Obecné
Nový Special Event: Xel'naga Artifact Hunt
-
Daily Quest:
- Nasbírejte 12 kousků artefaktu během jedné hry.
- Reward: Jednodenní Stimpack
-
Event Quest:
- Nasbírejte 150 kousků artefaktu během eventu Machines of War, který bude trvat do 18.října 2016.
- Reward: Xel'naga Artifact portrét
- Vesmírná konstrukční vozidla a kousky artefaktu budou mít 50% šanci na vytvoření při startu hry, pokud některý z hráčů v týmu ještě nemá hotový Daily Quest Xel'naga Artifact Hunt. Tento úkol bude velice obtížné splnit sám! Spoluhráči musí spolupracovat při ničení vesmírných vozidel a získání kousků artefaktu před samotným startem hry.
Hrdina zdarma pro každého!
-
Po přihlášení si budou moci hráči vybrat jednoho z následujících tří hrdinů: Anub'arak, Thrall nebo Tyrande.
- Pokud některého ze zmíněných hrdinů hráč již vlastní, dostane na výběr z dalších tří hrdinů: Nazeebo, Sonya a Uther
- Hráči, kteří již vlastní všechny tyto hrdiny, obdrží automaticky 4 000 goldů.
Nová mapa, častěji ve hře
-
Od chvíle vydání patche bude dočasně limitován počet map, které jsou dostupné ve všech herních režimech vyjma Custom Games na následující:
- Braxis Holdout
- Towers of Doom
- Cursed Hollow
- Sky Temple
- Infernal Shrines
- Tomb of the Spider Queen
- Bylo tak učiněno pro zvýšení frekvence, s jakou hráči narazí na novou mapu, Braxis Holdout.
- Během této doby si mohou stále hráči vybírat a následně hrát kteroukoliv z vydaných map v módu Custom Games.
- Druhá skupina šesti map nahradí ty výše uvedené v týdnu od 26.září a limitovaný počet map zůstane v platnosti až do ukončení eventu Machines of War, které je naplánováno na 17.října.
Postupné odemykání map pro nové hráče
-
Pro nové hráče Heroes of the Storm, kteří vstoupí do hry, budou zpočátku dostupné pouze vybrané mapy. Po odehrání více her si noví hráči odemknou další mapy následujícím způsobem:
- 0 odehraných her: Hráči dostanou možnost hrát pouze mapu Cursed Hollow.
- 5 - 15 odehraných her: Hráči teď mohou hrát na prvních čtyřech mapách z limitovaného výběru tak, jak je zmíněno výše.
- 15 a více odehraných her: Hráči teď mohou hrát na jakékoliv z aktuálně dostupných map v limitovaném, výše zmíněném, výběru.
Nový hrdina: Alarak
Trait
-
Sadism (D)
- Uděluje o 100% větší ability poškození proti nepřátelským hrdinům.
Základní ability
-
Discord Strike (Q)
- Po 0,5 sekundovém zpoždění udělí poškození nepřátelům před vámi a udělí jim silence na 1,5 vteřiny.
-
Telekinesis (W)
- Postrčí Alaraka a nepřátelé z místa seslání na cílové místo požadovaným směrem. Postrčení nepřátelé obdrží také menší poškození.
-
Lightning Surge (E)
- Udělí poškození nepříteli a nepřátelům mezi Alarakem a jeho cílem. Alarak je zároveň léčen za 75% uděleného poškození do nepřátelských hrdinů.
Heroické ability
-
Counter Strike (R)
- Stane se Protected a nabíjí svou abilitu po dobu jedné sekundy. Pokud je během této doby Alarak napaden, pošle kupředu vlnu, která poškodí všechny nepřátele v cestě.
-
Deadly Charge (R)
- Nabíjí a následně útočí výpadem v daném směru, zároveň uděluje poškození všem nepřátelům v cestě. Vzdálenost výpadu roste s časem nabíjení až na 1,6 sekundy. Příkazy pohybu při nabíjení ruší Deadly Charge bez ztráty many či cooldownu. Obdržené poškození také ruší nabíjení.
Nová mapa: Braxis Holdout
Obsaďte majáky
- Dva majáky se budou periodicky objevovat blízko středu mapy. Udržte oba pro naplnění zadržovacích cel Zergy.
Plnění zadržovacích cel
- Čím déle drží tým oba majáky, tím silnější a početnější se jejich armáda Zergů stane. Jakmile jeden z týmů zcela naplní zadržovací celu, cely obou týmů se otevřou a vypustí jednotky Zergů do linek.
Vypusťte roj
- Každý tým se musí rozhodnout, zda-li bude bránit útoku nepřátelské armády Zergů nebo jestli pomůže vlastnímu zergskému roji v útoku na nepřátelské budovy.
Art
Mapy
- Několik map obdrželo dodatečnou optimalizaci, která by měla zlepšit jejich výkon.
Hrdinové, ability a talenty
-
Následující hrdinové dostali nové odstínem rozlišené ikonky talentů pro lepší rozdělení talentů upravujících stejnou abilitu na stejné talentované úrovni:
- Muradin
- Tyrael
- Zagara
- Butcher obdržel aktualizaci vizuálních efektů tak, aby se shodovaly s úpravou jeho talentů.
- Medivhovo portály obdržely dodatečný vizuální efekt, aby byla jejich přítomnost na bojišti více zjevná pro spojenecké hrdiny.
- Talent Imposing Presence obdržel aktualizaci vizuálních efektů tak, aby se shodoval s jeho novou funkcí.
Obchod
Bundly
-
Nové bundly
-
Machines of War bundle - k dispozici od 13.září do 18.října 2016.
- Zakoupením Machines of War bundlu získáte dřívější přístup ke všem předmětům z universa StarCraftu týkající se bundlu Machines of War.
- Herald of N'Zoth Alarak bundle - k dispozici od 13.září do 27.září 2016.
-
Machines of War bundle - k dispozici od 13.září do 18.října 2016.
Nový hrdina
- Alarak byl přidán do obchodu ve hře.
Mounti
-
Noví mounti
- Ghost Speeder *
- Obsidian Cyberwolf **
-
Vracející se mounti
- Demonic Hellsteed
- Blackheart's Doubloon
-
Odebraní mounti
- Cloud Serpent
- Cyberwolf
Skiny
- Herald of N'Zoth Alarak
- Master Alarak
- Queen of Ghosts Kerrigan *
- Raider Rexxar *
- The Butcherlisk *
Zvuk
Obecné
-
I hudba v Heroes of the Storm byla ovlivněna příchodem eventu Machines of War.
- Zapněte hudbu v menu Nastavení zvuku (nebo stisknutím CTRL+M) k poslechu toho, jak se zvuky ze sektoru Koprulu střetnou s těmi z Nexu.
Hrdinové, ability a talenty
- U všech hrdinů by měl nyní správně hrát komentář při jejich opakovaném nakliknutí.
- Medivhovo portály získaly dodatečný zvukový efekt, aby byla jejich přítomnost na bojišti více zřejmá pro spojenecké hrdiny.
- The Lost Vikings obdrželi jedinečný zvuk při ohlašování smrti tak, aby byl o něco méně hlasitý pro spojenecké hrdiny.
- U talentů Spell Shield a Imposing Presence byly aktualizovány zvukové efekty tak, aby se shodovaly s jejich novou funkcí.
Uživatelské rozhraní
Obecné
- Ikonka Breaking News již nebude zobrazena v menu, pokud není právě využívána z důvodu nějakých novinek.
Mód pro barvoslepé
- Barva panelu zdraví pro hráčova vlastního hrdinu byla změněna z tmavě modré na žlutou.
- Neutrální Mercenaries se nyní zobrazí tmavě fialově na částech svých modelů místo zobrazení v týmových barvách. To by mělo pomoci hráčům a pozorovatelům lépe je odlišit od ukořistěných Mercenaries.
Daily Questy
-
Jakýkoliv hrdina zvolený během Ranked nebo Unranked draftu bude nyní počítán do splnění libovolné role či universa při Daily Questech.
- Hráči tak mohou dokončit své Daily Questy výběrem nejlepších hrdinů pro danou týmovou kompozici místo toho, aby vybírali hrdiny podle potřeby splnit Daily Questy.
- Daily Questy jsou nyní dostupné pro všechny hráče, počínaje úrovni 1.
-
Nový Daily Quest: Odehrajte 3 hry.
- Reward: 300 goldů.
- Toto je jediný Daily Quest, který mohou dostávat hráči od úrovně 1 až do úrovně 11. Po dosažení úrovně 11 bude nahrazen Daily Questem Odehrajte 8 her.
Systém MVP a Commendations
- Hráči se teď mohou po skončení každé hry pochlubit svou individuální zdatností na bitevním poli prostřednictvím systému MVP a Commendations.
- Pět hráčů obdrží ocenění za svůj výkon a individuální úspěchy na konci každé hry hrané v jakémkoliv módu vyjma Custom Games.
-
MVP a ocenění na konci hry
-
Každá hra představí jednoho MVP (nejužitečnějšího hráče) a další čtyři hráče, kteří obdrží ocenění za specifické výkony ve hře.
- Ocenění MVP se uděluje hráči, který měl největší vliv na průběh hry, což je posuzováno dle jeho výkonu ve všech herních statistikách.
- Zbývající čtyři budou oceněni na základě široké škály možných úspěchů od největšího léčení, nejdelší série zabití či nejvíce zaplacených zlaťáků na mapě Blackheart's Bay, možností je spousta.
- Ocenění na konci hry, včetně MVP, může být uděleno hráčům z obou týmů a to bez ohledu na vítězství nebo porážku v dané hře.
-
Každá hra představí jednoho MVP (nejužitečnějšího hráče) a další čtyři hráče, kteří obdrží ocenění za specifické výkony ve hře.
-
Commendations
-
Jakmile budou ocenění rozdána, může všech deset hráčů prokázat respekt za předvedené výkony příjemcům ocenění tak, že jim rozdají tzv. vyznamenání.
- Hráči, kteří na konci hry získají více těchto vyznamenání budou odměněni trochou té dodatečné slávy.
- Na obrazovce statistik se na konci hry také objeví specifické ikonky pro oceněné hned vedle jména hráčů, kteří byli oceněni.
-
Jakmile budou ocenění rozdána, může všech deset hráčů prokázat respekt za předvedené výkony příjemcům ocenění tak, že jim rozdají tzv. vyznamenání.
Volba hrdiny
-
Hledání hrdiny
-
Hledání hrdiny během draft módu nebo při volbě hrdiny bude nyní řadit výsledky nejprve podle hrdiny, který nejvíce odpovídá hledanému názvu.
- Například: Po zadání hledaného slova Diablo bude zobrazen jako první výsledek Diablo, následně pak ostatní hrdinové ze světa Diabla.
-
Hledání hrdiny během draft módu nebo při volbě hrdiny bude nyní řadit výsledky nejprve podle hrdiny, který nejvíce odpovídá hledanému názvu.
-
Třídění hrdinů
-
Nové třídící tlačítka byla přidána do draft módu a volby hrdiny a lze je nalézt vedle vyhledávacího pole.
- Označ oblíbené: Hrdinové, kteří byli označeni jako oblíbení v hráčově profilu budou nyní seřazeni v horní části seznamu hrdinů.
- A-Z: Třídí hrdiny abecedně.
- XP: Třídí hrdiny podle jejich dosažené úrovně.
-
Nové třídící tlačítka byla přidána do draft módu a volby hrdiny a lze je nalézt vedle vyhledávacího pole.
Ranked hry
-
Grand Master League
- Maximální počet Grand Master hráčů v Hero League byl snížen z 500 na 200. U Team League zůstává maximum na 100 hráčích.
-
Promotion a Demotion hry
- Hráči již nebudou paušálně získávat 250 bodů po vítězství v promotion hře či porážce v demotion hře. Místo toho budou ohodnoceni ziskem či ztrátou stejného množství bodů jako v normální hře.
-
Po zisku dostatečného množství bodů pro dosažení promotion hry, jakékoliv další body získané nad maximální hranici 1000 bodů, budou uloženy a aplikovány po skončení promotion hry.
- Vítězstvím promotion hry tedy teď hráči získají veškeré přebytečné body nashromážděné před startem promotion plus body standardně získané za vítězství.
- Po prohře v promotion hře se od standardního počtu bodů za prohru odečtou právě body nashromážděné před startem promotion hry a hráč tak ztrácí méně.
- V demotion hrách se neztrácí nashromážděné body a prohra v demotion hře způsobí ztrátu jen standardního množství bodů za prohru.
Design a hratelnost
Mounty
- Rychlost mounta snížena ze 40 na 30%.
Regeneration Globes
- Doba než se Regeneration Globe ztratí z bojiště snížen z 8 na 6 sekund.
Mapy
Mercenaries
-
Změny v časování campů
-
Dříve se všechny Mercenary campy na mapě objevily po 120 sekundách, to je minulostí. Byly provedeny následující úpravy časů pro vytváření campů:
- 90 sekund: Sappers, Doubloon Pirates
- 120 sekund: Siege Giants (nezměněno), Impalers (nezměněno)
- 150 sekund: Knights, Fallen Shaman
- 180 sekund: Grave Golem (nezměněno)
- 300 sekund: Headless Horseman (nezměněno)
-
Dříve se všechny Mercenary campy na mapě objevily po 120 sekundách, to je minulostí. Byly provedeny následující úpravy časů pro vytváření campů:
- Ukořistěním Mercenary campu již nadále tým nezíská žádné zkušenosti.
Try Mode
-
Následující funkce byly přidány do Try módu:
- Boss camp
- Možnost měnit nepřátelského hrdinu
- Možnost měnit rychlost hry
Towers of Doom
-
Headless Horseman
- Poškození útoku zvýšeno ze 145 na 158.
Battlefield of Eternity a Infernal Shrines
-
Khazra Impaler
- Poškození útoku ukořistěného campu zvýšeno ze 40 na 46.
Talenty
Imposing Presence (aktivní)
-
Nová funkčnost:
- Hrdinové, kteří na vás zaútočí, mají sníženou rychlost útoku o 20% na 2,5 sekundy.
- Aktivováním ability dojde ke snížení rychlosti útoku blízkých nepřátelských hrdinů a summonů o 50% a k jejich zpomalení o 20% na 2,5 sekundy.
Komentář vývojářů: Neměli jsme příliš rádi sílu snížené rychlosti útoku v talentu Imposing Presence v kombinaci s nemožností na něj reagovat z pozice soupeře. Rozhodli jsme se proto přesunout část síly z pasivní části talentu a dát jí nový aktivovatelný efekt s cílem vytvořit možnost zajímavých herních momentů pro hráče, kteří se rozhodnou talent použít.
Spell Shield (pasivní)
-
Přidaná funkčnost:
- Spell Shield lze nyní zapínat a vypínat, aby bylo možno kontrolovat, kdy chce hráč mírnit účinky některých abilit.
Hrdinové
Falstad
Ability
-
Tailwind (D)
- Rychlost pohybu snížena z 20 na 15%.
-
Hammerang (Q)
- Poškození sníženo ze 132 na 121.
Talenty
-
Level 1
-
Nový talent: Wingman (aktivní)
- Zabitím nepřátelského miniona ve vaší blízkosti získáte jeden stack. Použijte 20 stacků pro uplacení Mercenary, jeho okamžitého poražení a trvalého zvýšení poškození ability Lightning Rod o 5%. Nefunguje na Bossy. Maximum je 80 stacků.
-
Bribe (aktivní)
- Nahrazen talentem Wingman.
-
Nový talent: Wingman (aktivní)
-
Level 4
-
Updraft (E)
- Také zvýší trvání štítu o 40% (1,2 sekundy)
-
Updraft (E)
-
Level 7
-
BOOMerang (Q)
- Poškození detonací sníženo ze 175 na 165.
-
Charged Up (W)
- Bonus dosahu zvýšen z 15 na 25%.
-
BOOMerang (Q)
-
Level 16
-
Aerie Gusts (pasivní)
- Bonus rychlosti pohybu snížen ze 30 na 25%.
- Redukce cooldownu pro aktivaci traitu snížena ze 4 na 3 sekundy.
-
Aerie Gusts (pasivní)
Komentář vývojářů: V naší pokračující snaze o vytvoření smysluplných talentových voleb pro každého hrdinu jsme se v tomto patchi zaměřili na talent Bribe. Pro několik hrdinů jsme ho odstranili a některým ho naopak v zajímavé verzi přidali. Vždy jsme měli rádi design talentu a herní styl za ním ukrytý, ale zároveň jsme si vědomi, čeho se hráč musí vzdát při jeho výběru. Wingman, Pixie Chart a Covert Mission jsou představeny pro Falstada, Brightwing a Novu s herními mechanikami tak, aby se více hodily pro unikátní herní styl každého z těchto hrdinů.
Greymane
Talenty
-
Level 16
-
Relentness Predator (trait)
- Odstraněn
-
Relentness Predator (trait)
Komentář vývojářů: Odstraňujeme většinu našich starých Relentness talentů a talentů, které jsou podobné, ze hry. Protože jsme zjistili, že nepřátelskému týmu mnohdy nebylo jasné, co se vlastně děje. Zkrácení trvání omezujících účinků, často výrazného, bylo těžké si všimnout a v mnoha případech to působilo jako chyba. V některých případech budeme tyto talenty nahrazovat specifickými talenty, kde bude jasně signalizováno, co se děje a zároveň bude talent sedět pro herní styl určitého hrdiny.
Nova
Talenty
-
Level 1
-
Advanced Cloaking (talent)
- Rychlost pohybu v maskovaném stavu snížena ze 30 na 25%
-
Advanced Cloaking (talent)
-
Level 4
-
Nový talent: Covert Mission (aktivní)
- Zabitím nepřátelského miniona ve vaší blízkosti získáte jeden stack. Eliminací hrdiny získáte 10 stacků. Použijte 25 stacků pro uplacení Mercenary, jeho okamžitého poražení. Nefunguje na Bossy. Maximum je 100 stacků. Jestliže je celý camp ukořistěn instatně, objeví se na mapě o 50% rychleji.
-
Nový talent: Covert Mission (aktivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Bribe u Falstada.
Raynor
Talenty
-
Level 1
-
Raynor's Recruitment (aktivní)
- Odstraněn.
-
Raynor's Recruitment (aktivní)
-
Level 13
-
Relentness Leader (pasivní)
- Přesunut na Level 4.
- Už neredukuje dobu trvání Stunů, Rootů a Slowů.
-
Nová funkčnost:
- Jestliže dostane Stun nebo Root, všichni kolem stojící nepřátelé jsou odraženi zpět a cooldown ability Adrenaline Rush je zredukován o 15 sekund. Může nastat pouze každých 8 vteřin.
-
Relentness Leader (pasivní)
The Butcher
Statistiky
- Poškození základního útoku sníženo ze 169 na 140.
Ability
-
Fresh Meat (D)
-
Nová funkčnost:
- Quest: Minioni, kteří jsou eliminováni ve vašem okolí shazují 1 Fresh Meat, eliminovaní nepřátelští hrdinové 5 Fresh Meat. Za každý posbíraný Fresh Meat získáte 1 poškození k základními útoku. Maximum je 125 Fresh Meat. Po smrti přijdete vždy o 10 Fresh Meat.
- Reward: Po získání 125 Fresh Meat získáte dodatečných 100 k poškození základního útoku a 25% k jeho rychlosti. Fresh Meat při smrti neztrácíte.
-
Nová funkčnost:
-
Hamstring (Q)
- Cena many snížena z 50 na 40.
-
Butcher's Brand (W)
- Základní délka trvání snížena z 5 na 4 sekundy.
- Cena many zvýšena ze 60 na 65.
-
Přidaná funkčnost:
- Každý základní útok proti nepřátelskému hrdinovi postiženého abilitou Butcher's Brand zvyšuje dobu trvání o 0,5 sekundy.
-
Ruthless Onslaught (E)
- Mírně snížena doba mezi Butcherovo zásahem cíle a prvním základním útokem.
Talenty
-
Level 1
-
Victuals
-
Nová funkčnost:
- Pokaždé, když v blízkosti Butchera zemře nepřátelský minion, získá 4% maximálního zdraví.
- Přesunut na Level 7.
-
Nová funkčnost:
-
Victuals
-
Level 4
-
Envenom (aktivní)
- Odstraněn.
-
Envenom (aktivní)
-
Level 7
-
Final Assault (pasivní)
- Odstraněn.
-
Abattoir (trait)
- Snížení množství Fresh Meat ztraceného při smrti z 10 na 5. Po ukončení Questu Fresh Meat bude z eliminovaných nepřátelských hrdinů stále padat Meat. Tento bonus není ztracen při smrti.
- Přesunut na Level 1.
-
Insatiable Blade (W)
- Sníženo množství bonusového léčení ze 125 na 100%.
-
Nová funkčnost:
- Pokud je nepřítel zasažen abilitou Butcher's Brand, Butcher se pohybuje o 20% rychleji.
-
Nový talent: Meat Shield (E)
- Zasažení nepřátelského hrdiny abilitou Ruthless Onslaught poskytne Butcherovi Spell Shield, který sníží poškození z nepřátelských abilit o 50% na 2,5 sekundy.
-
Final Assault (pasivní)
-
Level 13
-
Burning Rage (pasivní)
- Odstraněn.
-
Crave Flesh (pasivní)
- Odstraněn.
-
Spell Shield (pasivní)
- Odstraněn.
-
Nový talent: Cleaver (pasivní)
- Základní útoky udělují 35% svého celkového poškození i všem nepřátelům v blízkosti.
-
Brutal Strikes (Q)
-
Nová funkčnost:
- Po použití ability Hamstring, následující 3 základní útoky během 5 vteřin udělují dodatečné 15% bonusové poškození.
-
Nová funkčnost:
-
Burning Rage (pasivní)
-
Level 16
-
Blood Frenzy (pasivní)
-
Nová funkčnost:
- Základní útoky proti nepřátelským hrdinům zvyšují rychlost základního útoku a rychlost pohybu o 5% na 3 sekundy. Stackuje se až 5krát.
-
Nová funkčnost:
-
Enraged (pasivní)
- Již déle neredukuje dobu trvání omezujících účinků o 75%.
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní poskytuje schopnost Resistant, která redukuje veškerá obdržená poškození o 25% po dobu trvání Enraged.
-
Blood Frenzy (pasivní)
Komentář vývojářů: Upravili jsme tohoto hrdinu, aby měl unikátnější roli jako velice silný hrdina závěrečné fáze hry, živící se masem svých obětí skrze svůj trait Fresh Meat. Jeho úvodní část hry je sice slabší než byla dříve, ale jakmile splní svůj Quest, stane se neuvěřitelnou silou, na kterou musí soupeř nějak odpovědět. Při testování jsme si s ním užili spoustu zábavy a doufáme, že i vy všichni si nového Butchera užijete.
Tychus
Talenty
-
Level 7
-
Relentness Soldier (pasivní)
-
Nová funkčnost:
- Při obdržení Stunu či Rootu získáte schopnost Resistant, která redukuje vám udělené poškození o 25% po dobu 3 sekund.
-
Nová funkčnost:
-
Relentness Soldier (pasivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Valla
Statistiky
- Poškození základního útoku sníženo z 94 na 75.
Ability
-
Hatred (trait)
- Zvýšené poškození za jeden stack zvýšeno z 3 na 8%.
- Po 6 sekundách bez použití základního útoku ztratíte všechny stacky.
-
Hungering Arrow (Q)
- Cooldown snížen ze 14 na 10 sekund.
- Dosah zvýšen zhruba o 10%.
- Už nesměřuje do blízkých jednotek v dosahu pokud přímo netrefí cíl.
- Počáteční poškození sníženo ze 167 na 140.
- Poskakující poškození sníženo z 84 na 80.
- Poskakování nyní preferuje hrdiny.
-
Multishot (W)
- Cooldown zvýšen z 8 na 12 sekund.
- Cena many zvýšena z 60 na 75.
- Poškození zvýšeno ze 148 na 165.
-
Vault (E)
- Cena many snížena ze 75 na 50.
-
Nová funkčnost:
- Po použití uděluje následující základní útok dodatečně 50% poškození.
-
Rain of Vengeance (R)
- Cooldown snížen z 90 na 60 sekund.
- Poškození sníženo z 350 na 225.
- Cena many snížena ze 100 na 50.
-
Nová funkčnost:
- Nyní má dvě samostatná nabití. Při každém použití vyjde jedna vlna.
-
Strafe (R)
- Poškození sníženo z 68 na 60.
Talenty
-
Level 1
-
Cost Effective Materials (Q)
- Přejmenováno na Monster Hunter.
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní také způsobuje, že Hungering Arrow uděluje o 100% větší poškození minionům, monstrům a Mercenaries.
-
Siphoning Arrow (Q)
- Přesunut na Level 13.
- Zvýšena míra léčení z 50 na 75% uděleného poškození nepřátelským hrdinům.
-
Composite Arrows (W)
- Odstraněn.
-
Rancor (trait)
- Přesunut na Level 20.
-
Nová funkčnost:
- Zvýší o 2% rychlost základního útoku na jeden stack. Při 10 a více stackích získá Valla dodatečných 30% k rychlosti útoku.
-
Punishment (trait)
- Přesunut na Level 4.
-
Nová funkčnost:
- Multishot uděluje o 5% větší poškození za každý stack, který máte.
-
Cost Effective Materials (Q)
-
Level 4
-
Vigorous Assault (pasivní)
- Odstraněn.
-
Manticore (pasivní)
- Přesunut na Level 16.
-
Nová funkčnost:
- Každý třetí základní útok proti nepřátelskému hrdinovi uděluje dodatečné poškození odpovídající 5% maximálního zdraví daného hrdiny.
-
Puncturing Arrow (Q)
-
Nová funkčnost:
- Quest: Pokaždé, když je hrdina přímo zasažen abilitou Hungering Arrow, zvýší se počáteční poškození této ability o 5.
- Reward: Po dosažení 100 poškození se počáteční poškození zvýší o dalších 50 a počet poskočení o 1.
-
Nová funkčnost:
-
Arsenal (W)
- Přesunut na Level 7.
- Poškození granátu zvýšeno z 84 na 120.
- Rychlost granátu zvýšena tak, aby byla více shodná s Multishotem.
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní také snižuje cooldown Multishotu o 3 vteřiny z každého nepřátelského hrdinu zasaženého granátem.
-
Nový talent: Creed of the Hunter (trait)
- Pasivně zvyšuje rychlost základního útoku o 10%.
- Quest: Po nashromáždění 100 útoků proti nepřátelským hrdinům, zvýšené poškození za jeden stack se zvýší o další 2%.
-
Vigorous Assault (pasivní)
-
Level 7
-
Caltrops (E)
- Přesunut na Level 1.
- Doba zpomalení snížena z 2 na 1 sekundu.
- Míra zpomalení snížena z 30 na 20%.
-
Přidaná funkčnost:
- Quest: Po strávení alespoň 180 sekund s 10 stacky Hatred bude cooldown ability Vault snížen o 5 sekund.
-
Hot Pursuit (trait)
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní bude také přidávat 4 many za sekundu, pokud máte 10 a více stacků Hatred.
-
Přidaná funkčnost:
-
Searing Attacks (aktivní)
- Odstraněno.
-
Nový talent: Death Dealer (E)
- Zvýší bonusové poškození získané použitím Vaultu z 50 na 100%. Pokud tímto útokem zabijete cíl, mana je vrácena a cooldown Vaultu resetován.
-
Caltrops (E)
-
Level 13
-
Giant Killer (pasivní)
- Odstraněn.
-
Tempered by Discipline (trait)
-
Nová funkčnost:
- Pokud máte 10 a více stacků Hatred, každým základním útokem se léčíte o 25% jeho poškození.
-
Nová funkčnost:
-
Spell Shield (pasivní)
- Odstraněn.
-
Frost Shot (W)
- Přesunut na Level 16.
- Míra zpomalení snížena z 30 na 25%.
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní také zvýší dosah Multishotu o 20%.
-
Nový talent: Gloom (aktivní)
- Pasivně redukuje příchozí ability poškození o 20%.
- Aktivování zkonzumuje veškeré stacky Hatred. Za každý ztracený stack zvýší redukci příchozího ability poškození o 3% po dobu 5 sekund. Tato abilita má cooldown 5 sekund.
-
Giant Killer (pasivní)
-
Level 16
-
Tumble (E)
- Odstraněn.
-
Executioner (pasivní)
- Odstraněn.
-
Blood for Blood (aktivní)
- Odstraněn.
-
Stoneskin (aktivní)
- Odstraněn.
-
Nový talent: Seething Hatred (trait)
- Základní útoky nyní udělují 2 stacky Hatred a zvyšují dobu před vypršením Hatred o 2 vteřiny.
-
Tumble (E)
-
Level 20
-
Vengeance (R)
-
Přidaná funkčnost:
- Léčí za 25% uděleného poškození abilitou Strafe.
-
Přidaná funkčnost:
-
Storm of Vengeance (R)
-
Nová funkčnost:
- Základní útoky proti nepřátelským hrdinům snižují cooldown Rain of Vengeance o 5 vteřin.
-
Nová funkčnost:
-
Nexus Frenzy (pasivní)
- Odstraněn.
-
Bolt of the Storm (aktivní)
- Odstraněn.
-
Nový talent: Farflight Quiver (pasivní)
- Zvýší dosah základních útoků o 40%.
-
Vengeance (R)
Komentář vývojářů: Jsme si vědomi, že toto rozsáhlé přepracování může být pro komunitu trochu překvapivé, zejména protože talentová rozmanitost byla u Vally vždy velice dobrá. Kořeny tohoto přepracování můžeme hledat už před více než šesti měsíci a po počátečním testování jsme do toho chtěli jít a poslat náš návrh k nám. Podobně jako u Zagary a dalších hrdinů, kterých se velké přepracování týkalo, ani u Vally jsme nechtěli měnit pocit hráčů z hrdiny - hráči Vally by se s ní měli cítit pořád stejně dobře jako před tím. Našim hlavním cílem bylo zvýšit potenciál hrdiny pro skvělé hráče a odlišit je od těch průměrných. Jsme přesvědčeni, že hráči budou mocit stavět Vallu podobným způsobem jako tomu bylo před tím, ale s mnohem větším potenciálem pro zkušené hráče. Jsme nadšeni, že můžeme hráčům představit novou Vallu a těším se, jaký na ní budou mít názor.
Azmodan
Talenty
-
Level 1
-
Taste for Blood (Q)
- Doba po kterou smrti nepřátel zvyšují poškození ability Globe of Annihilation zvýšena z 1 na 1,5 sekundy.
-
Bribe (aktivní)
- Odstraněn.
-
Taste for Blood (Q)
-
Level 13
-
Relentness (pasivní)
- Odstraněn.
-
Relentness (pasivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Murky
Ability
-
Octo-Grab (R)
- Murky je nyní Unstoppable při sesílení této ability.
- Zabití Murkyho okamžitě ukončí efekt Octo-Grabu.
Nazeebo
Talenty
-
Level 1
-
Bribe (aktivní)
- Odstraněn.
-
Bribe (aktivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Bribe u Falstada.
Sgt. Hammer
Ability
-
Siege Mode (E)
- Sgt. Hammer nyní nemůže vstoupit do portálu vyvolaného Medivhem, když se nachází v Siege módu (bez talentu Hover Siege).
Talenty
-
Level 1
-
Resistant (E)
-
Nová funkčnost:
- Pokud v Siege módu obdržíte Stun nebo Root, získáte redukci na příchozí poškození o 50% po dobu 3 sekund.
-
Nová funkčnost:
-
Resistant (E)
-
Level 7
-
Slowing Mines (Q)
- Odstraněn.
-
Slowing Mines (Q)
-
Level 16
-
Mine Field (Q)
- Přesunut na Level 7.
-
Mine Field (Q)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Zagara
Statistiky
- Poškození základního útoku sníženo z 86 na 82.
Ability
-
Creep Tumor (trait)
- Bonus k rychlosti pohybu na Creepu snížen z 20 na 15%.
-
Baneling Barrage (Q)
- Poškození sníženo z 91 na 86.
-
Hunter Killer (W)
- Poškození sníženo z 68 na 62.
-
Infested Drop (E)
- Poškození sníženo ze 155 na 147.
Talenty
-
Level 16
-
Mutalisk (W)
- Doba trvání snížena z 60 na 45 sekund.
-
Mutalisk (W)
-
Level 20
-
Endless Creep (pasivní)
- Rychlost pohybu snížena ze 40 na 30%.
-
Endless Creep (pasivní)
Brightwing
Talenty
-
Level 1
-
Nový talent: Pixie Charm (aktivní)
- Pokaždé, když Soothing Mist vyléčí spojeneckého hrdinu, kromě Brightwing samotné, získá stack. Použijte 20 stacků pro uplacení Mercenary, jeho okamžitého poražení. Nefunguje na Bossy. Maximum je 80 stacků.
-
Bribe (aktivní)
- Odstraněn.
-
Nový talent: Pixie Charm (aktivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Bribe u Falstada.
Kharazim
Talenty
-
Level 13
-
Relentness (pasivní)
- Odstraněn.
-
Nový talent: Sixth Sense (pasivní)
- Každý Stun nebo Root udělí Kharazimovi redukci na příchozí poškození 50% po dobu 4 sekund.
-
Relentness (pasivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Li-Li
Talenty
-
Level 16
-
Shake if Off (pasivní)
-
Nová funkčnost:
- Každý Stun nebo Root udělí Li-Li redukci na příchozí poškození 25% po dobu 3 sekund. Tento efekt se může spustit pouze jednou za 10 sekund.
-
Nová funkčnost:
-
Shake if Off (pasivní)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Lt.Morales
Ability
-
Displacement Grenade (E)
- Displacement Grenade již neexploduje při nárazu, ale prochází vším. Po 0,0625 sekundovém zpoždění mohou nyní hráči reaktivovat granát a nechat ho explodovat ve chvíli, kdy sami chtějí. Displacement Grenade exploduje automaticky až po dosažení maximálního dosahu.
Talenty
-
Level 4
-
Upgraded Ballistics (pasivní)
- Odstraněn.
-
Upgraded Ballistics (pasivní)
Komentář vývojářů: Hledali jsme způsoby, jak vylepšit hratelnost našich supportů a věříme, že Displacement Grenade je místo, kde dáváme Lt.Morales větší schopnost kontroly na bojišti.
Malfurion
Talenty
-
Level 16
-
Hindering Moonfire (pasivní)
- Nyní zpomaluje pohyb pouze nepřátelských hrdinů.
-
Hindering Moonfire (pasivní)
Rehgar
Ability
-
Ghost Wolf (trait)
- Rychlost pohybu snížena z 30 na 20%.
Talenty
-
Level 1
-
Wolf Run (pasivní)
- Rychlost pohybu snížena ze 40 na 30%.
-
Wolf Run (pasivní)
Anub'arak
Ability
-
Burrow Charge (E)
- Anub'arak již není po použití této ability Invulnerable, ale pouze Unstoppable.
Komentář vývojářů: Když se podíváme na Burrow Charge. Vždy se nám líbilo, že abilita nabízí velkou mobilitu a možnost útočit hluboko do zadních řad soupeřova týmu. Co se nám ale nelíbilo je, že Anub'arak měl nezranitelnost na 16 sekundovém cooldownu, což mu umožňovalo vynulovat efekt Pyroblastu či podobných zdrojů velkého poškození.
Cho
Talenty
-
Level 13
-
Surge of Stamina (Q)
-
Nová funkčnost:
- Použitím ability Surging Fist získá Resistant, redukci příchozího poškození o 25% po dobu 3 sekund. Snižuje cooldown Surging Fist o 4 vteřiny, když zasáhne nepřátelského hrdinu.
-
Nová funkčnost:
-
Surge of Stamina (Q)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Diablo
Talenty
-
Level 7
-
Devastating Charge (Q)
-
Nová funkčnost:
- Použitím Shadow Charge získá Resistant, redukci příchozího poškození o 25% na 4 sekundy.
-
Nová funkčnost:
-
Devastating Charge (Q)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
E.T.C.
Talenty
-
Level 7
-
Just Keep Rockin' (E)
- Odstraněn.
-
Just Keep Rockin' (E)
Komentář vývojářů: Podívejte se na komentář o změně talentu Relentness u Greymanea.
Johanna
Ability
-
Condemn (W)
-
Přidaná funkčnost:
- Nyní uděluje o 200% větší poškození minionům a Mercenaries.
-
Přidaná funkčnost:
Talenty
-
Level 1
-
Knight Takes Pawn (W)
- Odstraněn.
-
Knight Takes Pawn (W)
Komentář vývojářů: Stejně jako se naši hrdinové v čase vyvíjejí, často i my zjistíme u hrdiny nějakou přidanou hodnotu, kterou přináší jen skrze nějaký talent. Přestože máme rádi, když naše talenty zajímavě rozšiřují schopnosti jednotlivých hrdinů, jsme ostražití, když je hrdina vybírán jen na základě role, kterou mu umožňuje určitý talent. Našli jsme dva takové případy v Johanně a Muradinovi. Líbí se nám, že Johanna je viděna jako hrdina, který si ví skvěle rady s likvidací vln nepřátelských minionů, oproti tomu Muradin je braný jako hrdina, který mocně zatápí hrdinům, jejichž hlavní síla tkví v základních útocích. Rozhodli jsme se proto přidat těmto hrdinům tyto schopnosti do základních sad a do budoucna si na to budeme dávat větší pozor.
Muradin
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet