Reddit AMA ze 18. července 2019

  ama    reddit   

Proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.

 

Můžou být získané XP viditelnější? Spousta hráčů nechápe, jak tato velmi důležitá mechanika funguje. Kdyby byl zisk XP z minionů viditelnější (jako třeba goldy v League of Legends), možná by hráči konečně pochopili, jak jsou XP důležité. Pokud máte strach o zahlcení obrazovky informacemi, např. vidět 7x +6XP, tak by místo toho šlo udělat součet všech expů. Např. +12XP, +18XP atd.

Vtipné, zrovna testujeme změn, které by měly lidem dát najevo důležitost XP. Ale zatím nemůžeme prozradit podrobnosti.

Ohledně Whitemane, je zajímavá, ale potřebuje větší všestranmost v talentech. Clemency na 1. levelu je povinnost, jelikož to pomáhá s manou (na 1. levelu pak stojí Clemency 0 many, na 4. levelu dokonce generuje manu). Uvažovali jste, že by Clemency bylo základní dovedností? Něco podobného bylo se Stichesovým hákem. Uvítal bych to samé pro Whitemane.

Souhlasím s tím, co o Whitemane píšeš. V interním buildu testujeme velké změny u Whitemane. Velmi brzy dorazí do Nexu. P.S.: Clemency jako základní dovednost je skvělý nápad! ;)

Quality of Life: Můžete udělat přepínání mezi Vikingy rychlejší? Šlo by udělat, aby si člověk mohl nastavit pořadí Vikingů? Opravte mě, jestli to dělám špatně, mezi Vikingy se přepínám tak, že zmáčknu číslo a mezerník. Je tam prodleva, která ničí moje micro. Existuje alternativa - zmáčknutí čísla dvakrát, ale ne vždy to funguje, občas to číslo musím zmáčknout třikrát čtyřikrát.

 

Taky by bylo dobrý, kdybych si mohl vybrat, jakého Vikinga budu mít pod jakým číslem, jelikož je snazší si zapamatovat, pod jakým číslem je kdo, než na jaké je lince.

Takhle z hlavy: Mám pocit, že v enginu jsou jistá technická omezení, kvůli kterým to takhle musí být. Ale stálo by za to se na to podívat. Od začátku se spousta věcí v enginu změnila, takže je možné některé věci upravit. Ale nic neslibuji!

Plánujete nějaké změny u D.va? Je taková divná, špatně se s ní po posledním patchi hraje.

Ano, v tuto chvíli pracujeme na reworku, který se mi hodně libí. Nemůžeme moc prozradit, ale chtěl bych říct, že jsme vyslyšeli zpětnou vazbu. Můžu říct, že v současné verzi na našich testovacích serverech, můžete ji hrát jako solo-lane bruiser, team-support front-liner, nebo self-destruct/pilot. Samozřejmě i si můžete udělat i hybrid. Taktéž se dočkala spousty QoL změn:

  • Mech mode bude pomalejší jen tehdy, když budete útočit základními dovednostmi a channeling útoky.
  • Pokud jeDefense Matrix aktivní, můžete po krátké prodlevě změnit cíl.
  • Big Shot je součástí základního kitu Pilot módu. Jen má trochu upravené staty.
  • Ano, D.Va dostane nový Heroic útok. Neuhádnete co! Jsou to Micro Missiles.

V reworku, který dostane, bude klasifikována jako Bruiser.

Uvažovali o změně Aniných Vampiric Rounds na 1. levelu? Možná by bylo dobré přičítat sekundy, po které udržujete 5 stacků na někom. Nyní musíte nechat stacky spadnout, abyste měli bonus z 5 stacků.

Tohle je dobrý nápad. Je to divné nechat stacky spadnout, abyste jich mohli znova nastackovat 5. Určitě se na to podíváme.

Pracujete na Deathwingovi? :D

V Nexu není nic nemožné ;)

Jak jste spokojení s Auriel? Zvažovali jste často navrhovaný nápad, že by po startu hry/respawnu měla plnou Hope? Zvažujete nějaké změny u Ressurect ability (pohybující se duch, oživení Auriel sebe sama)?

Líbí se mi design Auriel, její heal mechaniky jsou zajímavé. Ale už dlouho jsme se jí nevěnovali, určitě by si zasloužila lásku. Možná se k ní dostanu v následujících týdnech. Díky za nápady.

S nadcházejícím reworkem Tassadara, co se stane s autoattackem? Bude i nadále používat paprsek, nebo nás čeká návrat ke klasickému stutter stepping Tassadarovi?

Plán zní nechat mu paprsek. Ale i tak se dočká hodně změn. Několikrát bylo zmíněno, že reworkem chceme zachytit fantazii High Templars. Ti jsou ve Starcraft univerzu pomalí a těžkopádní. To by mělo být zachyceno v Tassadarově kitu. Bylo by nešťastné, aby měl sníženou rychlost pohybu, ale odpovídající doba kouzlení a dočasná nemožnost pohybu (kterých se můžete zbavit talenty), skvěle zachycují onu fantazii a zároveň mu dávájí unikátní styl hraní. Možná to zní negativně, ale v širším kontextu to dává smysl.

Medivhův Dust of Disappearance byl v posledním patchi změněn, bylo navýšeno trvání z 20 sekund na 40 sekund. To je hezký buff, ale postrádá jednu věc. Ostatní Cloaks mechaniky mají oproti Dust of Disappearance navíc jedno - plus mínus na jednu sekundu poskytují Unrevealable, což z nich dělá dovednost s velkým dopadem na souboje. Skvěle funguje u Invisible Friends (Brightwing), hrdinové nemají odlesk neviditelnosti, má to skvělý dopad na souboje, a hrdinové nejsou vyhozeni z neviditelnosti, pokud dostanou nějaké poškození.

 

Tyrandin Shadowstalk taktéž nemá Unrevealable, ale tam by byl až příliš silný. Ale to není případ Dust of Disappearance, tím můžete zneviditelnit jen jednoho hrdinu, má jen dvě Charge, což je přibližně stejné jako Invisible Friends u Brightwing.

Dobrý postřeh, dělám si poznámku, abychom zkontrolovali Dust of Disappearance. Uvidíme, co se s tím dá dělat.

Plánujete předělat Novu? V metě už není jak dlouho, a limitace u jejích dovedností jí moc nepomáhají. Má dobrý single target burst damage, ale to je vše. Pokud chcete okolo ní postavit tým, musíte kompenzovat všechny její slabiny. Pokud považujeme Snipe jako hlavní zdroj poškození, měl by být víc spolehlivý. Měl by zasáhnout hrdinu i když mezi Novou a cílem stojí minion (nebo nějaký vyvolaný spolubojovník, např. Jainin elementál).

Díky za zpětnou vazbu. Máme ji na radaru. Bohužel nemůžu být konkrétnější.

V posledním AMA nám bylo řečeno, že Samuro nedostane rework, ale i tak si myslím, že má problémy s vyrovnaností. Doufám, že to opravíte v dalších patchích.

Chystáme nějaké změny, testujeme je interně. Abych nezacházel do velkých detailů, testujeme změnu klonů. Mají kratší trvání, ale můžete jej prodloužit, stačí zasáhnout nepřátelského hrdinu (ať už Samurem, nebo klony). To snižuje jeho split-push potenciál, ale na druhou stranu získá v soubojích.

Bylo by fajn, kdyby v ARAM hrách mělo Core štít. Backdooring je frustrující.

Chybějící štít byl zamýšlený, kvůli sníženému času smrti. Kdyby byl štít a snížené časy smrti, bylo by těžké ukončit hru, tedy kromě případu, že nepřátele značně drtíte. Bez štítu to můžete změnit. Backdooring je protivný, ale většinou mu jde zabránit bdělostí a strategickým hraním.

Bylo by fajn odstranit Vikingy z ARAM, nejsou na to "vybavení".

Je velmi pravděpodobné, že se tak stane. Zároveň bychom chtěli přidat hrdiny, které jsme odebrali dříve (Chromie, Azmodan atd.). Možná je pro pár her ponecháme. Nejsme si úplně jistí, ale děláme na tom.

Chystáte nějaké skiny pro Cassiu?

Hledáme nějaké cool možnosti, pořád pracujeme na hodně skinech. Když se bavíme o Cassie... V Nexu není nic nemožné ;)

Po Anduin patchi chybí určité hlasové linky pro některé pingy. Plánujete to opravit?

Zrovna minulý týden jsme to řešili, pracujeme na tom.

Máte nějaké plány s Tyrandiným talentovým stromem? Elune's Chosen je "must pick," Lunar Blaze je "must pick," Celestial Attunement je "must pick."

Máme nějaké plány, abychom vyslyšeli vaše volání. Obzvlášť Elune's Chosen a Celestial Attunement jsou na radaru!

Chystáte rozšířit počty loadout (nastavení vzhledu)? V současné chvíli jsou 3, uvítal bych 4, nebo 5.

Diskutovali jsme o tom, ale nemá to prioritu.

Objeví se znovu Nazeebra?

Je možnost, že se jakýkoliv mount a skin, který kdy byl v obchodě, znovu objeví. V Nexu není nic nemožné ;)

Kdy dostaneme mounty jako Pogo Stick, Car Stick, nebo Horse Stick?*

To všechno jsou dobré nápady, jen bychom je museli správně vybalancovat ;) Ale nyní vážně... V Nexu není nic nemožné ;)

*Pozn. redakce: Viz https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/31EX4EC5pxL.jpg

 

Můžete už konečně do hry přidat Kyle "The Blackthorne" Vlaros?

Už jsme se o tom v týmu dřív bavili, a hodně lidí ho chce mít ve hře... V Nexu není nic nemožné ;)

Smurf účty ničí kompetitivnost a férovost Storm League. Chystáte s tím něco udělat? Už jsem kdysi navrhoval, jak to opravit. Možná byste měli zvednout potřebný level na vstup do Storm League. Nebo hodně zvednout zisk MMR a Rank bodů, pokud je Win Rate vyšší, než je na daném ranku běžné (např. WR 65 %, nebo 70 %).

Vždy jsme se snažili udělat Storm League co nejvíce kompetitivní a férové, jak jen to šlo. Ale musíme být opatrní. Kdybychom byli až moc přísní, mohlo by to postihnout legitimní hráče.

 

V týmu jsme bavili, že bychom zvedli potřebný Account level pro vstup do Storm League a možná to tak uděláme s příští sezónou. S MMR a ziskem Rank bodů to už děláme ve formě Streak bonusů. Jen to hráči nevidí, jelikož MMR a Rank body nejsou propojené. Ale to se s příští sezónou změní.

Vypadá to, že Heroes komunitě koluje mýtus o Performance Based MatchMaking, prý jste se toho zbavili. Kdysi jste to vypli a od té doby jsme o tom neslyšeli. Máte plány na návrat k tomuto systému?

Hodně se tomu věnujeme, chtěli bychom jej znovu přivést k životu. Nedovedu říct, kdy se tak stane, jelikož to v týmu musí dostat prioritu. Víme o tom a nezapomněli jsme na to.

Jaké jsou vaše dojmy z posledního AMA? Chtěli byste Deathwinga, nebo raději Blackthorna? Napište nám do komentářů.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

WitekCZ
Vít Plchot

WitekCZ je autorem 275 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

J0hnny 22.07.2019 09:46

Za mě určitě Dwing , jinak prosím o vysvětlení k pojmum: Performance Based MatchMaking a MMR (pořad mi uniká význam), děkuji za seriózní odpoved

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet