Poslední část Otázek a odpovědí z redditu je tu. Prošli jsme pro vás neuvěřitelné množství dotazů, z nichž spousta byla zodpovězena. Doufám, že vám tento mini-seriál dal určitý vhled do toho, co a jak Blizzard dělá. Je jasné, že není možné reagovat na všechny dotazy a že ne všechny reakce vás potěšili, nicméně si myslím, že to mělo celé smysl a bylo to ve finále užitečné. Díky za přízeň! A jak už bývá zvykem, pokud jste zameškali nějaký díl, odkaz na něj najdete v navigaci na samotném konci článku.
„Od komunity z Latinské Ameriky:
Masezabu: ‚Proč z Tassadara neuděláte pořádného supporta? Jeho win rate je hrozný a v soubojích vůbec nepomáhá. Díky.‘
TremendoAfro: ‚Nazeebův Gidbinn talent se v tomto patchi opět dočkal nerfu. Přemýšleli jste nad touto změnou v souvislosti s novými talenty Toad Affinity a Thing of the Deep, nebo to byl jen způsob, jak trochu zpestřit Nazeebovy buildy?‘
carma: ‚Mohli byste zvážit přidání talentu pro monka na levelu 20, který by mu umožnil změnit jeho trait, aby byl tento hrdina ještě o něco dynamičtější a zábavnější?‘
SiouxSC2: ‚Mohli byste opravit Infernal Shrines? Problém je v tom, že Castigators (Punishers, pozn. autora) bojují na lajnách nerovnoměrně, vždy útočí na dvě lajny a na mid se vydají až ke konci hry. Mapa je dost dobrá, ale zápasy na ní jsou moc krátké a mají tendeci k snowballu. Castigators by měli útočit na nejsilnějšího soupeře na lajně, aby bylo vůbec možné získat nějaké expy a dohnat soupeře. Doufám, že to ještě zvážíte. Mějte se fajn!‘
mivanrock: ‚Spolu s Kharazimem přišla do hry inovativní mechanika umožňující vybírání traitů. Můžeme se tedy těšit na hrdiny, kteří budou také schopní si vybírat svoje traity?‘
InserTNamE: ‚Zvažovali jste předělání talentů a abilit Kerrigan? Po příchodu Butchera je evidentní, že Kerrigan je na melee assassina dost hluboko pod průměrem, vzhledem k tomu, že nemůže skočit k nepříteli a zároveň boj přežít. Pomohl by nějaký life steal? Díky!‘
(Ne všechny otázky od všech uživatelů byly v tomto postu zodpovězeny, pozn. autora.)
„@SiouxSC2 – Tahle mapa žádnou lajnu nepreferuje. Je to vše náhodné s pojistkami zabraňujícími tomu, aby se nějaký Shrine aktivoval vícekrát za sebou. Mechaniku útočení na nejsilnější linku jsme již použili na Battlefield of Eternity a moc se nám líbila. Snažíme se, aby se každá naše mapa chovala jinak a vyžadovala odlišnou strategii. Pokud se tohle ukáže jako problém, zvážíme to.“
„@Masezabu – Ačkoliv neplánujeme žádné převratné změny, máme pár nápadů, jak jeho podpůrné ability vylepšít.
@TremendoAfro – Od obojího trochu. Poloměr exploze žab byl pevně spjatý s Gidbinnem a nebyl to důvod, proč si hráči tento talent vybírali. Přišli jsme tedy s tím, že větší explozi přidáme k Toads of Hugeness, který sám o sobě potřeboval trochu vylepšit.
@carma – Výměna traitu na levelu 20 zní zajímavě a můžeme si o tom promluvit s vývojáři hrdinů.
@mivanrock – Nemyslím si, že bychom byli nějak vázáni k hrdinům s jedním traitem, ale nemám tušení, kdy a jestli vůbec bude tato mechanika znovu použita.
@InserTNamE – Poslední patch s sebou přinesl mnoho změn týkajících se Kerrigan společně s pár vylepšeními pro talenty a buildy, takže doufáme, že to hráčům Kerrigan dá možnost lepšího přežití.“
Jaynight:
„Zdravím vývojáře a díky za tohle Q/A (otázky/odpovědi, pozn. autora)! Chtěli byste někdy přidat nějaké WoW battlegroundy? Třeba Alterac Valley s miniony pushujícími linku, kapitány jako mini-bossy a bunkry, které je třeba spálit, mi zní jako docela dobrý nápad. Asi by to bylo dost těžké vybalancovat. A co třeba Arathi Basin nebo Warsong Gulch? Myslím, že tyhle dvě mapy by mohly být zajímavé, zbavit se minionů a udělat z toho bitvu 10 na 10. Tenhle nápad na CTF (Capture the Flag, pozn. autora) battleground je vážně vzrušující.
Položení téhle otázky mě vlastně přivedlo ještě k jiné, mnohem zajímavější a to je, jestli plánujete implementovat map builder. Jedna z mých nejoblíbenějších věcí na Warcraftu 3 byl právě editor map a věci, jež se v něm vytvořily, byly skvělé. Editor byl ale také uživatelsky přívětivý a téměř každý si mohl jen tak z legrace nějakou mapu vytvořit. HOTS by pak byly určitě populárnější, přitáhlo by to hráče, kteří se o MOBA hry nezajímají, ale za to zbožňují svět ‚custom‘ map. Díky za přečtení!“
„Na 100 % zamýšlíme nabídnout našim hráčům editor map. Je to jen otázkou času. Bohužel se to momentálně kříží s mnoha dalšími našimi zájmy, o kterých si myslíme, že je hra potřebuje více. Tudíž vám nemohu říci, kdy bychom se něčeho takového mohli dočkat.
Co se týká tvých nápadů na mapy – zní to jako zábava. Problémem s vývojem map je, že je často omotán smyčkou hrdinů a všeho, co jsme do té doby vybalancovali. Čím více to narušíme, tím vyšší je šance, že by se do takových map museli hráči zařazovat zvlášť. I když se něčemu podobnému nebráníme, vyžaduje to opravdu spoustu práce.“
Thontmaster
„Ahoj, moje otázka se týká map a jejich vývoje. Jak takový vývoj map probíhá? Domlouváte se nejdřív na nějakém tématu (tj. andělé a démoni bojující v Sanctuary) a pak kolem toho vytváříte ‚objectives‘? Nebo se nejprve rozhodnete nad nějakou mechanikou (tj. Punishers, počet lajn, atd.) a pak se snažíte najít téma, které by se k nim hodilo?
Jak často plánujete přidávat nové mapy? Myslíte, že by měl být nějaký strop pro množství map v rotaci, nebo vůbec žádný limit neplánujete?
Díky!“
„Ahoj! Obvykle se nejprve soustředíme čistě na mechaniky. Ačkoliv při vývoji Diablo map pro nás lore a představivost byly hodně vysoko. Jak se posunujeme kupředu, mechaniky začnou být čím dál důležitější, nicméně ty, které jsou spjaté s určitým univerzem, většinou vyhrávají.
Jakmile máme návrh z pohledu mechanik na papíře dostatečně rozpracovaný, snažíme se na něj našroubovat nějaký příběh. Po dlouhou dobu nebyly v Tomb of the Spider Queen žádní pavouci nebo drahokamy, na druhou stranu o Infernal Shrines jsme věděli, že chceme příšeru, která bude útočit na nepřátelské hrdiny. Takže jsem se ponořil do světa Diabla a hledal tu správnou. Určitě by tu měl být nějaký strop pro počet map v rotaci. Bohužel to číslo ještě neznám. V současnosti se pohybujeme někde kolem 6-8 map, ale ještě jsme se nerozhodli.“
snoogaloo
„V posledních dvou patchích mi chyběl update pro art abilit. Nevím, jestli je se mnou něco špatně, ale jsou to moje nejoblíbenější updaty. Prostě všemu dají nějaký takový vybroušený vzhled. Máte plány ještě upravovat ikony abilit hrdinů, kteří toto vylepšení ještě nedostali?“
„Některá vylepšení ikon už jsme provedli. Máme jich v plánu udělat víc, ale pravděpodobně je nebudeme vydávat tak často, jak by se vám líbilo. Určitě se k tomu ale dostaneme!“
dafus3
„Nejprve bych rád zmínil, že jsem velkým fanouškem téhle hry, začal jsem před několika týdny a nemůžu se jí nabažit! Moje otázka se týká toho, že mi ve hře chybí možnost vetovat mapu. Plánujete přidat veto do hry někdy v blízké době? Všechny mapy se mi líbí stejně, ale někdy prostě nemám náladu fárat v dolech nebo zahradničit, haha. Díky!“
„Momentálně nemáme plány veto systém přidávat. V pozadí nám v současnosti běží něco, co vetuje mapy, na kterých jste zrovna hráli, abychom omezili jejich příliš časté opakování. Tohle pravidlo však není všemocné, protože když hrajete s hráči, již předtím hráli na jiných mapách, všechno se pro matchmaking trochu zkomplikuje.“
sabledrakon
„Dočkáme se nových skinů pro Falstada?“
„Ano.“
Chandly (Španělsko)
„V poslední době se objevovaly stížnosti ohledně zranění, které způsobují Punisherové hrdinům na Infernal Shrines. Plánujete snížit jejich damage, aby se nestalo, že bude nezbytně nutné je na battlegroundu používat?“
„Naše mechaniky na battlegroundech navrhujeme tak, aby byly nedílnou součástí toho, jak se zápasy hrají. Bylo naším úmyslem udělat z Punisherů pro hráče hrozbu a proti-hráčskou mechaniku.“
Zdroj:
Navigace:
[# 1] --- [# 2] --- [# 3] --- [# 4] --- [# 5]
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet