Otázky a odpovědi z redditu #1

Před dvěma dny se na redditu strhla pěkná sněhová bouře, když na tamní vlákno zavítalo několik představitelů Blizzardu. Po dobu zhruba dvou hodin jste měli možnost vývojářům klást otázky ohledně Kharazima a nového patche, ale došlo i na otázky mimo zmiňované téma. Vývojáři se opravdu snažili zodpovědět co nejvíce otázek, bylo jich ale příliš mnoho a času málo. Z vývojářů se dostavili Centaurik (Game Design), Blizz_daybringer (Game Design), Blizz_JDeShazer (Game Design) a Blizz_KinaBrew (3D Artist). A jak jsme slíbili, tak plníme. V následujících několika dnech si v tomto mini-seriálu společně projdeme všechny otázky, na které Blizzard odpověděl. Je na co se těšit!

Official-Valmatic:
„Dočkáme se nějakých změn Diabla, Chena, Stitchese, E. T. C. a možná Arthase?“

Blizz_Daybringer zdroj


„Warrioři obecně jsou na našem radaru prakticky neustále, obzvláště první čtyři zmínění. Dlouho jsme diskutovali o tom, jak se s nimi vypořádat jako s celkem. Momentálně zkoumáme možnosti, jak dát těmto hrdinům různé role, takže týmy budou mít více možností jak counterovat kompozice se silnými mágy nebo auto-attack hrdiny. Také vyhodnocujeme jejich zamýšlené výhody a nevýhody a ujišťujeme se, že jim do jejich talentů a core abilit nenaházíme bez rozmyslu vše, co nás napadne. Je to obrovský zápřah, ale mohu vás ujistit, že současnou situaci bedlivě pozorujeme, zatímco máme stále na paměti (a zároveň se snažíme neopakovat) naše minulé chyby.“

Psivenn:
„Jaké jsou současné plány na vylepšení četnosti balančních úprav? Zdá se, že teď se změny objevují zhruba každých sedm týdnů, a když jsou někteří hrdinové z několika patchů vynechaní, znamená to, že strádají několik měsíců. Přepracované talenty byly doteď vždy ‚buď a nebo‘, z čehož mi vychází, že četnější, ale méně rozsáhlé změny by byly nápomocnější.“

Blizz_Daybringer zdroj


„Tohle je pro nás neustálý proces. Věřte mi, když řeknu, že ohledně nových balanců jsme stejně nedočkaví jako vy. Naneštěstí dostat je do hry trvá dlouho a každá změna má spoustu dopadů na práci v designu, artu, zvuku a záruce kvality. Naši producenti se usilovně snaží najít způsoby, jak tento proces urychlit, a vždy tlačíme na pilu, aby se změny k našim hráčům dostaly co nejdříve."

MetalMusicMan:
„Co si myslíte o současném stavu Tyrandiny Shadowstalk ability? Kdysi byla svým způsobem výborná jako neustálý ‚maphack‘ (nelegální program třetí strany, který umožňoval hráčům vidět na mapě soupeře, pozn. autora), ale evidentně se vám osmivteřinová vize zdála příliš silná. Teď jsou to jen tři vteřiny, na čemž se většina lidí shodne, že je to téměř k ničemu. Pokud se tedy nechystáte vrátit dobu odhalení na původních osm vteřin, chystáte se alespoň upravit stealth/auto-attack bonus? Nebo třeba cooldown? Shadowstalk mi opravdu chybí." 

Centaurik zdroj


„Ahoj! Myslíme si, že v současné době je abilita slabší (i když potenciálně stále neuvěřitelně silná, pokud se využije na maximum). Momentálně nám tu raší nějaké nápady, ale ještě nejsme úplně připravení se o ně s vámi podělit (omlouváme se!!!), ale brzy (TM!!) byste se měli dočkat něčeho, co se k Shadowstalku vztahuje.

Uživatel nedostupný (Německo):
„Plánujete do budoucnosti používat různé herní módy? Např. získávat suroviny a tým, který je nasbírá první, vyhrává, nebo styl Capture the Flag?"

Blizz_JDeShazer zdroj


„Vždycky přemýšlíme o nových herních módech a způsobech, kterými by přispěly do hry a komunity. Cítíme, že tohle by mohl být skvělý způsob, jak naši hru rozšířit.“

Elduardo:
„Máte nějaké plány zahrnující selektivní quickcast? Pro některé skilly je quickcast úžasný, a pro některé je spíš na škodu…“

Centaurik zdroj


„O něčem takovém živě diskutujeme.“

Hohenes:
„Ahoj a díky. Tohle není otázka spojená s Kharazimem, takže mi odpusťte: Můžeme v blízké době očekávat nějaký ‚pochvalný systém/systém pozitivní zpětné vazby‘ mezi hráči?“

Centaurik zdroj


„Ahoj! Tohle je něco, co právě zkoumáme. Chápeme sílu pozitivní zpětné vazby obzvláště od vašich spoluhráčů, ale chtěli bychom mít jistotu, že to děláme správně!! Nemůžu se s vámi sice podělit o konkrétní detaily, nicméně mějte oči na stopkách!!“

TroldenHS:
„Mám tři otázky:

  • Budete se časem věnovat různorodosti buildů pro supporty (kteří chtějí dpskovat)? Pamatuji si, že na Blizzconu 2014 jste mluvili o systému talentů a o tom, jak Uther bude mít použitelný damage-build. Dokonce i u monka se po několika hrách zdá, že má pouze jeden schůdný talent na levelu 1, protože pak nemá v boji skoro žádný sustain.
  • Warrioři – Myslím, že je tu velký problém se spoustou starých warriorů. I po přepracování je spousta z nich skoro nepoužitelná nebo jednoduše špatná (Diabla, Chen, Stitches), chystají se nějaká vylepšení? Nejnovější warrioři jsou opravdu zábavní, takže doufám, že všichni ostatní neoslabíte a že spíše dáte slabším warriorům prostředky, aby se stali konkurenceschopní.
  • Malý dotaz ohledně 3D portrétů. :) Plánujete je všechny udělat tak jako portrét Sgt. Hammer? Vždycky se mi v hrách od Blizzardu moc líbily, a přestože je jasné, že některé ještě nejsou úplně hotové (polovina hrdinů nemá ještě synchronizaci rtů), byl bych moc rád, kdyby víc z nich bylo uděláno podobně jako Sgt. Hammer se super animacemi a ‚pozadím‘.

Díky!“

Blizz_Daybringer zdroj


„Různorodost buildů je velký faktor v balancu probíhajícím na denní bázi. Máme rozsáhlé statistiky hodnocení picků vs. hodnocení vítezství. Těch využíváme při rozhodování, jak nejlépe posílit nebo oslabit hrdinu, na kterém pracujeme. V dokonalém světě Heroes by byl každý talent na každém tieru užitečný. Samozřejmě je to naším snem, ale umíte si představit, jak neuvěřitelně obtížný problém to je.

O warriorech jsme se zmiňovali u výše zmíněného postu. V případě hybridních buildů a talentů, které tyto buildy umožňují si myslím, že bychom si mohli počínat lépe. Mohu slíbit, že se snažíme najít lepší způsoby a budeme usilovat o to, abychom těchto cílů dosáhli.“

Blizz_KinaBREW zdroj

 
„Zodpovím tu otázku ohledně 3D portrétů. Základem všeho je několik problémů. Máme tuny skvělých nápadů, jež bychom chtěli ve hře hned teď a to je asi tak všechno, čeho art team může v tak krátkém čase dosáhnout. Pokud nevidíte, že by se takovéto věci do hry valily proudem, je to hlavně kvůli pracovní síle. Toto se také projevuje na dodatečné práci na skinech. Co vytvoříme jako základ, vytváří očekávání v našich hráčích. Přidání 3D portrétů jen vyplňuje další čas v časového plánu. Chceme vám přinést tolik skvělých věcí. Je to jen otázka toho, co k vám můžeme dostat a kdy.“

Anesthetize85:
„Máte nějaké plány do budoucna ohledně UI (uživatelského rozhraní, pozn. autora) pro rankedy? Bylo by fajn, kdybychom si mohli třídit hrdiny podle rolí nebo herních univerz tak jako v QM.“

NuclearTacos:
„Nebo co třeba jen zobrazovat hrdiny, které máme k dispozici, a odstranit ty, kteří byli vybráni. Vše by pak bylo mnohem jednodušší.“

RoninOni:
„Centauriku, prosím, udělejte aspoň to… Je to neúnosné hlavně z toho důvodu, že hráč musí projít přes všechny hrdiny, které ani nemá koupené. Všechny ty pěkné filtry a roztřídění by byly jen skvělým přídavkem… ale vynechání hrdinů, které hráč nevlastní, z obrazovky při výběru se mi zdá jako rychlý hotfix, jenž aspoň trochu vylepší situaci, zatímco všichni čekají na úplné předělání (včetně banů, že, ŽE? :D)

Centaurik zdroj


„Tuhle zpětnou vazbu pošlu UI týmu!!!“

Centaurik zdroj


„Zdravím! Změny v UI plánujeme. Nicméně jsou dost daleko. :-( V současnosti je toho dost, co je třeba na UI změnit a náš UI tým se snaží upřednostňovat, co se dá. Nevím, kdy budou vylepšení pro Draft Screen hotová, ale vězte, že ty změny máme, je to jen otázkou času!“

Royalette
„Infernal Shrines byly o týden posunuty. Můžete se s námi podělit o vaše názory na tuto mapu? Chystáte ještě nějaké změny?“

Blizz_JDeShazer zdroj


„Chtěli jsme jen zkusit, zda-li hráči budou dávat přednost týdenní pauze mezi novým hrdinou a battlegroundem. Žádné další změny neplánujeme. Je vzrušující sledovat, jak komunita reaguje na mapu, která je pro hráče mnohem smrtonosnější. Určitě nám to poskytne data pro budoucí mapy, pokud to bude něco, co komunitu bude bavit.“

Zdroj: Reddit.com


Navigace:

[# 1] --- [# 2] --- [# 3] --- [# 4] --- [# 5]

 



Naposledy upravil/a Glea'ar 26.08.2015 v 14:11:41.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet