Druhé Q&A s vývojářským týmem

http://heroesfan.cz//pic/uploaded/questions1
Ve středu 22. ledna Blizzard uskutečnil druhé Q&A. Datum ohlášení beta testu jsme se nedozvěděli, ale už by to nemělo trvat tak dlouho. Mimo klasické otázky a odpovědi si ještě pro nás Blizzard připravil komentovaný zápas. Diváci mohli hlasovat pro mapu, kterou chtějí vidět. Nejvíce hlasů získala mapa „Haunted Mines“. Samotné video s Q&A najdete zde, komentovaný zápas zde.
Blizzard zdroj

Q: Jak probíhá vývoj hry? Na co se momentálně soustředíte? A: Vývoj jde podle plánu, právě teď je hra v interním alpha testu, pilujeme „jádro“ hry a připravujeme se na uzavřené beta testovaní. Grafici jedou na plné obrátky a neustále nás zásobí úžasnými výtvory. Vylepšujeme uživatelské rozhraní a celkový zážitek ze hry. Snažíme se vytvořit unikátní hrdiny jako Abathur, protože sdílení zkušeností nám umožňuje hrát si s myšlenkou hrdiny, který se nemusí vůbec zapojit do bitev. Q: Testujete nové mapy s odlišnými PvE objekty? A: Momentálně ne, jsme spokojeni s počtem map, které uvedeme do beta testovaní. Dragon Shire byl celý předělán od doby, co jsme ho mohli vidět na BlizzConu. Q: Kolik „specialistů“ je vhodné mít v týmu? A: Maximálně dva. Nevydrží toho tolik jako Warrior a nemají takový Damage jako Assassin, takže mnoho „specialistů“ by celý váš tým oslabilo. Q: Můžete blíže vysvětlit talentový systém? A: Talentový systém jsme kompletně předělali, aby měl každý hrdina více možností, jak ho hrát. Díky internímu testovaní jsme zjistili, že některé talenty byly příliš silné a některé si nikdo nevybíral. Momentálně máme několik základních talentů, na které postupně nabalujeme další a další. Q: Jak vidíte roli supporta? Uvidíme agresivní supporty? A: Máme klasické „healovací“ supporty, tak i agresivní supporty. Bude hodně možností, jakou cestu si zvolíte, většinou bude záležet na tom, co bude tým potřebovat. Q: Plánujete i speciální skiny, které např. změní zvuky, textury a animace? A: Ano. Q: Plánujete mapy pro méně než pět lidí? A: Ne, ale třeba se k tomu časem dostaneme. Pokud ne, komunita určitě vytvoří mapy pomocí editoru. Q: Jsou v Heroes nějaké speciální interakce mezi postavami? (např. Raynor a Kerrigan) A: Ano! Některé uvidíte už v dnešním komentovaném zápase. Q: Jak v Heroes funguje Stealth? Bude přítomna i Invisibility? (neviditelnost) A: Ve hře neexistuje Invisibility a Stealth efekt hrdinu kompletně neskryje. Hrdinové ve Stealthu se můžou volně pohybovat. Použiti vlastního kouzla Stealth zruší. Nepřátelé uvidí kolem hrdiny ve Stealthu lehké třpytky, aby se dal lépe lokalizovat a případně trefit AoE kouzlem nebo tzv. Skill Shotem, a to má za následek zrušení Stealthu. Pokud budete pozorní, Stealth půjde lehce rozeznat, horší to bude v Team Fightu, kde se soustředíte na několik věcí a nepřítele ve Stealthu můžete přehlédnout. Q: Nějaké novinky ohledně editoru map? A: Pracujeme na pravidlech pro vkládání map, kvůli free-to-play modelu nemůžeme aplikovat systém, který používáme ve Starcraftu. Q: Oblíbení hrdinové v současné době? A: Kaeo – Gazlowe, protože může pokládat děla, a tím zajistí kontrolu nad mapou pro svůj tým. Dustin – Sgt. Hammer, protože „Siege Mode“ (první abilita Sgt. Hammera). Kevin – Sgt. Hammer, ze stejného důvodu jako Dustin.



Naposledy upravil/a Bellatrix 29.01.2014 v 18:31:01.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Daevis

Daevis je autorem 97 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet