Otázky a odpovědi z redditu #4

Předposlední díl Otázek a odpovědí z redditu je tu. Dnes vás čeká menší vhled do balance objectives, supportů a dojde i na nějaké ty diskuze ohledně artu. Odkazy na starší díly najdete tradičně na konci článku.

TheBrillo

„Otázka na art:

Byl/a jsem celkem zklamaný/á, když jsem viděl/a Amazon skin pro Novu. Ne proto, že by to snad byl špatný skin, ale proto, že je to prakticky záruka toho, že nikdy ve hře neuvidíme Amazonku z D2. Vyřadili jste Amazonku jako hrdinku už předtím, než jste tento skin udělali? Byl tento skin vytvořený pro Amazonku, kterou jste pak vyřadili? Nebo ještě něco jiného?“

Blizz_KinaBREW zdroj

„To, že skin vykazuje jisté podobnosti, neznamená, že se nějaký hrdina nakonec nevytvoří. Před nedávnem jsme na Gamescomu ohlásili Medic, i když už existuje Medic Uther skin. Nebojte se! Máme opravdu, opravdu, opravdu dlouhý seznam hrdinů, které v naší hře chceme. Nějaký skin nás při vydávání hrdiny nezastaví.“

Swarley1982

„Dustin Browder na Twitteru navrhl, že by raději chtěl Tassadarovi a Tyrande dát lepší solo-support možnosti, než je přeřadit do jiné kategorie. Žádných změn jsme se v tomto patchi nedočkali. Co bychom tedy mohli očekávat do budoucna?“

Centaurik zdroj

„Možná něco budeeeeeee!!!! ;-)“

Karry Lim

„Vzhledem k tomu, že má Kharazim traity a dovednosti podobné těm Rehgara a Brightwing, znamená to, že starší supporti dostanou nějaká vylepšení, aby Kharazimovi stačili?“

Blizz_Daybringer zdroj

„Jsem náruživý hráč supportů a dohlížel jsem na balanc Kharazima. Takže můžete vinit přímo mě, pokud bude příliš silný/slabý. :) Nicméně nikdy jsem během rozsáhlého testování necítil, že bych hrál za Rehgara nebo Brightwing. Jsou tu jisté podobnosti mezi některými abilitami, ale nemyslím si, že se nějakým způsobem negativně překrývají. Každý support je velmi odlišný a já tak musím každého hrát jinak. Co se týká buffů pro starší supporty čistě z balančního hlediska - myslím, že supporti jsou celkově nejlépe vyrovnaní a kromě toho, že se sami sebe ptáme, jestli by měli Tassadar a Tyrande získat nějaké vylepšení pro solo-support, neplánujeme v tomto ohledu žádné změny.“

sirnumbskull

„Bylo by možné, aby naši okřídlení hrdinové nebo hrdinové s koly/více nohama nějakým způsobem těžili z mountů, kteří nejsou typu ‚létající koberec‘? Třeba takový malý tygr, který by vás následoval, pokud byste hráli za Anub’araka, v případě, že vlastníte Lunar Tigera.“

Blizz_KinaBREW zdroj

„Super nápad, probereme to.“

Zehirut

„Ze všeho nejdříve bych vám chtěl poděkovat za to, že jste Sonye dali její dance animaci, je skvělá, dobrá práce, ale když už se bavíme o estetických změnách, které nemají vůbec co dočinění s balancem: Je nějaká šance, že by její Wrath of the Berserker měl unikátnější model jako v původní hře? Jen trochu povyrůst je celkem na nic a chybí mi její model z Diabla 3.“

Blizz_KinaBREW zdroj

„Není zač! Naši animátoři zbožňují dance animace. Wrath of the Berserker je v D3 skvělý. Vždycky se snažíme přidávat více cool artu, ale rozhodujícím faktorem je vždy čas. Máme vždycky jen omezené množství času a je nás tu jen pár. Probereme to.“

Denkstrum_HOTS

„Jak přizpůsobujete ‚objectives‘ na mapách, například ty nové ‚bruisers‘ (správně jsou to ‚Punishers‘, pozn. autora), které vyvoláte a oni vyhladí ‚forts‘ a hrdiny? Je zde nějaká podmínka mezi jednotlivými mapami, která třeba diktuje, že splněním jednoho ‚objective‘ by měla padnout jedna ‚fort‘ a dvě věže? Že vyhrání tří kleteb pushne všechny lajny a sundá dvě až tři ‚forts‘?“

Blizz_JDeShazer zdroj

„Určitě přizpůsobujeme ‚objectives‘ tempu jednotlivých map. Například jsme většinou spokojení s prvním andělem/démonem na Battlefield, který dokáže sundat přední bránu, ale na to, aby zboural i ‚fort‘, je potřeba nějaké té pomoci od týmu. Později je pro nás mnohem těžší se s tím vypořádat, protože jednotliví hrdinové, týmové souboje a další faktory mají mnohem větší úlohu.“

RobDeeJay

„Ahoj, lidi! Nový battleground vypadá skvěle! Chtěl jsem se jenom zeptat na to, jak probíhalo navrhování této mapy. Vzhledem k tomu, že je tematicky zaměřená na Diablo, by mě zajímalo, která mapa byla první - Battlefield of Eternity nebo Infernal Shrines?“

Blizz_JDeShazer zdroj

„Pro Eternal Conflict jsme měli naplánované dvě Diablo mapy. Naši první mapu jsme však dali k ledu a nakonec ji nahradily Infernal Shrines. Battlefield of Eternity byla původně druhou mapou, ale povýšila. Ačkoliv téma nebe proti peklu byla pro tento cyklus plánovaná.“

Swarley1982

„Nejlepší Kharazimové, které jsem viděl, používali Seven-Sided Strike jako escape dokonce mnohem více než jako útočnou mechaniku. Co vás přimělo zakomponovat do ní Unstoppable/Invulnerable, když jen pár abilit má tuhle přednost?“

Centaurik zdroj

„Když jsme do Heroes SSS implementovali, bylo rozhodnutí, aby byl monk během trvání dovednosti nezranitelný, vědomé. Věděli jsme, že kdyby nebyl, bylo by to od nás nejen pěkně nefér k D3 hráčům, ale také by to přineslo pořádnou řádku komplikací z technického hlediska. Mít monka, který se rychle pohybuje, teleportuje a útočí, by byla noční můra. Střely by jindy minuly, jindy zas ne, nebo by Monk dostal root, zatímco by se stále teleportoval atd. Při balancování téhle abiility nám bylo jasné, že poskytovanou nesmrtelnost budou hráči s vysokým skillem umět využít naplno!“

Matobar

„Ahoj, Blizze, za tohle moc díky! Hru zbožňuji, je to moje oblíbená MOBA! Mám jen pár otázek: (zodpovězeny byly pouze dvě, pozn. autora)

  • Začalo se mluvit o potenciálních skinech, které by převrátili pohlaví Diablo hrdinů, jako je Prime Evil Diablo model, který můžeme vidět v release traileru hry, barbar-muž nebo monk-žena. Je tu něco, co nám můžete o těchto potenciálních skinech prozradit? Vím, že kdybyste vydali monk-ženu, koupil bych si ji bez mrknutí oka.
  • Opravdu se mi líbí různorodost map, myslím, že je to jedna z předností hry. Myslím, že obzvlášť ochota vytvářet mapy s různým počtem lajn (HM nebo BoE) je skvělá. I když první zmíněnou z duše nenávidím, ta druhá je jedna z nejlepších map ve hře. Bavili jste se už o mapě jen s jednou linkou? Jsem toho názoru, že donutit celý tým být na jedné lajně, by sedlo ke stylu HOTS, který se orientuje na boje. Zajisté by to byla výhoda pro některé herní styly/hrdiny, ale zase by to podle mě mohla být dost švanda. Nápady?“

Blizz_KinaBREW zdroj

„Při vytváření voice-overů (VO) se setkáváme s několika výzvami, a to nejen s voice-overy jednotlivých hrdinů jako takových, ale také s hlasy ostatních hrdinů, kteří na daného hrdinu reagují. Tudíž pokaždé, když bychom přidali jeden z takových skinů, by se změna dotkla víc než jen VO jednoho hrdiny. Teď si představte všechny ty změny, které by se musely u každého hrdiny v každém jazyce provést – vidíte, jak je to náročné. Snažíme se přijít na to, jak tyto výzvy překonat, protože si také myslíme, že tyto skiny jsou suprové!“

Blizz_JDeShazer zdroj

„Určitě už jsme mapu s jednou lajnou zvažovali a stále zvažujeme. Během vývoje jedné z našich Diablo map pro Eternal Conflict jsme takový battleground zvažovali. Bohužel si nějak nesedl s připravenou mechanikou, a tak jsme ho na čas dali k ledu.“

Zdroj:

reddit.com


Navigace:

[# 1] --- [# 2] --- [# 3] --- [# 4] --- [# 5]

 



Naposledy upravil/a Glea'ar 26.08.2015 v 14:12:01.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet