Chenova přítomnost na mapách neměla až tak velký dopad na hru. Poškození mizerné, pití piva aby přežil byste těžko shledali zábavným, v solo-lane ho předčila většina ostatních postaviček. Proto si Blizzard řekl: "A dost." 18. června vyšel patch, který se nesl ve znamení kompletního předělání Chena.
Blizzard původní kit vzal, rozebral na atomy a poté jej znovu složil. Tentokrát snad již lépe. Server InvenGlobal vyzpovídal Adama Jacksona, který si po Sylvanas vzal na mušku právě Chena.
V tom původním kitu jsem viděl několik problémů, které se musely vyřešit. Ten největší byl Trait. Bylo těžké jej designovat a vybalancovat. Podle mě se skládal ze dvou částí. Pprvní byla kadence jeho abilit. Všechny mají nízký cooldown. Jeho dovednosti nastupovaly s rytmem. Dává Keg Smash, foukne oheň, kterým zapálí směs, a pak se napije, aby zmírnil poškození. To pak opakuje.
Klíčovým problémem bylo, že jeho síla byla závislá na pití, a to bylo důležité pro celý jeho kit. Pro většinu hrdinů není problém být závislý a zaměřovat se na jednu klíčovou dovednost. U Chena to bylo to, na co se měl zaměřit a jak se bránit. Většina strategií proti Chenovi bylo: "Máš CC, jak mu zabránit pití?" a "Dokážeš ho zabít, než se napije znovu?" Chen musel přemýšlet: "Jak tomu zabráním?""
Zprvu se zdálo, že vše funguje v pohodě, ale s nástupem více hrdinů s vícero CC bylo snadné vytvořit tým, který měl alespoň jedno CC, nebo více přerušení, které by Chenovi zabránili v pití.
Jackson a jeho tým našli kompromis. Upravili čísla u Traitu a přidali Stagger do "E" dovednosti. Tým chtěl mít Chena jako nějakého bosse z World of Warcraft, bosse s vícero fázemi u kterých si musíte dávat pozor na víc věcí.
Druhou věcí, na kterou se chtěli vývojáři zaměřit, byl Heroic talent. Wandering Keg byl spíše meme talent a Storm, Earth, Fire zase neměl takový vliv. Ani jeden ve většině případů nedokázal změnit průběh souboje, snad jen tehdy, pokud byl Wandering Keg správně použit. Proto byl častěji vybírán.
Chtěl jsem zlepšit Heroické talenty v mnoha směrech. Storm, Earth, Fire nám způsoboval daleko větší bolesti hlavy, jelikož je to ikonická dovednost. Nemyslel jsem si, že se jí můžeme jen tak zbavit, ale neměl jsem radost z toho, jak fungovala, svým způsobem ji stačilo spamovat. Prostě jste ji použili a otrávili tím nepřátelský tým. Použili jste ji a snadno jste se dostali ze špatné situace. Chenovy klony prostě jen odskakovaly a bylo těžké je zvládnout.
Prostě bylo jednoduché tu dovednost použít, ale nepřátelé z ní byli otrávení, jelikož s tím nešlo mnoho dělat a bylo těžké zabít všechny tři klony.
Obzvlášť u této dovednosti jsem se snažil snížit mobilitu. Přišlo mi cool, že Chen může nalákat nepřátele před tím, než umře tím, že začne vyvolávat Heroic dovednost, pak jí popne a uteče. Ale to mi přislo jako moc jednoduché.
Místo toho jsem chtěl být trochu drzejší. "Okay, co kdybychom měl Chen hodně, hodně silné dovednosti a mohl je použít pouze jednou?" Zkusili jsme to a byla to moc velká rána. Takže jsme se od toho trhli a přišli s "Co kdyby síla nebyla přímo v těch dovednostech, ale v pořadí, v jakém je použijete?" Tím jsme udělali každou dovednost hodně silnou, ale poslední použitá je ještě silnější. Když jsme to poprvé zkoušeli, byl to nářez.
Chenovy Heroic dovednosti mají význam? Odškrtnuto. Chenův kit je vybalancovanější a poskytuje více dynamických možností hry? Odškrtnuto. Co zbývá?
Co se týká talentového stromu, chtěli jsme udělat to, aby Chen měl tři směry spojené s přežitím, kterými se může vydat. To hráči uvidí, až budou mít víc času na to si Chena více osahat. Před tím to byl jen ten Trait. Nyní je to Trait, Stagger v kombinaci s Traitem, a talenty na prvním levelu. Jsou silné a dávají mu schopnost přežít, každý jiným způsobem.
Jsme si jistí tím, že tato verze Chena bude úspěšná a najde si své místo mezi Bruisery. Chen má větší potenciál než kdy dřív. V kitu a talentech má spoustu možností, jak se bránit, spoustu věcí jsme upravili. Je to pořád ten stejný Chen, kterého známe a milujeme, jen má více možností, jak jej hrát.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet