Patch Notes 20.1. 2016

Blizzard zdroj

Blizzard vydal 20.1. 2016 nový patch, který by měl vybalancovat některé hrdiny a talenty. Níže si můžete pročíst přeložené patch notes.  

TALENTY

 

Cleanse

  • Funkce talentu Cleanse se zcela změnila.
  • Cílový spojenecký hrdina se stane Unstoppable na 1 vteřinu. Nelze být sesláno na sebe. Cooldown 60 sekund.
Poznámka: Chtěli jsme dát hráčům více možností vypořádat se s chain-stuns, které se začaly objevovat po zavedení scalovacích změn. Věříme, že tato změna dovolí týmům counterplay proti stun-heavy kompozicím.
 

HRDINOVÉ

 

ASSASSIN

 

LUNARA

 
  • Zdraví navýšeno z 1300 na 1430.
  • Obnova života navýšena z 2.7083 na 2.9804 života za sekundu.

Nature's Toxin (Trait)

  • Poškození navýšeno z 32 (+4% za level) na 34 (+5% za level).
Poznámka: Jsme nadšeni, když vidíme, kolik lidí si zamilovalo herní styl Lunary. Zároveň si ale myslíme, že je nedostatečně vyladěná a nevyužitá. Lunara nejvíce vyniká ve chvílích, kdy může zraňovat základními útoky, takže jsme zvětšili její schopnost přežít. Její poškození nesplnilo naše očekávání, takže jsme jej navýšili. Slyšeli jsme také nějaké stížnosti ohledně jejího způsobu pohybu, takže v budoucnu chystáme změny, které toto opraví.
 
 

RAYNOR

  • Zdravý sníženo z 1371 na 1302.
  • Obnova života snížena z 2.8554 na 2.7125 života za sekundu.

Penetrating Round (Q)

  • Bullseye (Talent) - Trvání stunu sníženo ze 1.5 na 1.0 sekundu.
Poznámka: Raynorovo poškození se nám zdálo až příliš velké na to, v jak malém ohrožení se při útoku nachází. Navíc má také možnost s pomocí talentů získat dva stuny na dálku, proti kterým se kvůli jejich 1,5 vteřiny dlouhému trvání hrálo až příliš špatně. Tyto změny by měly pomoci lehce zvýšit jeho rozmanitost talentů a zároveň usnadnit jeho zabití v momentě, kdy je přistižen mimo správnou pozici.
 

SUPPORT

 

BRIGHTWING

 
Arcane Flare (Q)
  • Vnitří okruh poškození zvýšen z 137 na 274.
  • Cena many snížena z 50 na 35.
  • Cooldown snížen z 8 na 6 sekund.
Arcane Precision (Talent) odstraněn.
 
Poznámka: Arcane Flare nám dělal starosti už delší dobu. Měli jsme strach dát Brightwing solidní poškození a schopnost čistit lajny bez toho, aby k tomu musela použít talenty, ale uvědomili jsme si, že jsme byli možná až příliš přísní. Jelikož je skill-cap této ability dost vysoký, rozhodli jsme se pořádně zvýšit vnitřní poškození a více odměňovat „bullseyes“ (přímé zásahy). Tyto změny by měly Brightwing umožnit být v lajně o něco aktivnější a nepřátelé, které zasáhne středem Arcane Flare, by to rozhodně měli pocítit.

 

MALFURION

 
Regrowth (Q)
  • Okamžité vyléčení navýšeno z 134 na 150 životů.
  • Průbězné léčení zvýšeno z 67 na 75 za každé odtiknutí.
Tranquility (R)
  • Průběžné léčení sníženo z 46 na 40 za každé odtiknutí.
Poznámka: Myslíme si, že se hráči ve snaze udržet krok s ostatními až příliš spoléhají na Tranquility. Chtěli jsme přesunout více z celkového poměru Malfurionova léčení na Regrowth, což by snad mělo hráčům umožnit objevování hybridnějších buildů a případně odemknout sílu Twilight Dreamu.
 
 

TYRANDE

  • Poškození základním útokem sníženo z 92 na 87.
Trueshot Aura (Talent)
  • Bonus k základnímu útoku nyní postihuje jen spojenecké hrdiny.
Hunter’s Mark (Trait)
  • Ranger’s Mark (Talent).
  • Redukce Hunter’s Mark cooldown změněna z 8 na 6 sekund.
Huntress’ Fury (Talent)
  • Trvání bonusu k rychlosti útoku zvýšeno ze 4 na 5 sekund.
Light of Elune (Q)
  • Léčení spojeneckých hrdinů zvýšeno z 310 na 320 životů.
Overflowing Light (Talent)
  • Bonus k léčení spojeneckých hrdinů snížen z 35 % na 30 %.
Lunar Flare (E)
  • Trvání stunu sníženo z 1 na 0.75 sekund.
Lunar Blaze (Talent)
  • Bonus k dosahu snížen z 50 % na 40 %.
Shadowstalk (R)
  • Cooldown navýšen z 50 na 60 sekund.
  • Průběžné léčení sníženo z 16 na 15 za každé odtiknutí.
  • Finální burst heal snížen ze 100 na 95 zdraví.
Hunter’s Swiftness (Talent)
  • Bonus k rychlosti pohybu snížen ze 40 % na 30 %.
Starfall (R)
  • Poškození navýšeno z 64 za sekundu na 69 za sekundu.
Poznámka: Tyrande se změnám vyhýbala déle, než jsme chtěli, ale zdálo se nám, že je třeba nechat si dost času na promyšlení toho, o jaké změny přesně půjde. Jsme rádi, jak je všestranná, ale zdá se nám, že ve všem vyniká až moc dobře, obzvláště s ohledem na to, jak se jí daří v současné metě orientované na stun. Tyto změny se snaží zvýšit rozmanitost jejích talentů a zároveň ji přinutit, aby se při léčení více spoléhala na své talenty. Zatím se snažíme postupovat opatrně, ale pokud bude potřeba, nebudeme se bránit ani větším změnám.

 

WARRIOR

 
 

STITCHES

  • Poškození udělené základním útokem navýšeno ze 74 na 85.
Slam (W)
  • Poškození navýšeno z 80 na 96.
Poznámka: Být zasažen obřím sekáčkem na maso by mělo bolet, ne? Stitches rozhodně souhlasí.
 

 



Naposledy upravil/a Bellatrix 24.01.2016 v 18:42:12.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet