Assassin Melee |
HP: 2028 HP Regen: 4,7 (+? za level) |
Energy: 100 Energy Regen: 10 |
Attack Damage: 78 (+? za level) Attack Speed: 2.00 |
Ability
Trait
(Trait) Archangel's Wrath Keď Tyrael zomrie, stane sa nesmrteľným a po 3.5 sekúnd vybuchne a udelí 550 (+4% per level) poškodenia vo vyznačenej oblasti. |
Základní ability
(Q) El'Druin's Might Zeratul způsobí 200 (+4%) poškození všem nepřátelům v dosahu. Cooldown: 6 sekund Cena: 40 Mana |
||
(W) Singularity Spike Zeratul vrhne bodec, který přilne na prvního zasaženého nepřítele a za jednu sekundu mu způsobí 228 (+4%) poškození. Zasažený nepřítel je po dobu tří sekund zpomalen o 40%. Cooldown: 12 sekund Cena: 80 Mana |
||
(E) Blink Zeratul se přemístí do vybrané lokace. Použití této schopnosti nezruší neviditelnost. 1 point: 100; 2 points: 200; 3 points: 300 Cooldown: 10 vteřin Cena: 50 Mana |
Heroic ability
(R) Shadow Assault Po dobu šesti sekund Zeratulovy základní útoky chargujou nepřátele a mají zvýšený range o 20%. Cooldown: 45 sekund Cena: 50 Mana |
||
(R) Void Prison Zeratul vyvolá pole prázdnoty. Každý, kdo se ocitne v tomto poli, je uvězněný na 5 vteřin. Zasažené cíle nemůžou provést žádnou akci, ale ani nemohou být zraněni jakýmkoli útokem. Zeratul není účinkem postižen. Cooldown: 100 sekund Cena: 100 Mana |
Statistiky | |
---|---|
Role | Warrior |
|
Střední |
|
7 000 / 7,49 EUR |
Útok | |
|
Melee |
|
37 (+7) |
|
1,25 |
|
37 |
|
1,00 |
|
4,80 |
Obrana | |
|
2468 (+99) |
|
5,14 (+0,21) |
|
500 (+10) |
|
3 |
Krátký popis
Tyrael je ve hře v roli válečníka, přestože ho lze velice účinně hrát i jako podporu. Jen je třeba při stavění talentů trochu víc přemýšlet nad tím, co vlastně vybíráte. Pokud se chcete ztělesnit do podoby odolného anděla, který si jako parní válec razí cestu napříč bojištěm, ochudíte se o úžasné zážitky s touto postavou. Ano, lze Tyraela hrát tímto stylem, nicméně je zde druhá možnost. Pokud se budete ve hře soustředit spíše na využívání Tyraelovy překvapivé mobility a schopnosti znemožnit soupeřům útěk, může se z vás stát mnohem platnější člen týmu. Proto, až budete hrát, snažte se vyždímat z této postavy opravdu vše, co vám jeho talentové možnosti nabízejí.
Historie
Krvelačné bitvy v průběhu Velkého konfliktu často porušovaly strukturu skutečnosti samé a křižovaly čas i prostor. Od křišťálové klenby samého srdce Nebeských výšin až po tajemnou výheň Horoucích pekel. Zástupy válečníků obou stran proudily tam, kam je jejich nadčasové boje zavedly. Proslulé činy hrdinů z obou království si vysloužily úctu a respekt na obou stranách. Největší z těchto hrdinů byl Archanděl Tyrael, nositel plamenného meče Azurewrath. Jednou velel téměř úspěšnému a nelítostnému tažení na Horoucí pekla proti temným démonickým stínům. Byl velmi blízko vítězství, ale jeho úsilí bylo zmařeno dvěma pekelnými vládci a jejich zbraněmi. Tento úmysl zkrátka nebyl Nebeským výšinám předurčen k naplnění. Tyrael, je samotná esence spravedlnosti a člen nejvyšší rady Archandělů. I když zprvu považoval lidské bytosti za zrůdnosti, které jsou schopné činů, nad kterými by se i démon pozastavil, po bližším zkoumání zjistil, že je v nich také spousta dobra, lásky a jsou schopní za záchranu svého domova a těch, které milují položit vlastní život. Proto se Tyrael zapřisáhl zachránit svět a Sanctuary před jistým koncem.
Ability
Trait
(D) Archangel's Wrath Po smrti sa zmení na ducha, vybuchne a zraní nepřátele za 1000 (240+40 za level). |
Základní
(Q) El'Druin's Might Cena: 55 Mana |
||
(W) Righteousness Cena: 65 Mana |
||
(E) Smite Cooldown: 7 sekund. Cena. 50 Mana |
Heroic
(R) Judgment Cena: 100 Mana |
||
(R) Sanctification Cena: 75 Mana |
Talenty
Tier 1 |
Regeneration Master (Passive) Quest: Sbírejte Regenration Globes pro zvýšení regenerace života o 1,0 života za sekundu. Maximum 30 života za sekundu.
Odměna: Po získání 30 Globes se zvýší maximální životy o 500.
|
Purge Evil (E) Zranení Smite je zvýšeno o 25% do hrdinu. |
Protection in Death (D) Po explozi Archangel's Wrath Tyrael zaštítuje spojence v okolí za 50% ich maximálnách životu na 5 sekund. |
Horadric Reforging (Q) Redukuje cooldown El'Druin's Might o 3 sekundy, pokud trefí nepřítele. |
Tier 2 |
Even in Death (D) Před exlozí muže Tyrael použít svoje základní ability. Avšak bez poškození. |
Vampiric Strike (Passive) Základní útoky léčí o 25% poškození do primárního cíle. |
Amplified Healing (Passive) Zvyšuje obdržené léčení a regenerační efekty o 30%. |
Retibution (E) Sníží cooldown o 0,5 sekundy za každý zasažený cíl. |
Tier 3 |
Angelic Momentum (Passive) Základní útoky snižují cooldown abilit o 0,75 sekundy. Neplatí pro Heroic ability. |
Zealotry (W) Zvýší trvání štítu o 100%. |
Angel´s Grace (Q) Tyrael obdrží na 3 vteřiny 25% zvýšení pohyblivosti, pokud se teleportuje na svůj meč. |
Reciprocate (W) Keď štít vyprší, exploduje za 330 (102 + 12 za level poškození. |
Searing Attacks (Active) Po aktivaci tohoto talentu je vaše poškození základními útoky zvýšeno o 50% na 5 sekund, ale každý úder stojí 15 many. |
Tier 4 |
Judgment (R) Tyrael naletí na cíl a udělí mu 220 (68+8 za level) zranění a omráčí jej na 1,5 vteřiny. Během náletu budou všichni nepřátelé poblíž Tyraela zatlačeni zpět a zraněni za 110 (34+4 za level) životů. |
Sanctification (R) Tyrael se 3 vteřiny soustředí na sesílání mocného kouzla, které učiní všechny spojence poblíž nezranitelnými a nezastavitelnými. Neúčinkuje na Tyraela. |
Tier 5 |
Burning Rage (Passive) Udělí 10 poškození okolním soupeřům. |
Angelic Absorbtion (W) Pokud nepřítel na Tyraela zaútočí počas trvání štítu, Tyrael dostane 300 ( 72 + 12 za level) životu za 3 sekundy. |
Imposing Will (W) Nepřátelé, kteří zaútočí na Tyraela, v době, kdy je oštítován, budou mít sníženou pohyblivost a rychlost útoku o 40% na 2 vteřiny. |
Angelic Might (E) Tyrael dostane 25% bonus k dalšímu záklanímu útoku za každý cíl zasažený abilitou Smite. |
Tier 6 |
Salvation (W) štít je silnejší o 25% za každého spojence, který tento štít dostal. |
Blade of Justice (Q) Po použití El'Druin's Might sou další 3 základní útoky o 75% silnejší. |
Holy Ground (Q) Po teleportovaní k meči použitím El'Druin's Might se vytvoří okruh svetla, který brání nepřátelúm projít. |
Blood for Blood (Active) Aktivací ukradnete cíli 10 % z jeho maximálního množství životů a vyléčíte se o 200 % z ukradnutého množství. |
Tier 7 |
Hardened Shield (Active) Aktivací se na 4 vteřiny sníží utržené zranění o 75 %. |
Nexus Blades (Passive) Základní útoky dávají 20% víc poškození a zpomalí nepřítele na 1 sekundu. |
Angel of Justice (R) Zredukuje cooldown o 30 vteřin a zvýší její dosah o 50%. |
Holy Arena (R) Při použití Sanctification, chráněným přátelům zvýší zranění útoky i schopnostmi o 25% a Sanctification trvá o vteřinu déle. |
Skiny
Barevné kombinace klasického skinu:
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
sw1tchCZ 16.06.2015 07:38
Trochu starší popis, nicméně chyba v historii nemá moc společného se stářím článku. Tyrael opravdu nemá Azurewrath. A už vůbec to není plamenný meč. (ani jeden z nich - Azurewrath je takovej trochu zmrzlej a El'druin je Holy Weapon, což má do plamenného meče dosti daleko). Pokud byste náhodou nevěděli cože to Archangel of Justice (Wisdom) třímá v rukou máte to napsané na jeho Traitu a v mém komentu.Azurewrath je meč jeho lieutenanta Izuala.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet