22. květen přinesl do Heroes of the Storm nové bundles, mounty, skiny a velký počet změn hrdinů.
Obecné
- Nové bundles (dostupné pouze po omezenou dobu)
- Glory to the Firstborn Bundle
- Reaver Bundle
- Noví mounti
- Reaver
- Solarite Reaver
- Tal’darim Reaver
- Nové skiny
- Fenix
- Crystalline Ruinwalker Fenix
- Arcane Ruinwalker Fenix
- Falstad
- Spectral Buccaneer Falstad
- Zagara
- Smoldering Desert Queen Zagara
- Fenix
Hrdinové
Tanci
- Anub'arak
- Level 1
- Legion of beetles [Trait]
- Cooldown pro spawn brouka zvýšen z 8 na 12 vteřin
- Legion of beetles [Trait]
- Level 10
- Cocoon [R2]
- Počet životů snížen z 32 na 28
- Toto sníží délku trvání z 8 na 7 vteřin
- Cocoon [R2]
- Level 1
- Blaze
- Jet Propulsion [E]
- Cooldown snížen z 9 na 8 vteřin
- Mana cost snížen z 45 na 40
- Pyromania [Trait]
- Bonusový armor zvýšen z 35 na 40
- Level 4
- Oil Dispersal [W]
- Nová funkcionalita: Každý zasažený hrdina snižuje cooldown Oil Spillu o 1 vteřinu a vratí 5 many
- Oil Dispersal [W]
- Level 10
- Bunker Drop [R1]
- Cooldown snížen z 80 na 70 vteřin
- Mana cost snížen z 80 na 70
- Bunker Drop [R1]
- Level 13
- Suppressive Fire [Q]
- Redukce spell poweru zvýšena z 20 na 25 % za stack
- Suppressive Fire [Q]
- Level 16
- Thermal Protection [E]
- Cooldown reduction snížena z 1.5 na 1.25 vteřiny
- Thermal Protection [E]
- Jet Propulsion [E]
- ETC
- Level 1
- Guitar Hero
- Nová funkcionalita: Základní útoky zvýšují trvání Guitar Sola o .25 vteřiny
- Healing snížen z 50 na 40 %
- Guitar Hero
- Level 4
- Speed Metal [Trait]
- Bonusová rychlost pohybu zvýšená z 15 na 20 %
- Speed Metal [Trait]
- Level 7
- Hammer-On [Passive]
- Bonusové poškození zvýšeno z 35 na 40 %
- Hammer-On [Passive]
- Level 1
- Garrosh
- Wrecking Ball [E]
- Cooldown zvýšen z 14 na 16 vteřin
- Level 1
- Unrivaled Strength [E]
- Bonusové poškození zvýšeno z 75 na 125 %
- Body Check [Active]
- Zpomalení zvýšeno z 30 na 35 %
- Nově nezvyšuje poškození nebo zpomalení na základě Armor Up bonusu
- Nová funkcionalita: Snižuje obdržený healing zasažených nepřátel o 40 % na 3 vteřiny
- Unrivaled Strength [E]
- Level 7
- Brute Force [Active]
- Odebráno
- Brute Force [Active]
- Level 10
- Decimate [R1]
- Zpomalení zvýšeno z 30 na 40 %
- Decimate [R1]
- Level 16
- Mortal Combo [Q]
- Snížení cooldownu zvýšeno z 9 na 10 vteřin
- Nová funkcionalita: Garrosh obdrží snížení cooldownu i když zasáhne nepřátelského hrdinu Groundbreakerem do 3 vteřin od zásahu Wrecking Ballem
- Mortal Combo [Q]
- Level 20
- Deadly Calm [R2]
- Redukce poškození zvýšena z 20 na 25 %
- Deadly Calm [R2]
- Wrecking Ball [E]
- Johanna
- Condemn [W]
- Poškození zvýšeno z 55 na 58
- Level 1
- Hold Your Ground [Trait]
- Snížení cooldownu zvýšeno z 4 na 5 vteřin
- Bonusový štít zvýšen z 50 na 60 %
- Hold Your Ground [Trait]
- Level 4
- Eternal Retaliation [W]
- Snížení cooldownu za každý zasažený cíl zvýšeno z .5 na .75 vteřiny
- Maximální počet cílů snížen z 10 na 8
- Zealous Glare [E]
- Délka trvání zvýšena z .75 na 1 vteřinu
- Eternal Retaliation [W]
- Level 20
- Radiating Faith [R2]
- Nová funkcionalita: Dodateční nepřátelé zasažení Blessed Shieldem budou omráčeni stejnou dobu jako primární cíl
- Radiating Faith [R2]
- Condemn [W]
- Mal'Ganis
- Level 1
- Winged Guard [W]
- Fyzický armor zvýšen z 50 na 75
- Vampiric Aura [Trait]
- Léčení zvýšeno z 10 na 15 % způsobeného fyzického poškození
- Time to Feed [Passive]
- Léčení zvýšeno z 48 na 52
- Winged Guard [W]
- Level 4
- Might of Sargeras [W]
- Délka trvání bonusového armoru zvýšena z 2 na 2.5 vteřiny
- Might of Sargeras [W]
- Level 7
- Black Claw [Q]
- Bonusové poškození zvýšeno z 45 na 60 %
- Spreading Plague [E]
- Délka trvání zvýšena z 4 na 5 vteřin
- Nightmare Fuel [Passive]
- Mal'Ganis již nadále nebude mít 30 % bonus k poškození když je v křoví a nebo krátce po jeho opuštění
- Nová funkcionalita: Zvyšuje délka trvání Night Rushe o .75 vteřiny pokud dojde k jeho aktivaci v křoví
- Bonusové poškození při probuzení spícího cíle zvýšeno z 150 na 200 %
- Black Claw [Q]
- Level 16
- Frenzied Assault [Passive]
- Bonusová rychlost útoků zvýšena z 40 na 50 %
- Bonusové fyzické poškození zvýšeno z 15 na 20 %
- Frenzied Assault [Passive]
- Level 1
- Muradin
- Level 1
- Změneno pořadí talentů, aby odpovídalo pořadí jeho abilit (Q,W,E, atd)
- Third Wind [Trait]
- Množství obnovených životů zvýšeno z 83 na 90 a vylepšené obnovování z 166 na 180
- Level 4
- Sledgehammer
- Nová funkcionalita: Zasažením hrdinů Muradin obdrží bonusový stack jeho základního questu
- Reverberation [W]
- Nová funkcionalita: Každý zasažený hrdina sníží cooldown Muradinovy Heroické ability o 5 %
- Sledgehammer
- Level 7
- Heavy Impact [E]
- Délka zpomalení zvýšena z .75 na 1.25 vteřiny
- Skullcracker [Passive]
- Bonusové poškození zvýšeno z 70 na 90 %
- Heavy Impact [E]
- Level 13
- Thunder Strike [W]
- Nová funkcionalita: Zvyšuje délku trvání armoru z Dwarf Tossu ze 2 na 4 vteřiny
- Bronzebeard Rage [Passive]
- Poškození zvýšeno z 19 na 20
- Nová funkcionalita: Vyléčí Muradina za 75 % způsobeného poškození
- Thunder Strike [W]
- Level 1
- Stitches
- Level 4
- Chop Chop [W]
- Délka trvání zvýšena z 5 na 6 vteřin
- Chop Chop [W]
- Level 13
- Digestive Juices [E]
- Nově již nezvyšuje poškození Devouru nepřátelským hrdinům
- Nová funkcionalita: Zasáhnutí nepřátelských hrdinů Devourem snižuje jeho cooldown o 5 vteřin
- Gas Flare [Passive]
- Délka bonusového poškození po zasáhnutí nepřátelských hrdinů Hookem zvýšena ze 4 na 8 vteřin
- Digestive Juices [E]
- Level 16
- Meat Hook [Q]
- Bonusový healing zvýšen z 16 na 20 %
- Meat Hook [Q]
- Level 4
Bruiseři
- Imperius
- Level 1
- Consuming Flames [W]
- Bonusové poškození sníženo ze 125 na 100 %
- Consuming Flames [W]
- Level 7
- Flash of Anger [Q]
- Upravená funkcionalita: Konzumace marky z Celestial Charge způsobí poškození všem cílům okolo a Imperius získá štít absorbující 300 poškození na 4 vteřiny
- Poškození sníženo ze 198 na 180
- Flash of Anger [Q]
- Level 1
- Malthael
- Level 4
- Throwing Shade [E]
- Požadavek na splnění questu snížen z 15 na 12
- Throwing Shade [E]
- Level 10
- Tormented Souls [R1]
- Mana cost snížen ze 100 na 20
- Tormented Souls [R1]
- Level 16
- Mortality [W]
- Poškození zvýšeno z 6 na 8 % maximálních životů
- Mortality [W]
- Level 4
- Ragnaros
- Počet životů zvýšen z 2000 na 2075
- Obnova životů zvýšena z 4.168 na 4.323
- Poškození základním útokem zvýšeno ze 171 na 180
- Level 20
- Flames of Sulfuron [R1]
- Bonusová délka omráčení zvýšena z .5 na 1 vteřinu
- Délka zpomalení zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
- Submerge [Active]
- Cooldown snížen z 90 na 60 vteřin
- Flames of Sulfuron [R1]
- Rexxar
- Počet životů Mishy snížen ze 1762 na 1620
- Obnova životů Mishy snížena z 3.671 na 3.375
- Scaling životů Mishy zvýšen ze 4 na 4.75 %
- Scaling obnovy životů Mishy zvýšen ze 4 na 4.75 %
Healeři
- Anna
- Biotic Grenade [W]
- Healing přátelských cílů snížen ze 166 na 152
- Biotic Grenade [W]
- Anduin
- Flash Heal [Q]
- Mana cost snížen ze 30 na 25
- Divine Star [W]
- Mana cost svýšen z 45 na 50
- Level 1
- Renew [Q]
- Healing zvýšen z 23 na 26 za vteřinu
- Pursued by Grace [Passive]
- Healing zvýšen z 28 na 33
- Bold Strategy [Passive]
- Zvýšení cooldownu zvýšeno z 1 na 2 vteřiny
- Renew [Q]
- Level 4
- Holy Reach [E]
- Bonus poškození základním útokem zvýšen z 50 na 75 %
- Healing zvýšen z 90 na 100
- Holy Reach [E]
- Level 7
- Binding Heal [Q]
- Healing zvýšen z 80 na 95
- Power Word: Shield [W]
- Štít zvýšen ze 165 na 172
- Binding Heal [Q]
- Level 10
- Light Bomb [R2]
- Štít zvýšen ze 140 na 165
- Light Bomb [R2]
- Level 13
- Enchant Boots - Lion's Speed [Trait]
- Bonusová rychlost zvýšena z trojnásobku na čtyřnásobek pokud je Leap of Faith připravený k použití.
- Push Forward [Passive]
- Maximální rychlost pohybu zvýšena z 15 na 20 %
- Rychlost pohybu za zasaženého nepřítele zvýšena ze 2 na 2.5 %
- Enchant Boots - Lion's Speed [Trait]
- Level 16
- Evenhanded Blessings [Q]
- Snížení cooldownu zvýšeno ze 40 na 50 %
- Holy Nova [W]
- Poškození zvýšeno ze 100 na 105
- Healing zvýšen ze 100 na 105
- Inner Focus [Active]
- Snížení cooldownu za zasaženého nepřítele pomocí Divine Star sníženo z 10 na 8 vteřin
- Lightwell [Active]
- Cooldown zvýšen ze 70 na 80 vteřin
- Evenhanded Blessings [Q]
- Flash Heal [Q]
- Deckard Cain
- Level 20
- Perfect Gems [W]
- Snížení cooldownu Horadric Cube zvýšeno z 5 na 6 vteřin
- Respect the Elderly [R1]
- Délka trvání silencu a blindu zvýšena ze 2 na 3 vteřiny
- Morenados! [R2]
- Snížení cooldownu zvýšeno ze 6 na 10 vteřin
- Perfect Gems [W]
- Level 20
- Kharazim
- Radiant Dash [Q]
- Mana cost snížen ze 30 na 25
- Deadly Reach [E]
- Mana cost snížen z 50 na 45
- Level 7
- Heavenly Zeal [W]
- Nová funkcionalita: Použití Radiant Dashe zvyšuje healing cíle z Breath of Heaven o 50 % po dobu 3 vteřin
- Nově také ukazuje kritický healing těchto cílů
- Blazing Fists [E]
- Nová funkcionalita: Rovněž zvyšuje délku trvání Deadly Reache o 100 %
- Heavenly Zeal [W]
- Level 10
- Divine Palm [R1]
- Cooldown snížen z 60 na 50 vteřin
- Divine Palm [R1]
- Level 13
- Fists of Fury
- Odebráno
- Fists of Fury
- Level 16
- Dash of Light
- Odebráno
- Dash of Light
- Radiant Dash [Q]
- Stukov
- Level 1
- Fetid Touch [W]
- Nová funkcionalita: Po zasažení 15 nepřátel pomocí Weghted Capsule sniží jeho mana cost o 50 %
- Fetid Touch [W]
- Level 7
- Targeted Execution [Trait]
- Nová funkcionalita: Snižuje cooldown Stukovových základních abilit o 1.5 vteřiny
- Targeted Execution [Trait]
- Level 13
- It Hungers [E]
- Potřebný počet zasažených nepřátel snížen z 12 na 10
- Poppin' Pustules [Trait]
- Nová funkcionalita: Nepřátelům zasaženým explozí bude aplikovaná Weighted Postule
- It Hungers [E]
- Level 16
- Universal Carrier [Q]
- Snížení léčení Healing Patogenu sníženo z 50 na 40 %
- Universal Carrier [Q]
- Level 1
Supporti
- Zarya
- Level 1
- Together We Are Strong [E]
- Poškození způsobené spoluhráči potřebné pro energii sníženo z 6 na 5
- Maximální množství energie za štít zvýšeno z 30 na 40
- Together We Are Strong [E]
- Level 20
- Gravity Kills [R1]
- Nově nezpůsobí nepřátelům zádně poškození
- Nová funkcionalita: Po dobu trvání silencne nepřátele
- Clear Out [R2]
- Nově nezvyšuje maximální energii Zaryi
- Nová funkcionalita: Zvyšuje délku trvání Expulsion Zone o 1.5 vteřiny
- Gravity Kills [R1]
- Level 1
Melee Assassini
- Alarak
- Level 4
- Chaos Reigns [Q]
- Bonusové poškození po zasažení 15 hrdinů zvýšeno z 50 na 60
- Bonusové poškození po zasažení 2 hrdinů jedním Discord Strikem zvýšeno z 50 na 60
- Bonusové poškození po zasažení 3 hrdinů jedním Discord Strikem zvýšeno z 80 na 100
- Negative Charge
- Bonusové poškožení sníženo z 5 na 4 % za stack
- Show of Force [Trait]
- Poškození sníženo z 80 na 68
- Nová funkcionalita: Zasažení nepřátelského hrdiny 3 abilitami během 2 vteřin přidá Alarakovi 2 % sadismu, až do maxima 20 %. Tento bonusový sadism Alarak při smrti ztrácí.
- Chaos Reigns [Q]
- Level 4
- Maiev
- Spirit of Vengeance [E]
- Poškození sníženo ze 180 na 150
- Level 4
- Sudden Vengeance [E]
- Nově nemusí Maiev použít Blink během .35 vteřiny po zásahu nepřátelského hrdiny aby procnula tento efekt
- Sudden Vengeance [E]
- Level 7
- Ruthless Spirit [E]
- Nová funkcionalita: Zasažení nepřátelského hrdiny pomocí Spirit of Vengeance zvyší poškození Maiev o 15 % po dobu 4 vteřin, stackuje 2x.
- Ruthless Spirit [E]
- Spirit of Vengeance [E]
- Zeratul
- Cleave [Q]
- Poškození sníženo z 212 na 200
- Cleave [Q]
Ranged Assassini
- Gul'Dan
- Level 1
- Pursuit of Flame [Q]
- Požadavek na quest snížen z 40 na 30
- Chaotic Energy [W]
- Požadavek na quest snížen z 20 na 15
- Pursuit of Flame [Q]
- Level 7
- Bound by Shadow [Q]
- Snížení cooldownu zvýšeno z 1 na 1.5 vteřiny
- Curse of Exhaustion [W]
- Zpomalení zvýšeno z 35 na 50 %
- Bound by Shadow [Q]
- Level 10
- Rain of Destruction [R2]
- Nová funkcionalita: Nyní má 1.5 cast time a Gul'dan jej následně nemusí channelovat.
- Dosah kouzla snížen z 15 na 10
- Rain of Destruction [R2]
- Level 16
- Darkness Within [Trait]
- Bonusové poškození zvýšeno z 25 na 30 %
- Darkness Within [Trait]
- Level 1
- Jaina
- Level 7
- Ice Lance [Q]
- Snížení cooldownu sníženo ze 2 na 1.5 vteřiny
- Icefury Wand [Passive]
- Snížení cooldownu zvýšeno z 1.5 na 2 vteřiny
- Ice Lance [Q]
- Level 13
- Storm Front [W]
- Zvýšení dosahu kouzla sníženo ze 100 na 75 %
- Nová funkcionalita: Zvyšuje rozsah Blizzardu o 30 %
- Storm Front [W]
- Level 16
- Snowstorm [W]
- Nová funkcionalita: Druhá vlna Blizzardu způsobí 20 % bonusového poškožení. Třetí vlna 60 %.
- Snowstorm [W]
- Level 7
- Lunara
- Level 1
- Hippity Hop [Z]
- Doba mimo boj potřebná pro aktivaci snížena z 5 na 4 vteřiny
- Hippity Hop [Z]
- Level 4
- Blossom Swell [Q]
- Zvýšení rychlosti pohybu zvýšeno z 12 na 15 %
- Blossom Swell [Q]
- Level 7
- Choking Pollen [Q]
- Bonusové poškožení cílům s Nature's Toxinem zvýšeno z 85 na 100 %
- Bonusové poškožení cílům se 3 stacky Nature's Toxinu zvýšeno ze 135 na 150 %
- Choking Pollen [Q]
- Level 10
- Thornwood Vine [R1]
- Poškození zvýšeno ze 164 na 176
- Thornwood Vine [R1]
- Level 13
- Abolish Magic [Active]
- Cooldown snížen z 35 na 30 vteřin
- Endless Spores [W]
- Snížení cooldownu zvýšeno ze 3 na 4 vteřiny
- Abolish Magic [Active]
- Level 16
- Accelerated Contamination [Q]
- Nová funkcionalita: Snižuje mana cost Noxiom Blossomu z 60 na 40
- Accelerated Contamination [Q]
- Level 1
- Raynor
- Level 7
- Fuel the Rush [Passive]
- Nová funkcionalita: Snižuje mana cost Adrenaline Rushe ze 75 na 50
- Fuel the Rush [Passive]
- Level 13
- Debilitating Roungs [Passive]
- Nová funkcionalita: Snižuje mana cost Penetrating Roundu z 65 na 45
- Debilitating Roungs [Passive]
- Level 7
- Sylvanas
- Shadow Dagger [W]
- Poškození sníženo z 32 na 30
- Shadow Dagger [W]
Opravy chyb
- Opravena chyba se zobrazováním Season Time Remaining.
- Opravena chyba, která způsobovala, že kořeny Garden Terror neprošly skrz brány.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet