Heroes of the Storm změny z 10. července 2019

  Patch Notes    Balance Changes   

Obecné

  • Zvýšení základní rychlosti pohybu
    • Základní rychlost pohybu zvýšena z 4.4 na 4.84 (+10%)

Změny hrdinů

Tanci

  • Anub'arak
    • Harden Carapace [W]
      • Cooldown zvýšen z 6 na 7 vteřin
    • Level 16
      • Epicenter [E]
        • Snížení cooldownu sníženo z 1.25 na 1 vteřinu
  • ETC
    • Guitar Solo [E]
      • Cooldown zvýšen z 8 na 9 vteřin
    • Level 1
      • Guitar Hero [E]
        • Healing zvýšen ze 40% na 60%
  • Mal'Ganis
    • Fel Claws [Q]
      • Cooldown snížen z 9 na 8 vteřin
      • Mana cost snížen z 50 na 45

Bruiseři

  • Artanis
    • Level 4
      • Psyonic Energy [E]
        • Bonusový armor zvýšen z 20 na 30
      • Shield Battery [Trait]
        • Snížení cooldownu zvýšeno ze 100 na 125%
    • Level 13
      • Gravitron Vortex [E]
        • Snížení cooldownu zvýšeno z 1.25 na 1.75 vteřiny
      • Templar's Zeal [Q]
        • Snížení cooldownu zvýšeno z 5 na 6 vteřin
  • Chen
    • Keg Smash [W]
      • Zpoždění před schopností použít Breath of Fire sníženo z 1.5 na 1.25 vteřiny
      • Délka trvání 10% zpomalení sníženo z 1.5 na 1.25 vteřiny
      • Délka trvání 40% zpomalení zvýšeno z 1.5 na 1.75 vteřiny
    • Level 1
      • Freshest Ingredients [Trait]
        • Nová funkcionalita - Při dokončení questu také snižuje cooldown Fortyfying Brew o 1 vteřinu
      • Stormstout Secret Recipe [Passive]
        • Healing zvýšen z 2% na 2.5%
    • Level 4
      • Withering Flames
        • Redukce Spell Poweru zvýšena z 30% na 40%
    • Level 10
      • Wandering Keg [R1]
        • Nová funkcionalita - Chen nově po dobu trvání obdrží 25 armoru
        • Cooldown snížen ze 70 na 60 vteřin
    • Level 13
      • Touch of Honey [W]
        • Zpomalení zvýšeno z 15% na 20%
    • Level 16
      • Celerity [E]
        • Bonusový armor zvýšen z 15 na 20
  • Imperius
    • Molten Armor [E]
      • Healing snížen ze 100% na 50% způsobeného poškození
      • Bonusový healing proti hrdinům zvýšen na 100%
    • Valorous Brand [Trait]
      • Konzumace značky vyléčí Imperia za 70
      • Bonusové poškození sníženo ze 30% na 20%
    • Level 1
      • Impaling Light [Q]
        • Změna funkcionality - Za každý stack Valorous Brand v okamžiku skončení omráčení se zvýší finální poškození Celestial Charge o 50%.
      • Consuming Flame [W]
        • Zasažení prvního nepřátelškého hrdiny pomocí Solarions's Fire obnoví 30 many
    • Level 4
      • Bulwark of Flame
        • Odebrán
      • Unshakeable Fait
        • Odebrán
      • Battle Hunger [Trait]
        • Změna funkcionality - Zvyšuje healing Valorous Brandu o 50%
      • Sovereign Armor [E]
        • Přesunut z 16. levelu
        • Armor snížen z 50 na 25
        • Doba trvání snížena z 2.5 na 1.5 vteřiny
        • Při poškození nepřátelských hrdinů Molten Armorem se prodlouží jeho doba trvání o 0.5 vteřiny
      • Press Forward [Passive]
        • Nový talent
        • Při poškození nepřátelských hrdinů se doba trvání Regeneration Globe na Imperiovi prodlouží na 5 vteřin (pokud nebyla vyšší)
    • Level 7
      • Blaze of Glory [W]
        • Sekundární exploze z Blaze of Glory nyní konzumuje Valorous Brand
      • Holy Fervor [Active]
        • Maximální doba trvání zvýšena na 10 vteřin
        • Cooldown začne po prvním útoku namísto po posledním
        • Cooldown zvýšen z 25 na 30 vteřin
    • Level 13
      • Divine Rage [E]
        • Změna funkcionality - Konzumování Valorous Brandu sniží cooldown Molten Armoru o 1 vteřinu
      • Heat of Battle [E]
        • Změna funkcionality - Zvyšuje healing Molten Armoru proti hrdinům o 2% za každé 1% životů, které Imperiovi chybí
    • Level 16
      • Celestial Swiftness [Q]
        • Změna funkcionality - Imperius získá 20% rychlosti pohybu na 5 vteřin po použítí Celestial Charge a 40% rychlosti útoku na 5 vteřin za každého zasaženého nepřátelského hrdinu
      • Valorous Pursuit [Active]
        • Přesun z 20. levelu
        • Cooldown zvýšen z 12 na 20 vteřin
    • Level 20
      • Brand of Solarion [Trait]
        • Nový talent
        • Snižuje délku trvání Valorous Brandu na 3 vteřiny, ale při procu se již neskonzumuje
      • Impervious [Active]
        • Doba trvání zvýšena ze 2 na 3 vteřiny
  • Sonya
    • Počet životů zvýšen z 2341 na 2450
    • Rychlost obnovy životů zvýšená z 4.879 na 5.105
  • Yrel
    • Level 4
      • Hand of Freedom [Active]
        • Může být použit na Yrel
        • Cooldown snížen z 22 na 20 vteřin
        • Bonusová rychlost pohybu snížena z 50% na 35%
    • Level 7
      • Samaara's Light
        • Odebrán
      • Righteous Momentum [W]
        • Odebraná funkcionalita - Při maximálním nabití nezvyšuje rychlost pohybu Yrel
        • Upravená funkcionalita - Yrel se pohybuje o 5% rychleji. Při nabíjení Righteous Hammer již není zpomalená a tento bonus se zvyšuje 4x.
    • Level 13
      • Aldor Peacekeeper [Q]
        • Snížení poškození zvýšeno ze 30% na 40%
      • Repentance [E]
        • Doba zpomalení zvýšena z .5 na .75 vteřiny
    • Level 16
      • Templar's Verdict [W]
        • Bonusové poškození zvýšeno ze 4% na 6% maximálních životů

Healeři

  • Anna
    • Level 1
      • Slumber Shells
        • Nová funkcionalita - Po probuzení jsou nepřátelští hrdinové zpomaleni o 25% na 3 vteřiny
    • Level 4
      • Overdose [E]
        • Počet stacků aplikovaných Sleeping Dart zvýšen ze 3 na 4
      • Anti-Healer [W]
        • Bonusový rozsah Biotic Grenade snížen ze 100% na 25%
  • Anduin
    • Level 7
      • Binding Heal [Q]
        • Healing zvýšen z 95 na 104
  • Rehgar
    • Level 4
      • Spiritwalker's Grace [Q]
        • Odebrán
      • Totemic Projection [E]
        • Přesunut na 7. level
      • Tidal Waves [Q]
        • Nová funkcionalita - Také snižuje Mana cost Chain Healu z 55 na 40

Supporti

  • Medivh
    • Level 7
      • Mystic Assault [Q]
        • Damage a Healing bonusy zvýšené ze 40% na 50% způsobeného poškození
    • Level 20
      • Arcane Brilliance [Active]
        • Spell Power bonus zvýšen z 10% na 15%
      • Dust of Disappearance [Active]
        • Doba trvání zvýšena z 20 na 40 vteřin

Melee assassini

  • Illidan
    • Level 4
      • Rapid Chase [Q]
        • Bonusová rychlost pohybu zvýšena z 15% na 20%
        • Délka trvání zvýšena ze 2 na 3 vteřiny
    • Level 7
      • Reflective Block [Q]
        • Počet blokovaných útoků zvýšen ze 2 na 3
    • Level 16
      • Fiery Brand [Passive]
        • Poškození zvýšeno ze 7% na 8% maximálních životů
      • Blades of Azzinoth [Active]
        • Nyní je možné tento talent použít hned po naučení
  • Maiev
    • Level 4
      • Sudden Vengeance [E]
        • Poškození zvýšeno ze 5% na 6% maximálních životů
    • Level 7
      • Bonds of Corruption [W]
        • Upravená funkcionalita - Nově snižuje armor o 10 na 4 vteřiny
  • Valeera
    • Level 1
      • Vigor [Passive]
        • Regenerace energie zvýšena z 2.5 na 3 za vteřinu
      • Subtlety [Trait]
        • Regenerace energie zvýšena z 8 na 10
    • Level 4
      • Hemorrhage [E]
        • Bonusové poškození základními útoky zvýšeno ze 30% na 40%
      • Initiative [Trait]
        • Upravená funkcionalita - Valeera získá 15% rychlosti pohybu na 3 vteřiny po použití Ambush, Cheap Shot nebo Garrote
    • Level 7
      • Fatal Finese [W]
        • Bonusové poškození zvýšeno ze 4 na 6 za stack
        • Počet stacků potřebných pro splnění questu sníženo z 20 na 15
    • Level 16
      • Thistle Tea [Active]
        • Cooldown snížen ze 60 na 40 vteřin
  • Zeratul
    • Level 1
      • Shadow Hunter [E]
        • Snížení cooldownu zvýšeno z 1 na 1.5 vteřiny za základní útok
      • Move Unseen [Trait]
        • Upravená funkcionalita - Snižuje cooldown Permanent Cloaku o 1 vteřinu
    • Level 7
      • Wormhole [E]
        • Upravená funkcionalita - Wormhole nelze použít 1.25 vteřiny po použití Blinku
        • Doba pro použítí Wormhole zvýšena ze 3 na 4 vteřiny
      • Warp Skirmisher [Passive]
        • Bonusové poškození zvýšeno z 40% na 50%
        • Nově nemusí Zeratul zasáhnout cíl do 6 vteřin od teleportu z Vorpal Blade
        • Upravená funkcionalita - Bonusové poškození se také aktivuje na první základní útok po aktivaci Stealthu
    • Level 16
      • Sentenced to Death [W]
        • Upravená funkcionalita - Bonusové poškození se také aplikuje na nepřátele zpomalené pomocí Singularity Spike
        • Bonusové poškození sníženo z 30% na 25%

Ranged Assassini

  • Falstad
    • Level 4
      • Updraft [E]
        • Bonusový štít zesílen ze 40% na 60%
    • Level 7
      • Secret Weapon [Q]
        • Bonusové poškození zvýšeno z 60% na 80%
    • Level 16
      • Crippling Hammer [Q]
        • Zpomalení zvýšeno z 50% na 60%
  • Greymane
    • Poškození základními útoky zvýšeno ze 140 na 148
    • Level 7
      • Incendiary Elixir [Q]
        • Bonusové poškození za stack zvýšeno z 15 na 20
    • Level 10
      • Cursed Bullet [R2]
        • Poškození zvýšeno z 35% na 40%
  • Mephisto
    • Level 1
      • Anger [Passive]
        • Odebrán
      • Furiour Spark [W]
        • Poškození zvýšeno z 90 na 95
      • Malicous Intent [E]
        • Spell Power bonus zvýšen z 15% na 20%
    • Level 4
      • Spite [Passive]
        • Doba trvání Healing Globe zvýšen ze 100% na 125%
        • Snížení cooldownu zvýšeno z .5 na .75 vteřiny
    • Level 13
      • Shard of Hate [Passive]
        • Upravená funkcionalita - Mephistovy základní útoky aktivují Lord of Hatred a sníží cooldown základních abilit o 1 vteřinu
  • Orphea
    • Level 1
      • En Pointe [Q]
        • Bonusové poškození zvýšeno ze 75% na 90%
      • Growing Nightmare [E]
        • Upravená funkcionalita - Při zasažení alespoň 2 nepřátelských hrdinů se zvýší poškození při erupci o 60%
    • Level 4
      • Allegrissimo [Q]
        • Cooldown Shadow Waltz při zasažení nepřátelských hrdinů jeho koncem snížen z 1 na .75 vteřiny
      • Backbitter [W]
        • Maximální zvýšení životů zvýšeno z 10% na 15%
    • Level 7
      • Insatiable [W]
        • Cooldown Chompu při zasažení nepřátelskách hrdinů snížen z 2 na 1.5 vteřiny
  • Valla
    • Počet životů zvýšen z 1273 na 1340
    • Level 1
      • Calltrops [E]
        • Zpomalení zvýšeno z 25% na 40%
    • Level 16
      • Seething Hatred [Trait]
        • Odebraná funkcionalita - Nadále nezvyšuje dobu trvání Hatred
        • Nová funkcionalita - Valla získá 15% Spell Power po dobu trvání 10 stacků Hatred

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet