Blizzard před několika dny uvolnil nový patch pro Heroes of the Storm, který do hry přináší nového hrdinu, vylepšení vzhledu i uživatelského prostředí, změny vyvážení hry a mnoho dalšího.
Níže si můžete přečíst přeložené podrobné patch notes.
Obecné
Nové maximální nastavení grafiky pro uživatele s 32-bit verzí operačního systému
- U hráčů, kteří nemají dostatek volné paměti, aby Heroes spustili na High nebo Ultra nastavení, dojde ke při spuštění hry po stažení patche k resetování nastavení na Medium nebo nižší.
- Tito hráči už nebudou mít možnost zvolit vyšší nastavení než Medium.
- Týká se to zejména hráčů s 32-bit verzí operačního systému.
- Pokud se o této změně chcete dozvědět víc, přečtěte si náš nedávný článek.
Nová hrdinka
Lt. Morales byla přidána do Heroes a je tak nyní k dispozici! Pokračujte ve čtení pro stručné shrnutí schopností jejích schopností.
Trait
-
Caduceus Reactor
- Pokud nedostanete žádné damage po 4 vteřiny, regeneruje 3 % vašeho maximálního zdraví každou vteřinu.
Základní schopnosti
-
Healing Beam (Q)
- Uzdraví spojenci 20 zdraví každou vteřinu po dobu, kdy zůstane v dosahu. Reaktivujte pro změnu cíle nebo aktivujte svůj trait, abyste schopnost zrušili.
-
Safeguard (W)
- Udělí cílovému spojenci Resistant, který sníží příchozí damage o 25% na 3 vteřiny.
-
Displacement Grenade (E)
- Vystřelí granát, který exploduje u prvního zasaženého nepřítele, způsobí poškození a odhodí nepřátele pryč.
Heroic schopnosti
-
Stim Drone (R)
- Přidá přátelskému hrdinovi 75% rychlosti útoku a 25% rychlosti pohybu na 10 vteřin.
-
Medivac Dropship (R)
- Vyšle Medivac transportér na cílovou lokaci. Spojenci mohou až do 10 vteřin před odletem kliknout pravým tlačítkem myši pro nastoupení.
Vizuální vylepšení
Obecné
- Byly přidány nové vizuální efekty, které nyní hráče lépe upozorní, že jsou cílem nepřátelské budovy.
- Ukazatele dosahu byly celkově vylepšeny a nyní by mělo být daleko jednodušší je rozpoznat na všech možných mapách.
- Různé části map v Try Mode byly optimalizovány pro kratší načítací dobu.
- Někteří žoldáci mají nyní více animací a vylepšené efekty.
Hrdinové
- Murkymu byl přidán nový unikátní Egg overaly, který se hráčům Murkyho zobrazí, když je jejich death timer snížen díky respawnu z živého vajíčka.
- Některé Kharazimovy animace byly vylepšeny.
- Uthererovo oblečení má nyní lepší fyziku pohybu.
Schopnosti hrdinů
-
Vzhled následujících schopností hrdinů byl vylepšen:
- Jaina – Water Elemental (R)
- Kael’thas – Living Bomb (W), Gravity Lapse (E)
- Murky – Slime (Q) debuff
- The Butcher – Ruthless Onslaught (E), Lamb to the Slaughter (R)
- Tyrael a všechny Tyraelovy skiny – Archangel’s Wrath form (Trait)
- Uther a všechny Utherovy skiny – Eternal Devotion form (Trait)
- Rexxar – Model Mishy byl vylepšen
Skiny
- Centurion Johanna má nyní lepší fyziku pohybu oblečení
-
Některé schopnosti a talenty u následujících skinů hrdinů byly vizuálně vylepšeny tak, aby lépe odpovídaly tématu daného skinu:
- Angelic Valla – Multishot (W), Vault (E)
- Betrayer Malfurion – Moonfire (W), Entangling Roots (E)
- Chef Stitches – Hook (Q), Slam (W)
- Magni Muradin – Storm Bolt (Q), Thunder Clap (W), Dwarf Toss (E), Avatar (R)
- Spectre Nova – Basic Attack, Snipe (Q), Pinning Shot (W), Triple Tap (R), Precision Strike (R)
Obchod
Bundles
-
Nové Bundles
- Apothecary Morales Bundle – Dostupný pouze po omezený čas.
- Marshal Raynor Bundle – Dostupný pouze po omezený čas.
- Altered Fates Bundle – Dostupný pouze po omezený čas.
- Altered Fates Ultimate Bundle – Dostupný pouze po omezený čas.
Hrdinové
-
Nový hrdina
- Lt. Moralesbyla přidána do herního obchodu
Mounts
-
Noví mounti
- Marshal’s Outrider
- Void Speeder – Dostupný exkluzivně jako bonus k zakoupení sběratelské edice StarCraft II: Legacy of the Void
Změny cen
- Cena Chena snížena na 7,000 goldů a 8,49 dolarů
- Cena Tyraela snížena na 4,000 goldů a 6,49 dolarů
Skiny
-
Nové skiny
- Apothecary Morales
- Lt. Morales Master Skin
- Marshal Raynor
Uživatelské rozhraní
Průzkum na konci hry
- Hráči nyní po dohrání hry Hero League, Team League nebo Quick Match mohou být dotázáni na jednu otázku.
- Otázky se budou ptát na různá témata související se hrou a hráč bude mít možnost vybrat jednu až pět hvězdiček.
- Tyto dotazy nám pomohou i nadále vylepšovat Heroes v rámci budoucích updatů.
Herní UI
-
Buffy a debuffy
- K portrétu hrdiny hráče byla přidána ikonka Healing Fountain, která ukáže, jestli daný hráč může fontánu použít, nebo jestli mu běží cooldown.
- Buffy, které jsou dávány talenty, byly přepracovány a nyní se objevují pod hráčovým ukazatelem zdraví a resource – napravo od nové ikonky Healing Fountain.
- Ikony buffo talentů, jako je Seasoned Marksman, Focused Attack, Regeneration Master a další nyní také budou zobrazovat počet získaných stacků.
Načítací obrazovky
-
Načítací obrazovky budou nyní na levém a pravém okraji zobrazovat hráče obou týmů a budou obsahovat následující informace:
- Jméno hráče, portrét a rámeček portrétu
- Stav načítání
- Vybraný hrdina pro danou hru
- Popisy cílů na obrazovkách načítání mapy byly vizuálně vylepšeny; nyní je na obrazovce najdete dole uprostřed.
Looking for Party
- Panel Looking for Party už nebude zobrazovat hráče, kteří jsou Away.
Replaye
-
Do panelu Watch bylo přidáno tlačítko Watch with Others, které umožní několika hráčům, aby se na replay dívali spolu.
- Po kliknutí na Watch with Others se otevře replay lobby, kam může zakladatel místnosti pozvat až 11 dalích hráčů, aby společně shlédli replay.
-
K ovládání replaye má přístup pouze zakladatel místnosti a ovládá tak přehrávání replaye pro všechny ostatní hráče.
- Pokud zakladatel místnosti odejde z replaye, dostane práva na ovládání replaye jiný hráč.
Obchod
- Featured Item se v obchodě v každé kategorii zobrazí pouze na první stránce.
- Pokud je kurzor myši umístěn nad Featured Item, lze se nyní pohybovat mezi jednotlivými položkami v obchodě skrolováním kolečka myši.
DESIGN a hratelnost
Výběr talentů u AI
- Hrdinové, které ovládá AI, si nyní budou vybírat talenty ze skupiny přednastavených talentových buildů.
Developer Comments: AI hráči budou nyní místo náhodného výběru talentů vybírat z přednastavených talentových buildů. To je důležité zejména pro hráče během disconnectu, protože AI už nebude talenty vybírat náhodně a místo toho se pokusí zvolit takové talenty, které by hráč mohl očekávat. AI hrdnové ve Versus AI budou také mít na výběr své vlastní talentové buildy.
Interakce s vehicles a Regeneration Globe
-
Regeneration Globes už nebudou uzdravovat Dragon Knighty a Garden Terrory.
- Namísto toho budou na hráče uvnitř Dragon Knighta nebo Garden Terroru přímo aplikovány efekty Regeneration Globe.
- Hráči uvnitř Dragon Knighta nebo Garden Terroru mohou nyní sbírat stacky pro talenty, jako jsou Seasoned Marksman, Gathering Power, Regeneration Master, atd.
Základní útok summonů
- Základní útok summona nyní mine, pokud je tento summon Blinded nebo pokud je cíl Evading.
- Základní útoky sumonů už nebudou spotřebovávat stacky talentu Block.
Mapy
Obecné
-
Mapy Dragon Shire a Sky Temple obdržely několik vylepšení v systému AI
- Hrdinové kontrolovaní AI nyní cestují na delší vzdálenosti efektivněji a budou se také podílet na plnění úkolů odkudkoli na mapě.
- Hrdinové kontrolovaní AI budou nyní čekat poblíž objectives na dostatek spoluhráčů, aby se mohli zúčastnit team fightu.
Updaty Try Mode
- Spojenecký Hall of Storms byl přesunut blíž k bráně.
-
Velikost Try Mode battlegroundu byla zvýšena tak, aby se pod lajnou mohl objevit zcela nový a hratelný prostor.
- Byly přidány Siege a Bruiser Mercenary kempy.
-
Byl přidán cvičný terč (Target Dummy).
- Při útoku na Target Dummy se objeví nový panel, který znázorňuje poškození za sekundu a celkové poškození, které terč obdržel.
-
Ovládání Try Mode ve hře bylo přepracováno a přesunuto na levou stranu obrazovky; dodatečně bylo přidáno několik možností a další byly aktualizovány:
- Toggle Ally – Povolí nebo zakáže Malfuriona na lajně.
- Toggle Cooldowns – Povolí odstranění cooldownů schopností.
- Set Level – Posunutím posuvníku zvýší level – až na level 30.
- Reset Talents – Kliknutím zresetuje všechny talenty.
- Try Mode si nyní dokáže zapamatovat, jaké nastavení bylo použito v předchozí hře a automaticky jej použije při vstupu do nového Try Mode.
Battlefield of Eternity
-
Immortal
- Základní útočné poškození bylo navýšeno z 360 (+22 za minutu) na 360 (+25 za minutu) po 11 minutách, a 360 (+30 za level) po 16 minutách.
Developer Comments: Zápasy na Battlefieldu byly občas dost dlouhé, protože Immortals později ve hře nescalovali dostatečně. S mírně zvýšeným poškozením teď budou větší hrozbou i jak bude hra pokračovat.
Garden of Terror
-
Garden Terror
-
Overgrowth (W)
- Nyní také vyředí nepřátelský Core.
- S postupem času ve hře narůstá také počet životů kytky.
-
Overgrowth (W)
Developer Comments: Nelíbilo se nám, že se Garden Terroři používali defenzivně na zpomalení pushe s nepřátelským Garden Terrorem. Jelikož teď Overgrowth může vyřadit Core, bude mnohem méně efektivní jako Garden Terror bránit; to by mělo povzbudit týmy, aby byly se svými Garden Terrory ofenzivnější.
Infernal Shrines
-
Punisher
- Počáteční a scalující zdraví sníženo o 10%.
- Punisher nyní spíše skočí na hrdinu, který je v dosahu, než aby si vybral náhodného.
-
Skeletal Defenders
- Počet Skeletal Defenders potřebných k vyvolání Punishera byl navýšen z 30 na 40.
- Skeletal Defenders již neobdrží zvýšené poškození od abilit nebo talentů, které způsobují bonusové poškození minionům.
- Dosah, ve kterém Skeletal Defenders detekují hrdinu a zaútočí na něj, je zvýšen o 25%.
Developer Comments: Feedback od hráčů se soustředil na to, jak těžký je na Infernal Shrines comeback při zaostání. Souhlasíme, že Punishers jsou až příliš silní (v originále „overly punishing“, pun intended), takže jsme jejich zdraví mírně nerfovali. Týmy, kterým se podaří vylákat Punishera hluboko do své základny by měli tuto hrozu zlikvidovat rychleji.
Sky Temple
- Událost, při které se všechny tři Temples aktivovaly současně, se již nebude objevovat.
Developer Comments: I když mohl být event se všemi třemi chrámy zábavný, pro bránící se tým nezbylo moc možností. Skoro vždy to totiž znamenalo, že kdokoliv měl v tu chvíli výhodu, mohl získat většinu chrámů a vyhrát, přičemž druhý tým mohl jen přihlížet.
ASSASSÍNI
THE BUTCHER
-
Ruthless Onslaught (E)
-
Savage Charge (Talent)
- Bonusové poškození změněno z 15 % současného zdraví cíle na 10% maximálního zdraví cíle.
-
Savage Charge (Talent)
-
Lamb na the Slaughter (R)
- Přidán nový vizuální indikátor, který ukáže, kteří hráči jsou pod vlivel Lamb to the Slaughter.
Developer Comments: Chtěli jsme se u talentu Savage Charge vyhnout termínu ‘současné zdraví’, protože to, co si z toho vezmou hrči, se může hodně lišit. Použití Savage Charge proti cíli s nízkému zdraví mohlo znamenat mení poškození než od základního útoku, takže s touto změnou bude poškození mnohem ucelenější.
ZERATUL
- Poškození základního útoku sníženo ze 47 (+13 každý level) na 47 (+12 každý level).
-
Blink (E)
-
Wormhole (Talent)
- Reaktivační čas Blinku snížen ze 3 na 2 vteřiny.
-
Wormhole (Talent)
-
Void Prison (R)
- Dosah castu snížen o 50 %.
Developer Comments: Zeratul je občas příliš silný, zejména na úrovni competitive a tournament her. Wormhole nadále zůstává extrémně silná, ale snížení času ze 3 na 2 vteřiny dá nepřátelskému týmu více možností pro counter, hlavně pokud se jim podaří během tohoto kratšího času Zeratula vyřadit. Void Prison zůstává jednou z nejsilnějších Heroic schopností ve hře, ale díky snížení jejího dosahu, Zeraul teď spíše bude muset použít Blink nebo agresivní positioning, aby se dostal na to správné místo pro cast Void Prison.
SPECIALISTÉ
ABATHUR
-
Locust Strain (Trait)
- Locusti se už nevyvolají hned, jak začne hra, ale počkají, než se objeví první vlna minionů.
Developer Comments: Abathurův Locust na začátku původně jen nečinně seděl, než se minioni objevili. Tahle změna Abathurovi umožní, aby se dostal na pozici než se první Locust na začátku hry objeví.
NAZEEBO
-
Corpse Spiders (Q)
- Poškození udělené pavouky je zníženo z 10 (+1 za level) na 9.5 (+0.95 za level).
-
Leaping Spiders (Talent)
- Bonus k poškození pavouky je sníženo z 25% na 15%.
-
Ravenous Spirit (R)
- Dosah viditelnosti zajištěný Spiritem je zvýšen o 66%.
Developer Comments: Nazeebo způsoboval trochu víc poškození, než jsme chtěli; zejména jeho pavouci. Upravili jsme jeho základní pavouky a jejich skákací talent, abychom ho trochu zkrotili.
SUPPORTI
TASSADAR
-
Plasma Shield (Q)
- Hodnota štítu snížena z 200 (+40 za level) na 150 (+30 za level).
- Hondota štítu je nyní navýšena o 50%, pokud je zakouzlena na spojenecké hráče
- Cena many snížena z 50 na 40.
- Cooldown snížen z 8 na 5 sekund.
-
Leeching Plasma (Talent)
- Navýšení navrácení životů ze základního útočného poškození z 20% na 30%.
-
Evasive Shielding (Talent)
- Trvání bonusu rychlosti pohybu navýšeno ze 4 na 5 sekund.
-
Archon (R)
- Bonus k poškození snížen z 100% na 60%.
-
Twilight Archon (Talent)
- Bonus k poškození snížen z 200% na 140%.
Developer Comments: Je důležité, aby se hráči Tassadara mohli postavit do fronty na Quick Match bez obav z toho, že budou pro svůj tým přítěží. Hráč Tassadara, který si vybere supportí talenty, bude mnohem použitelnější jako support. I tak očekáváme, že bude mít Tassadar nižší čísla než nejsilnější healovací supporti, ale vzhledem k množství utility, které s sebou Tassadar přináší, si myslíme, že to je fér výměna. Druhá změna se soutředí na Archon, který poskytoval až moc síly; snížili jsme některá čísla, abychom ho opravili. Interně to vedlo k většímu hraní Force Wall.
TYRANDE
-
Searing Arrows (Talent)
- Bonus k poškození základním útokem zvýšen z 40% na 50%.
-
Shadowstalk (R)
- Již neodhalí skryté nepřátele.
- Namísto toho budou spojenečtí hrdinové po 8 sekund léčeni a po vypršení Shadowstalku obdrží jedno velké uzdravení.
-
Hunter’s Prey (Talent) byl přejmenován na Hunter’s Swiftness.
- Spojenci již neobdrží bonus k základnímu poškození, ale obdrží bonus 40% k rychlosti pohybu po 8 sekund.
Developer Comments: Myslíme si, že je důležité, aby byla Tyrande hratelnou solo hralerkou, protože může být jediným supportem v Quick Match týmu. Shadowstalk je obecně málo vybíranou Heroic, takže jsme se rozhodli ji soustředit více na healování, aby se z ní stala „support“ volba. Tyrande pořád uzdravuje méně než jiní supporti, ale doufáme, že změna v Shadowstalku jí pomůže blíže k tomu, co hráči od role hlavního supporta očekávají.
WARRIOŘI
CHEN
-
Fortifying Brew (Trait) (D)
- Množství štítu změněno z 20 (+12 každý level) na 33 (+10 každý level).
- Brew se těď během chanelu Fortifying Brew bude regenerovat po násobcích 5.
- Keg Toss (Talent) přemístěn z levelu 7 na level 1.
-
Bottomless Mug (Talent) přemístěn z levelu 1 na level 16.
- Funkčnost tohoto talentu byla změněna.
- Nyní snižuje cooldown Fortifying Brew z 5 na 3 vteřin.
-
Combat Stance (Talent)
- Trvání štítu po skončení channelu Fortifying Brew zvýšeno z 2 na 3 vteřiny.
-
Nový talent (Level 1): Grounding Brew
- Nyní během channelu Fortifying Brew snižuje pokození všemi schopnostmi o 25%.
-
Flying Kick (Q)
- Rychlost Flying Kicku zvýšena přibližně o 20%.
-
Brew Strike (Talent)
- Funkčnost tohoto talentu byla změněna.
- Nyní snižuje cooldown Flying Kicku o 1 vtřinu za každého hrdinu, kterého zasáhne Keg.
-
Keg Smash (W)
- Trvání Slow zvýšeno z 2.5 na 3 vteřiny.
-
Full Keg (Talent) přemístěn z levelu 1 na level 7.
- Funkčnost tohoto talentu byla změněna.
- Nyní zvyšuje poškození a AOE Keg Smash o 50%.
-
Breath of Fire (E)
-
Deep Breath (Talent)
- Nyní také snižuje cenu Fire’s Brew z 30 na 20.
-
Ring of Fire (Talent)
- Damage zvýšeno z 10 (+2.5 každý level) na 11 (+2.75 každý level).
-
Deep Breath (Talent)
-
Storm, Earth, Fire (R)
- Cena Brew zrušena,
-
Wandering Keg (R)
- Cena Brew zrušena,
- Cooldown snížen z 90 na 70 vteřin,
Developer Comments: U hráčů Chena sice vidíme různorodost talentů, ale zjistili jsme, že některé z těchto talentů jsou pasti, takže tyto změny pomůžou. Přidali jsme také trochu ťávy Chenově základnímu playstylu, abychom mu pomohli na competitive levelech.
DIABLO
-
Black Soulstone (Trait)
- Maximální hodnota životů za Soul navýšena ze 0.15% na 0.2%.
-
Essence of the Slain (Talent)
- Nyní zaručuje 10 životů za každého nepřátelského hrdinu, který je zabit poblíž.
-
Shadow Charge (Q)
- Dosah navýšen přibližně o 15%.
- Trvání stunu po odhození hráče na překážku zvýšeno z 0.75 na 1 sekundu.
-
Devastating Charge (Talent)
- Nyní redukuje trvání efektů, které mají dopad na pohyblivost, po dobu 6 sekund namísto 3.
-
Fire Stomp (W)
- Poškození navýšeno z 30 (+9 za level) na 33 (+10 za level).
- Cena many snížena z 50 na 40.
-
Overpower (E)
-
Domination (Talent)
- Redukce cooldownu Shadow Charge navýšena z 8 na 10 sekund.
-
Domination (Talent)
Developer Comments: Buffy k Shadow Charge by měly pomoci posíli Diabla jako hlavního gankovacího hrdinu. Zbytek jeho kitu jsme trochu vymazlili, abychom pomohli jeho celkové hře.
E.T.C.
- Životy navýšeny ze 1040 (+240 za level) na 1050 (+250 za level).
-
Power Slide (Q)
- Trvání stunu navýšeno z 1 na 1.25 sekundy.
-
Face Melt (W)
- Cena many snížena ze 60 na 50.
- Cooldown snížen ze 12 na 10 sekund.
-
Mic Check (Talent)
- Redukce cooldown navýšena ze 4 na 5 sekund.
-
Guitar Solo (E)
- Počet vyléčených životů navýšen z 25 (+6 za level) na 27 (+6.5 za level).
-
Pwn Shop Guitar (Talent)
- Redukce ceny many navýšena z 40% na 60%.
-
Prog Rock (Talent)
- Bonusové léčení za Regeneration Globe navýšeno z 2 na 3 životy za sekundu.
Developer Comments: Chtěli jsme ještě více zvýraznit schopnost E.T.C. disruptovat nepřátele svými schopnostmi Face Melt a Power Slide. S těmito buffy by měl být hratelným hlavním warriorem.
JOHANNA
-
Condemn (W)
- Knight Takes Pawn (Talent)
- Bonusové poškození proti minionům a žoldákům sníženo z 400% na 300%.
- Doba trvání stunu proti minionům a žoldákům snížena ze 4 na 3 vteřiny.
-
Blessed Shield (R)
- Doba trvání stunu snížena z 2 na 1.5 vteřiny u prvního zasaženého cíle a z 1 na 0.75 vteřin u dalších cílů.
-
Radiating Faith (Talent)
- Už nezvyšuje dosah Blessed Shieldu.
- Nyní zvyšuje dobu trvání stunu na 2 vteřiny u prvního zasaženého cíle a o 1 vteřinu u dalších cílů.
Developer Comments: Johanna je teď silná a myslíme si, že velká část její síly pochází z její schopnosti rychle ničit vlny minionů. Také jsme měli pocit, že doba trvání stunu její schopnosti Blessed Shield mohla způsobit, že hrát proti ní bylo v mid-game frustrující. Hráči kteří chtějí tento čas trvání stunu získat zpět, si ho mohou do svého buildu na levelu 20.
LEORIC
-
Ossein Renewal (Talent)
- Nyní při aktivaci Leorica dismountuje.
- Už nebude způsobovat, že se Leoric při aktivaci během pohybu na chvilku zastaví.
-
Skeletal Swing (Q)
- Damage sníženo from 100 (+10 každý level) to 85 (+8.5 každý level).
Developer Comments: Leoric je v současnosti příliš silný. Zaměřili jsme se na jeho Skeletal Swing, protože si myslíme, že všechno dělá až příliš dobře.
MURADIN
-
Haymaker (R)
- Haymaker byl vylepšen tak, aby lépe reagoval na cast.
REXXAR
-
Nová schopnst: Misha, Fixate! (1)
-
“Misha, Fixate!” bude mít v závislosti na cíli dvě funkce:
- Pokud je “Misha, Fixate!” použita na nepřítele, Misha bude na nepřítele útočit, dokud cíl nezemře, nedostane nový rozkaz nebo nezemře.
-
Pokud je “Misha, Fixate!” použita na zemi, Misha se do této oblasti přemístí a bude tuto pozici držet, dokud nedostane nový rozkaz nebo nezemře.
- Použití "Misha, Fixate!" automaticky přepne Rexxarovu pasivní schopnost do pozice "Misha, Follow!"
- Misha si ponechá své nastavené chování i při použití povelů “Misha, Follow!” (D) a “Misha, Attack!” (D).
-
“Misha, Fixate!” bude mít v závislosti na cíli dvě funkce:
-
Misha (Trait)
- Dosah Mishina leash byl značně zvýšen.
- Misha se nyní schová, pokud je Rexxar ukrytý v křoví.
-
Spirit Swoop (Q)
-
Bird of Prey (Talent)
- Bousové poškození nehrdinským cílům bylo sníženo z 300% na 200%.
-
Bird of Prey (Talent)
Developer Comments: Ohledně Mishina ovládání se nám dostalo hodně pozitivního i negativního feedbacku, a tak jsme chtěli hráčům nabídnout něco navíc bez toho, abychom překopali celé současné ovládání. Budeme to i nadále sledovat, a pokud to bude nutné pro vyrovnání tohoto vyšího levelu kontroly, uděláme další změny.
STITCHES
- Zdraví zvýšeno z 1060 (+230 každý level) na 1060 (+260 každý level).
- Block (Talent) odebrán.
- Regeneration Master (Talent) odebrán.
- Imposing Presence (Talent) odebrán.
- Stoneskin (Talent) přidán na level 16.
-
Nový talent (Level 1): Dampen Magic
- Každých 8 vteřin získáte charge, která snižuje poškození způsobené následující nepřátelskou schopnstí o 50%. Je možné mít až 2 charge.
-
Nový talent (Level 1): Hungry for More
- Sebrání Regeneration Globe trvale zvýší zdraví o 30.
-
Hook (Q)
-
Helping Hand (Talent)
- Při pullu spojence nyní také snižuje cooldown Hooku o 8 vteřin.
-
Helping Hand (Talent)
-
Slam (W)
- Mana cost snížen ze 45 na 40.
-
Devour (E)
- Mana cost snížen z 65 na 55.
- Cooldown snížen z 24 na 20 vteřin.
-
Last Bite (Talent)
- Nyní přidává cooldown reduction za každého nepřítele, který je zabit během 3 vteřin po zasažení Devourem.
-
Indigestion (Talent)
- Retchlingové nyní dávají cílům, na které útočí, Vile Gas.
-
Gorge (R)
- Trvání zvýšeno z 3.5 na 4 vteřiny.
- Stitches už nyní během používání Gorge zpomalený v pohybu.
- Cíle, které jsou pod vlivem Stitchesova Gorge, jsou nyní okamžitě vypuzeni, pokud Stitches vstoupí do stáze (Divine Palm, Devouring Maw, Cocoon, Medivac).
-
Hungry Hungry Stitches (Talent)
- Už nezvyšuje trvání Gorge.
- Nyní zvyšuje poškození Gorge o 40%.
Developer Comments: Chtěli jsme Stitchese posílit a udělat ho silnějším proti mágům. Jeho regenerační build byl nerfován kvůli odebrání Regeneration Master, ale nyní má místo toho build na vysoké zdraví, který zároveň zvyšuje efektivitu Devouru. Jeho základní kit byl na základním levelu vylepšen, což mu pomůže dostat se zpět do competitive play. A konečně – chtěli jsme vyjasnit pravidla spojená s Gorge a upgradem na levelu 20, takže jsme dali pryč zbytečné komponenty těchto dvou schopností.
Opravy chyb
Obecné
- Opraveny různé překlepy a tooltipy.
- Opraven problém, který mohl způsobit, že někteří hrdinové po zabití určitou schopností odletěli zpět na místo své smrti.
- Hráči na Mac počítačích se systémem, který je na minimálních požadavcích Heroes nebo hůře, už se nebudou setkávat s velmi dlouhým načítáním.
- Při hrách v Practice Mode se už schopnosti s opožděným AOE poškozením nebudou spouštět i při pozastavení hry otevřením okna talentů.
Vizuální vylepšení
- Vizuální efekty pro Slam schopnosti Grave Golema a Sky Temple Bosse teď přesněji odpovídají jejich ukazatelům AOE.
Mapy
- Zdraví kostlivců Skeletal Defender na mapě Infernal Shrines teď bude správně scalovat s časem.
- Opraven problém, který dovoloval enraged Punisherům, aby na mapě Infernal Shrines útočili na budovy.
- Opraven problém, který mohl způsobit, aby Punisheři, kteří se původně zaměřili na hrdinu, místo toho začali preferovat nepřátelské budovy.
- Opraven problém, který způsoboval, že se na Haunted Mines mohly lebky objevit i mimo hratelnou oblast.
- Opraven problém, který umožňoval Garden Terrorům ovládaným AI na chvíli pokračovat v acstování svých schopností i po své smrti.
Hrdinové a talenty
- Opraven dlouhotrvající problém s tooltipem u Tassadarovy Twilight Archon. U množství Shield a bonusového pokození bude uvedeno zvýšení o 50 % (místo 35 %); tato změna nemá žádný dopad na hratelnost.
- Talent Focused Attack nyní má mezi bonusy k poškození basic attacku správný cooldown 10 vteřin.
- Talent Battle Momentum nyní správně sníží cooldown u Tyraelovy Sanctification.
- Abathur nyní po zabití Leorica správně získá kredit za Takedown.
- Abathur už nebude získávat kredit za Takedown po vyvolání Symbiote na přátelského Leorica, který je následně zabit nepřátelským týmem.
- Abathurův Hivemind Symbiote už nebude zůstávat na Leoricovi poté, co vstoupí do Undying formy.
- Klon Sgt. Hammer, který je vytvořen Abathurovou Ultimate Evolution, už nezíská při aktivování Siege Mode heroic schopnost Napalm Strike.
- Opraven problém, který mohl způsobit, že Arthasova schopnost Summon Sindragosa získala snížený cooldown i v případě, že byla úspěšně použita.
- Azmodanovy příkazy k pohybu jsou nyní správně přerueny, pokud je castován All Shall Burn po naučení talentu March of Sin.
- Chen už nezíská tři bonusové Brew po castování jiné schopnosti během Fortifying Brew.
- Falstadova schopnost Hinterland Blast už nezíská snížený cooldown, pokud byla úspěšně castována ve chvíli, kdy byl Falstad stunován Butcherovou Ruthless Assault.
- Illidanova Sweeping Strike teď správně způsobí poškození, pokud je cíl ve stejnou chvíli zasažen Immolation talentem.
- Vizuální efekty pro Johanninu schopnost Shield Glare už nejsou vidět i skrze Fog of War.
- Kerrigan už nezíská násobící se Shield generation po naučení se talentů Aggressive Defense a Omegastorm
- Kharazimův talent Overtake nyní správně vydrží po celou dobu svého trvání.
- Camera Followuž nepřestane fungovat, pokud Leoric vstoupí do Undying formy ve vzduchu.
- Leoricův talent Reanimation mu už nebude umožňovat, aby regeneroval zdraví po sebrání Regeneration Globe ve chvíli, kdy řídí Dragon Knighta nebo Garden Terron.
- Vizuální a zvukové efekty Murkyho Octo-Grab už nebudou zůstávat i poté, co je cíl zabit ve stejnou chvíli, kdy je schopnost castována.
- Nazeebův Gargantuan už nebude následovat nepřátelského Leorica, který vstoupil do Undying formy.
- Rehgarova schopnost Feral Lunge už nebude resetována, pkud je během výpadu odhozen.
- Sonyina schopnost Seismic Slam, Tyrandina Light of Elune a Zeratulova Cleave už nezpůsobí cooldown u hrdinova základního útoku.
- Stitches už nebude na chvíli neovladatelný poté, co castoval Hook na cíl, který právě umřel.
- Opraven problém, který mohl zabránít Tassadarově schopnosti Plasma Shield s talentem Khala’s Embrace, aby dala bonusový štít budovám.
- The Butcher už nezruší svůj charge schopnosti Ruthless Onslaught v případě, že Abathurův klon ze schopnosti Ultimate Evolution charguje cíl jako první.
- The Lost Vikings už nebudou teleportováni zpět do své Hall of Storm, pokud by měli být zabiti Zagařinou Devouring Maw ve své Longboat Raid! formě.
- Tychova schopnost Drakken Laser Drill už nebude cílit na hrdiny, kteří jsou skryti v křoví.
- Tychova schopnost Overkill už nebude sledovat nepřátele v případě, že je uvězněn ve Void Prison.
- Uther už nebude teleportován zpět do Hall of Storm, pokud cooldown jeho talentu Redemption vyprchá ve chvíli, kdy je ve formě Eternal Devotion.
Zvuk
- Dabované hlášky pro Johanniny schopnosti Falling Sword a Blessed Shield už nebudou slyšet globálně.
- Zvukové efekty pro Murkyho March of the Murlocks už nebudou hrát i poté, co byl casting přerušen.
- Přáteltí hrdinové už nebudou Leoricovi říkat, aby použil Healing Fountain, když je ve své Undying formě.
User Interface
- Opraven problém, který ovlivňoval čitelnost a mezery v chatu.
- Ikony schopností a talentů už se nebudou překrývat s rámečky tlačítek.
- Rámečky Holo Decoy nyní vizuálně více sedí k Nově.
- Targetovací ikona pro Drakken Laser Drill už nebude zůstávat na Tychově panelu schopností i poté, co byl dril zničen.
- Targetovací ikona pro Raynor’s Raiders už nebude zůstávat na Raynorově panelu schopností i poté, co byly Banshee zničeny.
- Leoricův herní portrét se už nezmění v jeho Wrath Walk portrét ve chvíli, kdy byl poblíž zabit nepřátelský Leoric.
- Změna file formátu screenshotů už nebude způsobovat renderovací problémy u screenshotů.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet