Vysvětlení nového Armor systému

  Armor    Patch   

Co je to Armor?

  • Armor je komplexní termín, který bude nyní používán k nahrazení systému Vulnerable/Resistant efektů, který ve hře existoval před tím. Pokud abilita nebo talent dříve odkazoval na efekty Resistant či Vulnerable, bude nyní místo toho informovat o přidání či redukci Armoru.

Jak Armor funguje?

  • Armor je rozdělen do tří skupin: Armor, Physical Armor a Spell Armor. Armor sám o sobě znamená, že jste získali zmírnění jak Physical, tak Spell poškození, které obdržíte. Physical a Spell Armor zmírňuje, jak název napovídá, každý svůj specifický druh poškození. V současnosti všechny ability udělují Spell poškození a všechny základní útoky udělují Physical poškození (s drobnými výjimkami, jako je talent Cannoneer u Li-Ming, který způsobí, že její základní útoky udělují Spell poškození). Pro lepší orientaci, plovoucí text s hodnotou poškození nad hlavou cíle, který jej obdrží, bude nyní zobrazovat Spell poškození fialovou barvou a Physical poškození bude zobrazováno barvou oranžovou.
  • Jak již bylo zmíněno ve Varianově patchi, ability a talenty, které poskytují Armor, se budou nyní sčítat dohromady. Blizzard se mohl vydat různými cestami, jak tento systém navrhnout, ale nakonec se s cílem zachovat systém co možná nejjednodušší rozhodl, že každý bod Armoru bude přímo rovný 1 % rezistence. V praxi to znamená, že každý další bod Armoru je vždy o něco málo cennější než ten předchozí. S cílem udržet tento systém na uzdě byla vytvořena horní a dolní mez Armoru, horní mezí je +75, dolní mezí -25. Matthew Cooper, jeden z vývojářů, nastínil myšlenky, které stály za tímto rozhodnutím v tomto příspěvku.

Výjimky a interakce

  • Můžete si všimnout, že existuje několik talentů, které mohou zvýšit nebo snížit Armor za výše zmíněné hranice. Talenty, jako je Nazeebovo Superstition (-30 Physical Armor) nebo Arthasův Anti-Magic Shell (+100 Spell Armor), jsou jiné tím, že ignorují zmíněné meze, ale funkcí jsou shodné se zbytkem systému. Ability ignorující meze Armoru jsou aktuálně vzácné, ale v budoucnu je možné, že se objeví ability a talenty, které se budou zmíněným pravidlům vymykat. V případě, že jsou použity dva různé efekty ignorující meze Armoru, prioritu dostává ten větší.
    • Pro lepší představu, řekněme, že hrajete Nazeeba a zvolíte talent Superstition (-30 Physical Armor, +50 Spell Armor) a poté obdržíte od Brightwing abilitu Pixie Dust (2 stacky +75 Physical Armor). Budete mít tedy 45 Physical Armor (-30 + 75 = 45) proti následujícím dvěma zdrojům Physical poškození.
    • A ještě jednou, řekněme, že máte talent Superstition (-30 Physical Armor) a jste zasaženi Tyrandinou Hunter's Mark (-25 Armor). Nyní tedy máte -30 Physical Armor (počítá se pouze větší efekt) a 25 Spell Armor (50 - 25 = 25).
  • Procentuálně založené poškození bude nyní úplně ignorovat Armor systém. To znamená, že Giant Killer (+1,5 % maximálního zdraví jako udílené poškození jedním útokem) bude cíli činit plné poškození bez ohledu na stav jeho aktuálního Armoru.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Godwin.son
Honza

Godwin.son je autorem 14 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet