Obecné
- Toys 2 Event
- Toys 2 Event byl prodloužen do 7. dubna 2020
Změny hrdinů
Tanci
-
Anub'arak
- Level 16
- Beetle, Juiced [Trait]
- Bonusové množství životů zvýšeno z 20 % na 40 %
- Beetle, Juiced [Trait]
- Level 20
- Hive Master [R1]
- Léčení zvýšeno z 37 na 50
- Cryptweave [R2]
- Prodloužení délky trvání Cocoon zvýšeno z 4 na 6 vteřin
- Hive Master [R1]
- Level 16
-
Arthas
- Level 4
- Deathlord [Q]
- Nová funkcionalita: Zvyšuje dosah Death Coil o 30 %
- Deathlord [Q]
- Level 4
-
Cho
- Počet životů zvýšen z 2850 na 2950
- Rychlost obnovy životů zvýšená z 5.94 na 6.15
- Level 10
- Upheaval [R2]
- Cooldown snížen z 60 na 40 vteřin
- Upheaval [R2]
- Level 20
- Favor of the Old Gods [R2]
- Délka trvání rootu zvýšena z 1.5 na 2 vteřiny
- Favor of the Old Gods [R2]
Bruiseři
-
Chen
- Level 1
- Stormstout Secret Recipe [Passive]
- Healing zvýšen ze 3% na 3.5%
- Stormstout Secret Recipe [Passive]
- Level 4
- Withering Flames [W]
- Redukce Spell Poweru zvýšena z 50% na 60%
- Withering Flames [W]
- Level 7
- Gift of the Ox [E]
- Prodloužení délky trvání Stagger zvýšeno z 1 na 1.5 vteřiny
- Gift of the Ox [E]
- Level 10
- Wandering Keg [R1]
- Cooldown snížen z 60 na 50 vteřin
- Wandering Keg [R1]
- Level 13
- Pressure Point [Q]
- Zpomalení zvýšeno z 35% na 40%
- Zpomalení, když má Chen štít z Fortifying Brew, zvýšeno ze 70% na 80%
- Touch of Honey [W]
- Zpomalení zvýšeno z 15% na 20%
- Pressure Point [Q]
- Level 1
-
Deathwing
- Počet životů snížen z 2920 na 2850
- Rychlost obnovy životů zvýšená z 6.08 na 5.94
- Incinerate [W]
- Poškození sníženo z 80 na 75
- Onslaught [E]
- Poškození sníženo z 40 na 38
- Poškození na konci výpadu sníženo ze 75 na 72
- Lava Burst [W]
- Periodické poškožení zvýšeno z 8 na 10 za vteřinu
- Earth Shatter [E]
- Poškození zvýšeno z 80 na 90
- Level 1
- Molten Blood [Trait]
- Healing zvýšen ze 0.4% na 0.5% za vteřinu
- Draconic Might [Trait]
- Healing snížen ze 30% na 25% ze způsobeného poškození
- Molten Blood [Trait]
- Level 4
- Heat Wave [W]
- Poškození po použití Incinerate sníženo z 16 na 14 za vteřinu
- Dragon’s Ire [Trait]
- Bonusové poškození sníženo ze 30% na 25%
- Heat Wave [W]
- Level 7
- Firestorm [Z]
- Snížení cooldownu zvýšeno z 12 na 25 vteřin
- Skyfall [E]
- Snížení cooldownu sníženo z 1.5 na 1 vteřinu
- Firestorm [Z]
- Level 10
- Burn Beneath My Shadow [R1]
- Bonusové poškození sníženo ze 100% na 80%
- Burn Beneath My Shadow [R1]
-
Thrall
- Level 1
- Rolling Thunder [Q]
- Bonusové poškození způsobené hrdinům zvýšeno ze 2% na 3%
- Rolling Thunder [Q]
- Level 1
Supporti
-
Abathur
- Locust Strain [Trait]
- Počet životů Locustu zvýšen ze 316 na 350
- Nová funkcionalita: Locusty způsobují 50% bonusového poškození budovám
- Level 1
- Envenomed Nest [W]
- Nová funkcionalita: Nepřátelští hrdinové zasažení Toxic Nestem mají na 4 vteřiny snížený armor o 10
- Reinforced Carapace [E]
- Síla štítu zvýšena ze 30% na 40%
- Envenomed Nest [W]
- Level 16
- Volatile Mutation [R]
- Healing zvýšen ze 75% na 100% ze způsobeného poškození
- Volatile Mutation [R]
- Level 20
- Evolutionary Link [R1]
- Síla štítu zvýšena z 25% na 35% maximálních životů
- Evolutionary Link [R1]
- Locust Strain [Trait]
Healeři
-
Auriel
- Level 10
- Resurrect [R1]
- Dosah snížen ze 7 na 6
- Délka kouzlení zvýšena z 0.5 na 1 vteřinu
- Resurrect [R1]
- Level 10
-
Kharazim
- Poškození základními útoky zvýšeno z 60 na 64
- Level 1
- Transcendence [Trait]
- Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
- Iron Fists [Trait]
- Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
- Insight [Trait]
- Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
- Transcendence [Trait]
- Level 4
- Air Ally [Active]
- Cooldown zvýšen z 20 na 30 vteřin
- Počet životů zvýšen ze 75 na 200
- Doba trvání snížena ze 40 na 10 vteřin
- Nová funkcionalita: Zvyšuje Spell Power blízkých hrdinů po dobu trvání o 15%
- Air Ally [Active]
-
Stukov
- Level 20
- Bio-Explosion Switch [Trait]
- Délka Silence zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
- Nová funkcionalita: Odpálení Lurking Arm způsobí zasaženým nepřátelům 230 poškození
- Bio-Explosion Switch [Trait]
- Level 20
-
Whitemane
- Level 13
- Saintly Greatstaff [E]
- Poškození zvýšeno z 50 na 55
- Saintly Greatstaff [E]
- Level 13
Melee assassini
-
Maiev
- Level 16
- Cruel Chain [W]
- Nová funkcionalita: Ubral Bind zvyšuje rychlost o 25% na 2.5 vteřiny a poškození jeho přitáhnutí se za každý zasažený cíl zvyšuje o 30% (až na 120%)
- Vengeful Knives [E]
- Nová funkcionalita: Po dobu 5 vteřin po teleportu pomocí Spirit of Vengeance, způsobí Fan of Knives poškození ve výši 1% maximálních životů za každého nepřátelského hrdinu zasaženého Spirit of Vengeance
- Cruel Chain [W]
- Level 16
-
Samuro
- Level 1
- Way of Illusion [Q]
- Odměna za splnění úkolu zvýšena z 20 na 30
- Way of Illusion [Q]
- Level 4
- Deflection [Passive]
- Bonusový armor zvýšen ze 30 na 35
- Deflection [Passive]
- Level 1
Ranged Assassini
-
Azmodan
- Summon Demon Warrior [W]
- Základní poškození zvýšeno ze 30 na 35
- Poškození blízkým nepřátelům zvýšeno z 16 na 18 za vteřinu
- All Shall Burn [E]
- Periodické poškození zvýšeno ze 120 na 128 za vteřinu
- Poškození z koncové exploze zvýšeno z 320 na 340
- Level 4
- Battleborn [Passive]
- Nová funkcionalita: Snižuje mana cost Summon Demon Warrior z 25 na 20
- Battleborn [Passive]
- Level 7
- Bombardment [Q]
- Délka trvání zesílených útoků zvýšena ze 3 na 4 vteřiny
- Master of Destruction [E]
- Bonusové Annihilation za zasažení hrdinů zvýšeno ze 3 na 4
- Bombardment [Q]
- Summon Demon Warrior [W]
-
Mephisto
- Level 1
- Malicious Intent [E]
- Bonusový Spell Power zvýšen z 20% na 25%
- Malicious Intent [E]
- Level 16
- Animosity [W]
- Bonusová délka trvání zvýšena z 0.5 na 1 vteřinu
- Nově nezvyšuje délku trvání Lightning Nova po zasažení nepřátelských hrdinu základními útoky
- Nová funkcionalita: Zvyšuje maximální bonusové poškození Lightning Nova ze 30% na 36%
- Animosity [W]
- Level 1
-
Nazeebo
- Level 10
- Ravenous Spirit [R2]
- Poškození zvýšeno ze 108 na 115
- Ravenous Spirit [R2]
- Level 10
-
Orphea
- Level 1
- Growing Nightmare [E]
- Nová funkcionalita: Zvyšuje poškození exploze Dread o 25%
- Ancestral Strength [Trait]
- Nově nepřidává bonusový Chaos při zasažení nepřátel pod vlivem CC.
- Nová funkcionalita: Nepřátelé zasažení Overflowing Chaosem jsou zpomaleni o 20% na 2.5 vteřiny
- Growing Nightmare [E]
- Level 4
- Fright [E]
- Odebrán
- Nový talent: Chaotic Assault [Trait]
- Základní útoky proti nepřátelům při 3 stacích Chaosu způsobí 50% bonusového poškození
- Fright [E]
- Level 16
- Lurking terror [Active]
- Nová funkcionalita: Takto zakouzlený Chomp zpomalí zasažené nepřátele o 70% po dobu 1 vteřiny
- Lurking terror [Active]
- Level 1
-
Probius
- Level 7
- Particle Accelerator [Q]
- Maximální bonus podle zasažených nepřátel snížen z 50% na 40%
- Nová funkcionalita: Cooldown Disruption pulse je snížen o 0.5 vteřiny a dále je o 0.5 vteřiny znížen kdykoli vybuchne Warp Rift.
- Tower Defence [E]
- Nová funkcionalita: Cooldown Photo Cannon je snížen o 4 vteřiny kdykoli Probius zasáhne nepřátelské hrdiny Disruption Pulsem nebo Warp Riftem.
- Particle Accelerator [Q]
- Level 16
- Repulsor [W]
- Odebrán
- Interference [W]
- Nová funkcionalita: Nepřátelé zasažení explozí Warp Riftu jsou odhozeni z jeho středu
- Repulsor [W]
- Level 7
-
Sgt. Hammer
- Level 4
- Barricade [W]
- Nová funkcionalita: Snižuje cooldown Concussive Blastu o 3 vteřiny
- Barricade [W]
- Level 7
- Pulse Detonation Core [Q]
- Nová funkcionalita: Základní útoky proti nepřátelským hrdinům obnoví 5 many a sníží cooldown Spider Mines o 1 vteřinu, tento bonus je zvýšen na 1.5 vteřiny v Siege Módu
- Pulse Detonation Core [Q]
- Level 4
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet