Balance Patch - 6.1.2017

  Patch    Balance   
Blizzard zdroj

Assassin

Ragnaros

qb2zhudw8vkudgt_1483798965.png

Ability

  • Empower Sulfuras (Q)

    • Poškození sníženo z 211 na 201

Talenty

  • Level 20

    • Heroic Difficulty (D)

      • Bonus ke zdraví a poškození snížen z 50 na 25 %

Thrall

twckjmzcpju8d44_1483799009.png

Ability

  • Earthquake (R)

    • Cooldown zvýšen z 60 na 100 sekund

  • Sundering (R)

    • Poškození zvýšeno z 274 na 290

Zul'jin

dwpaxpv3n4hyxq2_1483799101.png

Ability

  • Taz'dingo! (R)

    • Cooldown zvýšen z 60 na 90 sekund

    • Cena many zvýšena z 50 na 75

Komentář vývojářů: Testovali jsme Taz'dingo! interně na 60sekundovém cooldownu, ale měli jsme od začátku v plánu ho přesunout na 90 sekund. Tato změna se nestihla do vydání Zul'jina, ale chtěli jsme ji přinést tak brzy, jak jen to půjde.

 

Multi-Class

Varian

dd4ieoj5ttoyfp9_1483799064.png

Ability

  • Charge (E)

    • Cooldown snížen z 16 na 14 sekund

    • Cena many snížena z 50 na 45

Talenty

  • Level 4

    • Warbringer (E)

      • Redukce cooldownu snížena z 8 na 6 sekund

 

Support

Lt. Morales

qwbtyx3ll3flbas_1483798838.png

Talenty

  • Level 16

    • Inoculation (W)

      • Odstraněn

Komentář vývojářů: S nově implementovaným systémem Armor mají talenty Inoculation a Shield Sequencer velmi podobný účinek. Máme rádi interakci a rozhodování, které přináší talent Shield Sequencer, a proto jsme se rozhodli tento talent zachovat a prozatím odstranit talent Inoculation.

 

Rehgar

vzjmln21piujvya_1483798984.png

Ability

  • Bloodlust (R)

    • Doba trvání snížena z 10 na 8 sekund

    • Bonus k rychlosti pohybu snížen z 30 na 25 %

 

Warrior

Dehaka

g2uqmrcedm5va3m_1483798801.png

Talenty

  • Level 1

    • Primal Aggression (W)

      • Bonus k poškození do minionů a Mercenaries snížen ze 100 na 90 %

  • Level 7

    • Symbiosis (W)

      • Redukce cooldownu za zásah nepřátelského hrdiny snížena z 0.5 na 0.4 sekundy

  • Level 13

    • Primal Swarm (W)

      • Armor redukce po zasažení hrdiny abilitou Dark Swarm snížena z -15 na -10

 

Diablo

gx5ub86gns16kai_1483798818.png

Ability

  • Fire Stomp (W)

    • Počáteční poškození sníženo z 60 na 54

    • Poškození při návratu sníženo z 90 na 81

Talenty

  • Level 13

    • Fire Devil (W)

      • Poškození sníženo z 22 na 20 za sekundu

 

Opravy chyb

Hrdinové, ability a talenty

  • Azmodan: Již nemůže mountovat zároveň s použitím ability All Shall Burn.

  • Dehaka: Opravena chyba, která způsobovala, že abilita Dark Swarm udělovala větší poškození do minionů a Mercenaries, než měla po zvolení talentu Primal Aggression.

  • Dehaka: Opravena chyba, která způsobila, že abilita Dark Swarm udělovala větší poškození, než měla, monstrům po zvolení talentu Primal Aggression.

 


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Sir Finley Mrrgglton 07.01.2017 20:18

Výborne, a teraz mám akože čo dávať Ragnarosovi ako talent na 20tom leveli? Dvakrát lava wave?

Godwin.son 07.01.2017 20:37

Pořád je to dobrý talent, jen už ne tak moc

Sir Finley Mrrgglton 07.01.2017 22:02

Godwin.son Myslel som, že tie počiatočné nerfy stačili -_-
No čo, aj tak mi jeho mechanika vyhovuje najviac zo všetkých heroes of darude sandstorm.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet