Assassin
Ragnaros
Ability
-
Empower Sulfuras (Q)
-
Poškození sníženo z 211 na 201
-
Talenty
-
Level 20
-
Heroic Difficulty (D)
-
Bonus ke zdraví a poškození snížen z 50 na 25 %
-
-
Thrall
Ability
-
Earthquake (R)
-
Cooldown zvýšen z 60 na 100 sekund
-
-
Sundering (R)
-
Poškození zvýšeno z 274 na 290
-
Zul'jin
Ability
-
Taz'dingo! (R)
-
Cooldown zvýšen z 60 na 90 sekund
-
Cena many zvýšena z 50 na 75
-
Komentář vývojářů: Testovali jsme Taz'dingo! interně na 60sekundovém cooldownu, ale měli jsme od začátku v plánu ho přesunout na 90 sekund. Tato změna se nestihla do vydání Zul'jina, ale chtěli jsme ji přinést tak brzy, jak jen to půjde.
Multi-Class
Varian
Ability
-
Charge (E)
-
Cooldown snížen z 16 na 14 sekund
-
Cena many snížena z 50 na 45
-
Talenty
-
Level 4
-
Warbringer (E)
-
Redukce cooldownu snížena z 8 na 6 sekund
-
-
Support
Lt. Morales
Talenty
-
Level 16
-
Inoculation (W)
-
Odstraněn
-
-
Komentář vývojářů: S nově implementovaným systémem Armor mají talenty Inoculation a Shield Sequencer velmi podobný účinek. Máme rádi interakci a rozhodování, které přináší talent Shield Sequencer, a proto jsme se rozhodli tento talent zachovat a prozatím odstranit talent Inoculation.
Rehgar
Ability
-
Bloodlust (R)
-
Doba trvání snížena z 10 na 8 sekund
-
Bonus k rychlosti pohybu snížen z 30 na 25 %
-
Warrior
Dehaka
Talenty
-
Level 1
-
Primal Aggression (W)
-
Bonus k poškození do minionů a Mercenaries snížen ze 100 na 90 %
-
-
-
Level 7
-
Symbiosis (W)
-
Redukce cooldownu za zásah nepřátelského hrdiny snížena z 0.5 na 0.4 sekundy
-
-
-
Level 13
-
Primal Swarm (W)
-
Armor redukce po zasažení hrdiny abilitou Dark Swarm snížena z -15 na -10
-
-
Diablo
Ability
-
Fire Stomp (W)
-
Počáteční poškození sníženo z 60 na 54
-
Poškození při návratu sníženo z 90 na 81
-
Talenty
-
Level 13
-
Fire Devil (W)
-
Poškození sníženo z 22 na 20 za sekundu
-
-
Opravy chyb
Hrdinové, ability a talenty
-
Azmodan: Již nemůže mountovat zároveň s použitím ability All Shall Burn.
-
Dehaka: Opravena chyba, která způsobovala, že abilita Dark Swarm udělovala větší poškození do minionů a Mercenaries, než měla po zvolení talentu Primal Aggression.
-
Dehaka: Opravena chyba, která způsobila, že abilita Dark Swarm udělovala větší poškození, než měla, monstrům po zvolení talentu Primal Aggression.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Sir Finley Mrrgglton 07.01.2017 20:18
Výborne, a teraz mám akože čo dávať Ragnarosovi ako talent na 20tom leveli? Dvakrát lava wave?
Godwin.son 07.01.2017 20:37
Pořád je to dobrý talent, jen už ne tak moc
Sir Finley Mrrgglton 07.01.2017 22:02
Godwin.son Myslel som, že tie počiatočné nerfy stačili -_-
No čo, aj tak mi jeho mechanika vyhovuje najviac zo všetkých heroes of darude sandstorm.
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet