Patch Notes - 27. 4.

Blizzard zdroj

HEROES OF THE STORM PATCH NOTES – 27. dubna 2016

Plánujeme vydání nového updatu pro Heroes of the Storm ve čtvrtek 28. dubna. Chceme tak aplikovat pár balančních změn a oprav. Pro kompletní seznam změn čtěte dále:


HRDINOVÉ


ASSASSIN



KAEL'THAS

  • Verdant Spheres (Trait) (D)

  • Mana Addict (Talent)
  • Počet regeneračních glob potřebných k dokončení questu snížen z 25 na 20.
  •  Fel Infusion (Talent)
  • Bonus k síle schopností zmenšen z 5% na 4%.
  • Flamestrike (Q)
  • Convection (Talent)
  • Bonus k poškození za dokončení questu zvýšen ze 150 na 175.
  • Living Bomb (W)
  • Sun King’s Fury (Talent)
  • Bonusové poškození sníženo ze 190 (+4% za level) na 171 (+4% za level).

Developer Comments: Fel Infusion si vede v porovnání s ostatními Tier 1 talenty až moc dobře. Proto ho lehce nerfujeme a naopak buffujeme ostatní možnosti. Mana Addict by nyní měl být lépe dosažitelný v průměrné hře, zatímco Convection by se nyní měl více vyplatit s ohledem na risk, který talent představuje.

Jsme trošku nespokojeni s poškozením, které je Kael’thas schopný způsobit jednomu cíli díky talentu Sun King’s Fury, proto ho zeslabujeme. Jsme si jistí, že si Kael‘thas najde jinou cestu, jak být až moc silný. Vždy to zatím dokázal.


THE BUTCHER

  • Enraged (Talent)
  • Cooldown zkrácen z 30 na 25 sekund.
  • Hamstring (Q)
  • Chop Meat (Talent)
  • Bonusové poškození do Minionů a Mercenaries zvýšeno z 50% na 100%.
  • Butcher’s Brand (W)
  • Insatiable Blade (Talent)
  • Bonusový healing ze základního útoku zvýšen z 25% na 50%.
  • Ruthless Onslaught (E)
  • Cooldown zkrácen z 20 na 15 sekund.
  • Cena many snížena ze 75 na 55.
  • Unrelenting Pursuit (Talent)
  • Cooldown redukce snížena z 40% na 33%.
  • Furnace Blast (R)
  • Cooldown zkrácen z 90 na 80 sekund.
  • Poškození zvýšeno ze 456 (+4% za level) na 500 (+4% za level).

Developer Comments: Pro nepřítele existuje hodně způsobů, jak se našeho masa krájejícího démonického kamaráda zbavit. Chceme mu poskytnout více příležitostí, jak se vrhnout do nepřátel, tím, že mu zkrátíme cooldown na Ruthless Onslaught. Přijde nám to adekvátní k tomu, do jakého nebezpečí se pouští. Přitom jsme využili této příležitosti a buffli jsme několik slabších talentů, což by ho mělo udělat lépe hratelným.


SPECIALIST


NAZEEBO

  • Gargantuan (R)
  • Poškození základního útoku sníženo z 274 (+4% za level) na 219 (+4% za level).
  • Stomp poškození zvýšeno ze 151 (+4% za level) na 181 (+4% za level).

Developer Comments: Před pár patchi, jsme upravili Gargantuana tak, aby nepůsobil bonusové poškození cílům, které nejsou hrdina. Nakonec to dopadlo tak, že poškození, které působí nepřátelským hrdinům, je až moc velké. Proto snižujeme hodnotu poškození základního útoku a zvyšujeme poškození, které působí Stomp, aby aktivace této schopnosti měla větší důraz.


WARRIOR


REXXAR

  • Vzdálenost základního útoku zvětšena o 22%.
  • Zdraví zvýšeno z 1643 (+4% za level) za 1725 (+4% za level).
  • Regenerace zdraví zvýšena z 3.42 (+4% za level) na 3.59 (+4% za level) za sekundu.
  • Throwing Axes (Talent) odstraněn
  • Misha (Trait)
  • Maximální vzdálenost mezi Rexxarem a Mishou zvětšena zhruba o 12.5%.
  • Misha Charge! (W)
  • Cooldown zkrácen z 12 na 10 sekund.
  •  Aspect of the Beast (Talent)
  • Cooldown redukce dosažená ze základního útoku Mishy snížena z 2 na 1.5 sekundy.

Developer Comments: V budoucnu chceme u Rexxara udělat velké změny. Chceme mu ale věnovat trošku té lásky už teď. Misha by měla byt lépe ovladatelná díky větší vzdálenost, na kterou může od Rexxara utéct. Rexxar by si měl nyní vést v boji mnohem lépe díky zvýšeným životům a větší vzdálenosti základního útoku.


Opravy chyb

Obecné

  • Držení pravého myšítka k pohybu při příkazu k namountování, by nemělo nadále příkaz přerušit.

Hrdinové a talenty

  • Lokace Murkyho vajíčka, nebude nadále odhalena, pokud ho Tracer zabije svojí melee schopnosti.
  • Regenerační globy nebudou dávat Tracer 200% Regenerace zdraví po naučení talentu Untouchable.
  •  Opravena chyba, kde Malfurion obdržel nekonzistentní množství healingu při používání Tranquility. Popisek k talentu Serenity, by měl nyní ukazovat správnou částku k bonusovému healingu.
  • Opravena chyba, kde Talent Celestial Wrath u Tyrande způsoboval, že Starfall stál více many, měl delší cooldown a působil menší poškození, než bylo zamýšleno.

Uživatelské rozhraní

  • Opraveno několik skinů v popiskách, které se objevují při přejetí kurzorem přes portrét hráče v draftovacím lobby.



Naposledy upravil/a Fabien 28.04.2016 v 13:03:49.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet