Heroes of the Storm změny z 11. března 2020

  balance    patch    update   

Obecné

  • Brawl

    • Nyní si můžete vybrat Variana v ARAM hrách.

Arthas

  • Obecné
    • HP zvýšeny z 2782 na 2860.
    • Obnova zdraví zvýšena z 5.80 na 5.96.
  • Talenty
    • Level 7
      • Rune Tap [Pasivní]
        • Léčení zvýšeno ze 4 % na 5 % maximálních HP.
    • Level 10
      • Army of the Dead [R1]
        • Tooltip nyní ukazuje, kolik poškození Ghoulové dělají.
    • Level 20
      • Legion of Northrend [R1]
        • Přidaná funcionalita: Zvýšeno základní poškození Ghoulů o 50 %.
      • Absolute Zero [R2]
        • Trvání Root zvýšeno z 2 na 2,5 sekundy.
        • Trvání Slow zvýšeno z 3,5 na 4 sekundy.
      • Death’s Advance [Aktivní]
        • Trvání Movement Speed bonusu zvýšeno ze 3 na 5 sekund.
      • Anti-Magic Shell [Aktivní]
        • Trvání zvýšeno ze 3 na 4 sekundy.

Diablo

  • Obecné
    • Devastating Charge [Q]
      • Když narazíte s nepřítelem do terénu, je poškození zvýšeno z 120 na 130.
  • Talenty
    • Level 7
      • Diabolical Momentum [Pasivní]
      • Cooldown reduction zvýšeno z 1,25 na 1,5 sekundy.

Tyrael

  • Talenty
    • Level 20
      • Defense of the Angels [Aktivní]
        • Cooldown snížen ze 120 na 60 sekund. 

Imperius

  • Talenty
    • Level 1
      • Impaling Light [Q]
        • Bonusové poškožení zvýšeno z 100 % na 125 %.
    • Level 4
      • Battle Hunger [Trait]
        • Bonusové léčení zvýšeno z 60 % na 70 %.
      • Press Forward [Pasivní]
        • Přidaná funcionalita: Když je Imperius léčen z Regeneration Globe, má 10 Armor.
    • Level 7
      • Blaze of Glory [W]
        • Poškození zvýšeno z 125 na 135.
    • Level 13
      • Pathetic Mortals [Q]
        • Redukce poškození zvýšena z 40 % na 50 %.
    • Level 20
      • Unrelenting Descent [R2]
        • Cooldown reduction zvýšeno z 5 na 10 sekund.
      • Brand of Solarion [Trait]
        • Délka trvání zvýšena z 3 na 5 sekundy. 

Rexxar

  • Obecné
    • Poškození základních útoků zvýšeno z 125 na 134.
    • HP Mishy sníženo z 1 620 na 1 520.
    • Health Regeneration Mishy sníženo z 3,38 na 3,17.
    • Mend Pet [E]
      • Mana cost zvýšeno z 60 na 70. 

Xul

  • Obecné
    • HP zvýšeny z 2 000 na 2 200.
    • Obnova zdraví zvýšena z 4,17 na 4,58.
    • Základní poškození sníženo ze 110 na 100.
    • Spectral Scythe [Q]
      • Poškození sníženo z 240 na 210.
      • Přidaná funcionalita: Každým zásahem nepřátelského hrdiny Xul vyvolá Skeletal Warrior.
    • Bone Prison [E]
      • Poblíž stojící Skeletoni se zaměří na nepřítele s Root efektem.
    • Raise Skeleton [Trait]
      • Skeletal Warrior HP zvýšeny z 225 na 240.
      • Skeletal Warrior ztratí každou sekundu 20 HP místo původních 15 HP.
      • Délka trvání Skeletal Warrior snížena z 15 na 12 sekund.
      • Maximumální počet Skeletal Warriors vyvolaných z Minionů snížen ze 4 na 3.
      • Skeletal Warriors nyní vybuchují, když zemřou, udělí 50 poškození nepřátelům v dosahu.
  • Talenty
    • Level 1
      • Shade [Pasivní]
        • Bone Armor cooldown reduction snížen z 20 na 10 sekund.
    • Level 4
      • Reaper’s Toll [Q]
        • Quest odebrán.
        • Cooldown reduction snížen z 3 na 2 sekundy.
        • Mana cost reduction sníženo z 20 na 15.
      • Grim Scythe [W]
        • Přidaná funcionalita: Zvýšeno poškození Xulových základních útoků o 15 %.
    • Level 7
      • Nový talent: Wall Of Bones [Trait]
        • Velikost štítu z Bone Armor je zvýšeno na 35 % Xulových maximálních HP. Xul během Bone Armor má 20 Spell Armor.
    • Level 10
      • Poison Nova [R1]
        • Poškození zvýšeno z 57 na 63.
    • Level 13
      • Executioner [Pasivní]
        • Odebráno.
      • Amplify Damage [E]
        • Přesunuto z Level 16.
      • Délka trvání zvýšena z 1,75 na 2 sekundy.
        • Přidaná funcionalita: Délka trvání Root z Bone Prison zvýšeno o 0,25 sekundy.
    • Level 16
      • Corpse Explosion [Trait]
        • Odebrán.
      • Nový talent: Decrepify [Q]
        • Nepřátelští hrdinové, kteří dostali poškození od Spectral Scythe, nebo Skeletal Warriors jsou zpomaleni o 40 % na 2,5 sekundy.
      • Weaken [W]
        • Přesunut z Level 7.
        • Nová funkcionalita: Nepřátelští hrdinové, kteří dostali poškození od Cursed Strikes, nebo Skeletal Warriors udělují po dobu 3 sekund o 40 % méně poškození.
    • Level 20
      • Andariel’s Visage [R1]
        • Nyní nezvyšuje poškození Skeletal Warriors.
        • Přidaná funcionalita: Zvýšena délka trvání Poison Nova o 50%.
      • Cold Hand of Death [R2]
        • Skeletal Warriors nezpůsobují Slow.
        • Přidaná funcionalita: Každý pátý zásah Spectral Scythe do nepřátelského hrdiny vyvolá Frost Mage místo Skeletal Warrior.
      • Kalan’s Edict [Trait]
        • Nová funkcionalita: Pokaždé, když Skeletal Warriors udělí poškození, cooldown Bone Armor a Heroic dovednosti je nižší o 1,5 %. 

Anduin

  • Obecné
    • Chastise [E]
      • Poškození zvýšeno z 145 na 155.
  • Talenty
    • Level 1
      • Pursued o Grace [Pasivní]
        • Léčení zvýšeno z 33 na 35.
    • Level 7
      • Binding Heal [Q]
        • Léčení zvýšeno z 104 na 115.
      • Divine Star [W]
        • Štít zvýšen z 172 na 185.
    • Level 16
      • Evenhanded Blessings [Q]
        • Přidaná funcionalita: Pokud Flash Heal je zakouzlen na jiný cíl než původní, léčení je vyšší o 20 %.
    • Level 20
      • Light of Stormwind [R1]
        • Nová funkcionalita: Pokud Anduinovi spojenci stojí v Holy Word: Salvation, získávají Invulnerable. 

Kharazim

  • Talenty
    • Level 20
      • Peaceful Repose [R1]
        • Přidaná funcionalita: Léčení Divine Palm zvýšeno o 75%.

Rehgar

  • Talenty
    • Level 4
      • Feral Heart [Z]
        • Obnova many po zásahu nepřátel je zvýšena ze 4 % na 5 %.
    • Level 10
      • Bloodlust [R2]
        • Life Steal zvýšen z 30 % na 40 % z uděleného poškození.
    • Level 20
      • Gladiator’s War Shout [R2]
        • Nová funkcionalita: Zvýšen dosah a délka trvání Bloodlust o 100%.

Stukov

  • Obecné
    • HP zvýšeny z 1765 na 1850.
    • Obnova zdraví zvýšena z 3,68 na 3,85.
    • Weighted Pustule [W]
      • Poškození po expiraci zvýšeno z 80 na 88.

Kerrigan

  • Talenty
    • Level 13
      • Psionic Barrier [E]
        • Přidaná funcionalita: Když Primal Grasp zasáhne nepřátelského hrdinu, Kerrigan získá na 4 sekundy o  4 % rychlejší pohyb, maximálně však může být rychlejší o 20 %.
      • Chrysalis [Aktivní]
        • Chrysalis může být předčasně zrušeno.

Samuro

  • Talenty
    • Level 20
      • Dance of Death [R1]
        • Nyní je potřeba zasáhnout 20krát nepřátelské hrdiny, aby byl resetován cooldown.

The Butcher

  • Obecné
    • Ruthless Onslaught [E]
      • Na zrušení útoku máte 0,75 sekundy místo původní 1 sekundy.

Mephisto

  • Talenty
    • Level 1
      • Malicious Intent [E]
        • Abyste získali Spell Power bonus, musíte zasáhnout 18krát nepřátelské hrdiny místo 20krát.
    • Level 7
      • Trickery [E]
        • Abyste mohli resetovat cooldown Shade of Mephisto, musíte zasáhnout 18krát nepřátelské hrdiny místo 20krát.

Raynor

  • Talenty
    • Level 1
      • Ace in the Hole [Pasivní]
        • Bonus k poškození snížen z 15 % na 10 %.

Opravy chyb

  • Obecné
    • Mac
      • Opravena chyba u myši, když hráč vybíral vyšší rozlišení.
  • Hrdinové
    • Fenix
      • Opravena chyba, která způsobovala, že pasivní zvýšení rychlosti z Emergency Protocol zůstalo aktivní napořád.
    • Tyrael
      • Opravena chyba, která způsobovala, že Defense of the Angels trval déle, než bylo zamýšleno.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet