko pod nepřátelského hrdinu. Když vybuchne, polymorphne všechny zasažené hrdiny na 3 vteřiny.
  • Hanamura - Každých 8 vteřin vypálí core 2 salvy raket, které zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů a zpomalí je o 70 % na 1.5 vteřiny.
  • Infernal Shrines - Každých 8 vteřin vypálí core 2 salvy Frozen Orbů, které zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů a zakoření je na 1.5 vteřiny.
  • Sky Temple - Každých 8 vteřin spawne core 2 řady 6 tornád, které kolem něj budou obíhat. Zasažení hrdinové obdrží 25 poškození a budou odhozeni.
  • Tomb of the Spider Queen - Každých 5 vteřin vypálí core Death Wave, která zrání nepřátelské hrdiny za 5 % maximálních životů a zpomalí je o 70 % na 1.25 vteřiny.
  • Volskaya - Každých 6 vteřin vypálí core 3 ruce, které zrání nepřátelské hrdiny za 150 životů a odhodí je.
  • Warhead Junction - Každých 18s vypálí core nukleární střelu, která zraní nepřátelské hrdiny za 30 % maximálních životů.

Obecné

Mastery ringy - Tier 3

Připravte se ukázat oddanost svým oblíbeným hrdinům s další úrovní mastery ringů. Tyto ringy budou dostupne po dosažení úrovně 50 a získání předchozích 2 ringů pro daného hrdinu.

Umělá inteligence

  • Rozhodovací stromy umělé inteligence byly upraveny, aby se snížilo množství konfliktů mezi taktickými a objective systémy.
  • Agenti (postavy ovládané A.I.) se budou snažit před objectivy zdržovat a čekat na posily.
  • Po odpojení hráče ho A.I. odvede zpět do báze, kde setrvá dokud nedostane příkaz k následování.
  • Při přiblížení se bodu odevzdání dubloonů nebo gemů se agenti pokusí je odevzdat.

Oblíbené talenty

Vytvořte svoje oblíbené talentové buildy

  • Hráči si mohou v Hero Selectu nebo na draftové obrazovce zvolit své oblíbené talentové buildy.
  • Talent označíte či odoznačíte jednoduše kliknutím na něj.
  • Hráči si mohou vytvořit až 3 oblíbené buildy pro každého hrdinu a mít jeden aktivní.
  • Pro změnu k jinému buildu stačí kliknout na tlačítka buildů na vrchu talentového panelu.
  • Pokud dojde k výrazné změne nějakého talentového tieru, oblíbený talent v tomto tieru bude resetován.
  • Sdílejte své oblíbené buildy
  • Kliknutím na ozubené kolečko vedle talentových buildů na obrazovce volby hrdiny vygenerujete odkaz na daný build.
  • Pokud jej pošlete do chatu, hráči na něj mohou kliknout levým tlačitkem pro zobrazení buildu a nebo tlačitkem pravým pro uložení do oblíbených buildů.

In-game a End of the Match obrazovky

  • Oblibený talent bude mít na sobě ikonku.
  • V pruběhu hry můžete měnit oblíbené buildy a lépe reagovat na situaci ve hře.
  • Na konci hry můžete použít ozubené kolečko pro kopírování buildů jiných hráčů.

Storm League

Změny matchmakingu pro GM a Master hráče

  • Master a Grand Master hráči nejsou limitování připojením se maximálně s jedním dalším hráčem.
  • Master a Grand Master hráči nejsou limitování připojením se s hráčem vzdáleným maximálně 5000 ranked pointů.
  • Provedli jsme několik quality life změn, které by měly zlepšit kvalitu her pro Grand Master a Master hráčů.

Kolekce

Mnoho sezóních předmětů se vrací a budou po omezenou dobu dostupné ke craftění a v Loot Chestách.

Nové bundles (dostupné po omezenou dobu)

  • Fragments of the Dark Nexus Bundle
  • Dark Nexus Harbingers Bundle
  • Dark Nexus Deathwing Bundle
  • Dark Nexus Fenix Bundle
  • Dark Nexus Tassadar Bundle
  • Dark Nexus Beast Pack
  • Caldeum Complex Bundle

Nové skiny (dostupné po omezenou dobu)

  • Dark Nexus Deathwing
    • Shattered Dark Nexus Deathwing
    • Forgotten Dark Nexus Deathwing
    • Awakened Dark Nexus Deathwing
    • Astral Dark Nexus Deathwing
  • Dark Nexus Fenix
    • Imperial Dark Nexus Fenix
    • Awakened Dark Nexus Fenix
    • Eldritch Dark Nexus Fenix
    • Astral Dark Nexus Fenix
  • Dark Nexus Tassadar
    • Forgotten Dark Nexus Tassadar
    • Awakened Dark Nexus Tassadar
    • Eldritch Dark Nexus Tassadar
    • Astral Dark Nexus Tassadar
  • Dark Nexus Gul’dan
    • Entropic Dark Nexus Gul’dan
    • Sadistic Dark Nexus Gul’dan
  • Dark Nexus Alarak
    • Astral Dark Nexus Alarak
    • Awakened Dark Nexus Alarak

Noví mounti (dostupní po omezenou dobu)

  • Dark Nexus Beast
    • Shattered Dark Nexus Beast
    • Forgotten Dark Nexus Beast
    • Wild Dark Nexus Beast
    • Awakened Dark Nexus Beast
    • Astral Dark Nexus Beast
  • Astral Dark Nexus Hound
    • Awakened Dark Nexus Hound
  • Astral Dark Nexus Manta
    • Awakened Dark Nexus Manta

Hrdinové

Tassadar Rework

  • Trait - Resonance Beam
    • Tassadarův základní útok je paprsek, který způsobí 14 poškození každých 0.25 vteřiny a zpomalí nepřítele o 10 %. Za každou vteřinu channelování útoků získá Tassadar 25 % bonusového Attack Damage a obnovy many až do výše 100 %. Při plném nabití získá také dále 3 mana za vteřinu. Tento bonus ztratí po 6 vteřinách bez útočení.
  • [Q] Shock Ray
    • Po 0.375 castu vystřelí rychle se pohybující paprsek elektřiny, který způsobí 280 poškození a zpomalí zasažené cíle o 25 % na 2 vteřiny.
    • Mana: 55 mana
    • Cooldown: 7 vteřin
  • [W] Psionic Storm
    • Vytvoří psionickou bouři v cílové oblasti, která každých 0.5 vteřiny způsobi 38 poškození všem nepřátelům v cílove oblasti po dobu 3 vteřin. Každý zásah zvyšuje toto poškození o 10 % až do výše 50 %.
    • Mana: 60 mana
    • Cooldown: 8 vteřin
  • [E] Force Wall
    • Po 0.5 vteřinách vytvoří zeď, která po dobu 2 vteřin bude bránít v průchodu všem jednotkám.
    • Mana: 70 mana
    • Cooldown: 21 vteřin
  • [R1] Archon
    • Tassadar se transformuje do podoby Archona, získá 40 % maximálních životů jako štít a zesílí své základní útoky po dobu 12 vteřin. Ty způsobují více poškození a zasahují všechny cíle v malém okolí a snižují Magic Armor hrdinů o 20 % na 2 vteřiny. Po dobu Archon formy je jeho Resonance Beam plně nabitý.
    • Mana: 100 mana
    • Cooldown: 90 vteřin
  • [R2] Black Hole
    • Po 0.5 vteřinách vystřelí černou díru, která stáhne nepřátelské hrdiny do svého středu. Dotyk jejím středem způsobí 310 poškození a omráči zasaženého hrdinu na 1.25 vteřiny.
    • Mana: 80 mana
    • Cooldown: 70 vteřin

Talenty

  • Level 1
    • Static Charge [Q] - Quest: Zasažení hrdinů Shock Rayem zvýší jeho poškození 4 a přidá 33 % nabiti Resonance Beamu. Maximum 200 bonusového poškožení.
    • Psi-Infusion [W] - Zvyšuje dosah Psionic Storm o 33 %. Každý zásah hrdiny vrátí 5 many a zásah jiné ne-budovy 0.5 many.
    • Khaydrin Amulet [Trait] - Quest - Resonance Beam se nabíjí o 50 % rychleji. Reward - Po 80 vteřinách plne charge Zasáhne Resonance Beam 1 další cíl za 50 % poškození, po 160 vteřinách se tento počet cílů zvyšuje o další jeden cíl.
  • Level 4
    • Induction [Q] - Cast Shock Ray zvyšuje rychlost pohybu o 15 % na 3 vteřiny. Při zásahu nepřátelského hrdiny se tento bonus zvyšuje o 10 %.
    • Electric Fence [E] - Nepřátelé blízko Force Wall obdrží každé 0.5 vteřiny 46 poškození a budou zpomaleni o 35 %.
    • Plasma Shield [Trait] - Při plném nabití Resonance Beamu obdrží Tassadar štít ve výši 3 % maximálních životů každou vteřinu až do výše 15 %.
  • Level 7
    • Beam Alignment [Q] - Při plném nabití Resonance Beamu se zvyšuje dosah základních útoků o 1 a cooldown Shock Raye se obnovuje o 100 % rychleji.
    • Psionich Echo [Q/W] - Použití Psionich Storm sníží manacost dalšího Shock Raye během 3 vteřin na 30 a první cíl jím zasažený vytvoři novou Psionic Storm.
    • Arc Discharge [Trait] - Po nabití plné charge Resonance Beamu vytvoří další útok Psionic Storm v místě cíle. Tento efekt ma 20 vteřin cooldown, který se po dobu plné charge nabíjí dvakrát rychleji.
  • Level 13
    • Feedback [W/Trait] - Resonance Beam snižuje rychlost pohybu cílů v Psionic Storm o 60 % a jejich Physical Armor o 25.
    • Shadow Walk [Active] - Aktivujte pro získání unrevealable stealth, 40 % zrychlení pohybu a 25 armor na 1.5 vteřiny. 60 vteřin cooldown. Lze použít při channelovani Shock Ray nebo Black Hole.
    • Oracle [Active] - Při zastavení získá Tassadar 30 spell armor na 0.75 vteřiny a vyléčí se za 12 životu každou vteřinu. Aktivujte pro channel po dobu až 4 vteřin, kdy dojde k postupné viditelnosti v cílové oblasti kdekoli na mapě. 45 vteřin cooldown.
  • Level 16
    • Thermal Lance [Q] - První hrdina zasažený Shock Rayem obdrží bonusové poškození ve výši 8 % maximálních životů.
    • Psychic Shock [W] - Psionic Storm způsobuje poškození o 25 % rychleji.
    • Executor's Will [Active] - Aktivujte pro získání plné charge Resonance Beamu, 15 spell power a 25% rychlejší obnovy cooldownů. Tento efekt vydrží po dobu plné charge traitu. 60 vteřin cooldown.
  • Level 20
    • Twilight Archon [R1] - Základní útoky prodlužují délko Archona o 2 vteřiny.
    • Kugelblitz [R2] - Každý hrdina zasažený Black Hole vytvoří Psionic Storm na svém místě.
    • Force Barrier [E] - Zvyšuje dosah Force Wall o 50 %, délku trvání o 0.5 vteřiny a snižuje její cooldown o 10 vteřin.
    • Khala's Gift [Passive] - Tassadar získá 4 % spell power a dále další 4 % za kazdého blizkého spřáteleného hrdinu. Tento bonus získají všichni blizcí hrdinové.

Xul

  • Počet životů snížen z 2200 na 2080
  • Rychlost obnovy životů snížena z 4.58 na 4.33

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet