- "Brew je skvělý. Brew je úžasný," říká Trevor Jackson
- "Jsem OK," odpovídá Andrew Kinabrew, zhoupný v židli a se založenýma rukama.
- "Je úžasně OK," říká Jacobs.
Povídat si Jabobsem a Kinabrewem - asistentem uměleckého ředitele a Seniorního umělce - je jako vyslýchat dva podezřelé, kteří nejsou schopní podat normální výpověď a každou další větou se jim ta výpověď hroutí jak domeček z karet. Ale vám je to jedno. Jejich zločin? Vytváření stovek doplňků. Sedli jsme si k rozhovoru s vývojáři, abychom zjistili, co se děje za oponou.
Zaprvé: Něco o podezřelých. Skvělý, úžasně OK Kinabrew začal pracovat v Blizzardu před osmi letech na něčem, z čeho vzešel Overwatch. Po jednom roce se přesunul na Heroes of the Storm a od té doby pracuje s Jacobsem.
Jacobs je Blizzardím veteránem, pracuje ve firmě už 24 let, podílel se na velké spoustě projektů od Warcraft II a Warcraft III, původním Starcraftu až po Heroes of the Storm, což podle jeho vlastních slov je srdeční záležitost.
V Heroes můžete dělat spoustu zábavných věcí," říká Jacobs. "Je to jako být dítětem s bednou plnou hraček. Můžete si hrát se vším. Sebestředně můžu říct, ať máme jakýkoliv sen, můžeme si jej splnit."
No, dítě s bednou hraček nezní zas až tak špatně.
Hračky v bedně
Kde tyto sny začínají? Jak vypadá přivést je do hry? Jak to tak vypadá, koncepty skinů pochází ze širokého spektra míst. Některé skiny pochází ze životních zkušeností vývojářů, ze vzpomínek na původní Blizzardí hry, jiné mají popkulturní reference, jiné vychází z komunity, další vzejdou z každoročního Hackathonu. Líhní těchto nápadů je týmový backlog, resty, více než 200 konceptů skinů. Během let si každý skin vytvořil vlastní příběh a mýtus. Aby se některý ze skinů dostal ven z backlogu není jednoduchý úkol: Skin nejspíš kombinuje několik vlivů zmíněných výše a musí sesbírat podporu zbytku týmu, aby se dostal do Nexu.
Jeden příklad: El Chamuco Diablo skin z Nexomanie byl v backlogu dva roky. Od vydání si získal obrovskou popularitu.
Kinabrew, autor původního konceptu legendárního skinu Mariachi Reaper v Overwatchi, přišel s nápadem na Luchador Diablo těsně po tom, co se připojil do Heroes týmu. Věřil, že tento skin může být součástí většího eventu a za ta léta se snažil jej v týmu prosadit. Ale pak přišel domino efekt: Ostatní vývojáři si osvojili tento nápad. Desing manažer zužitkoval jeho zkušenost, kdysi psal pro wrestlingové zápasy, takže ostatním pomáhal s vymýšlením dalších kroků. Jiný vývojář vyrostl na zápasech lucha libre, ten vytvořil další Nexomania skiny.
"Animátoři přišli s velice cool pózami. A pak nám komunita vytvořila cool luchador masky," říká Jacobs. " A získat hlasatele, což bývá často porod, jelikož to musíte dělat pro každou jazykovou mutaci hry zvlášť. Nečekali jsme, že hráče to bude bavit.
Event inspiroval každého k tomu, aby to procesu vytváření dal kousek sebe. Kinabrew pochází z Nového Mexika. Byla to příležitost, jak reprezentovat jeho domov a jeho rodinu uvnitř jeho oblíbené hry.
"V Novém Mexiku je velmi ovlivněn latinskou amerikou. Moje manželka má mexicko-americký původ. Připomíná mi domov."
Můj velký tlustý řecký leak
- "Přemýšlím, co všechno můžeme prozradit. Řecká božstva jsou zábavná věc, že?" říká Jacobs a spiklenecky kouká na Kinabrewa.
- Kinabrew se nervózně pousměje a zvedne obočí tak, že mu málem vyskočí z hlavy.
- "Řečtí bohové byl jeden z dalších nápadů, se kterým jsme koketovali už pár let," říka Jacobs.
Později tento rok přijde balík skinů s názvem Myth. Ten jsme také složili z několika různorodých vlivů a několikaletého backlogu. Koncept skinu pro Uthera, nazvaný Uthor, je založen na severském bohu Thorovi. Ale teprve až když tým udělal koncept, na kterém Cassia měla místo zbraně blesk, zrodil se event.
"Přemýšleli jsme, zda by nebylo cool vidět Cassiu se skinem boha Dia? Její kit je o blescích. Pak jsme začali střílet nápady: Co kdybychom přidali tuto postavu? Nebo tuto postavu?" říká Jacobs a místo interpunkčních znamének luskal prsty, což mělo připomínat úder blesku.
Thunder Goddess Cassia nabila tým energií a přinesla inspiraci. Tým vytvořil skin pro Tracer inspirovaný Hermésem, mounta Kerbera a Pegasa. Tým se nemůže dočkat, až vše půjde na live servery.
Tým právě tvoří skiny; Kinabrew dal dohromady návod, aby vše bylo konzistentní, čím chce zajistit vizuální konzistentnost celého balíku. Již brzy se Kinabrew a Jacobs přesunou na další projekt. V Heroes týmu je vždy nějaký sen, který si můžete splnit.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
consider 19.03.2020 21:30
V článku je velmi ovlivněn Google translátorem.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet