Heroes of the Storm změny z 22. ledna 2020

  Patch Notes   

Obecné

  • Toys 2 Event
    • Toys 2 Event byl prodloužen do 7. dubna 2020

Změny hrdinů

Tanci

  • Anub'arak

    • Level 16
      • Beetle, Juiced [Trait]
        • Bonusové množství životů zvýšeno z 20 % na 40 %
    • Level 20
      • Hive Master [R1]
        • Léčení zvýšeno z 37 na 50
      • Cryptweave [R2]
        • Prodloužení délky trvání Cocoon zvýšeno z 4 na 6 vteřin
  • Arthas

    • Level 4
      • Deathlord [Q]
        • Nová funkcionalita: Zvyšuje dosah Death Coil o 30 %
  • Cho

    • Počet životů zvýšen z 2850 na 2950
    • Rychlost obnovy životů zvýšená z 5.94 na 6.15
    • Level 10
      • Upheaval [R2]
        • Cooldown snížen z 60 na 40 vteřin
    • Level 20
      • Favor of the Old Gods [R2]
        • Délka trvání rootu zvýšena z 1.5 na 2 vteřiny

Bruiseři

  • Chen

    • Level 1
      • Stormstout Secret Recipe [Passive]
        • Healing zvýšen ze 3% na 3.5%
    • Level 4
      • Withering Flames [W]
        • Redukce Spell Poweru zvýšena z 50% na 60%
    • Level 7
      • Gift of the Ox [E]
        • Prodloužení délky trvání Stagger zvýšeno z 1 na 1.5 vteřiny
    • Level 10
      • Wandering Keg [R1]
        • Cooldown snížen z 60 na 50 vteřin
    • Level 13
      • Pressure Point [Q]
        • Zpomalení zvýšeno z 35% na 40%
        • Zpomalení, když má Chen štít z Fortifying Brew, zvýšeno ze 70% na 80%
      • Touch of Honey [W]
        • Zpomalení zvýšeno z 15% na 20%
  • Deathwing

    • Počet životů snížen z 2920 na 2850
    • Rychlost obnovy životů zvýšená z 6.08 na 5.94
    • Incinerate [W]
      • Poškození sníženo z 80 na 75
    • Onslaught [E]
      • Poškození sníženo z 40 na 38
      • Poškození na konci výpadu sníženo ze 75 na 72
    • Lava Burst [W]
      • Periodické poškožení zvýšeno z 8 na 10 za vteřinu
    • Earth Shatter [E]
      • Poškození zvýšeno z 80 na 90
    • Level 1
      • Molten Blood [Trait]
        • Healing zvýšen ze 0.4% na 0.5% za vteřinu
      • Draconic Might [Trait]
        • Healing snížen ze 30% na 25% ze způsobeného poškození
    • Level 4
      • Heat Wave [W]
        • Poškození po použití Incinerate sníženo z 16 na 14 za vteřinu
      • Dragon’s Ire [Trait]
        • Bonusové poškození sníženo ze 30% na 25%
    • Level 7
      • Firestorm [Z]
        • Snížení cooldownu zvýšeno z 12 na 25 vteřin
      • Skyfall [E]
        • Snížení cooldownu sníženo z 1.5 na 1 vteřinu
    • Level 10
      • Burn Beneath My Shadow [R1]
        • Bonusové poškození sníženo ze 100% na 80%
  • Thrall

    • Level 1
      • Rolling Thunder [Q]
        • Bonusové poškození způsobené hrdinům zvýšeno ze 2% na 3%

Supporti

  • Abathur

    • Locust Strain [Trait]
      • Počet životů Locustu zvýšen ze 316 na 350
      • Nová funkcionalita: Locusty způsobují 50% bonusového poškození budovám
    • Level 1
      • Envenomed Nest [W]
        • Nová funkcionalita: Nepřátelští hrdinové zasažení Toxic Nestem mají na 4 vteřiny snížený armor o 10
      • Reinforced Carapace [E]
        • Síla štítu zvýšena ze 30% na 40%
    • Level 16
      • Volatile Mutation [R]
        • Healing zvýšen ze 75% na 100% ze způsobeného poškození
    • Level 20
      • Evolutionary Link [R1]
        • Síla štítu zvýšena z 25% na 35% maximálních životů

Healeři

  • Auriel

    • Level 10
      • Resurrect [R1]
        • Dosah snížen ze 7 na 6
        • Délka kouzlení zvýšena z 0.5 na 1 vteřinu
  • Kharazim

    • Poškození základními útoky zvýšeno z 60 na 64
    • Level 1
      • Transcendence [Trait]
        • Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
      • Iron Fists [Trait]
        • Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
      • Insight [Trait]
        • Délka trvání zvýšené rychlosti pohybu zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
    • Level 4
      • Air Ally [Active]
        • Cooldown zvýšen z 20 na 30 vteřin
        • Počet životů zvýšen ze 75 na 200
        • Doba trvání snížena ze 40 na 10 vteřin
        • Nová funkcionalita: Zvyšuje Spell Power blízkých hrdinů po dobu trvání o 15%
  • Stukov

    • Level 20
      • Bio-Explosion Switch [Trait]
        • Délka Silence zvýšena ze 2 na 2.5 vteřiny
        • Nová funkcionalita: Odpálení Lurking Arm způsobí zasaženým nepřátelům 230 poškození
  • Whitemane

    • Level 13
      • Saintly Greatstaff [E]
        • Poškození zvýšeno z 50 na 55

Melee assassini

  • Maiev

    • Level 16
      • Cruel Chain [W]
        • Nová funkcionalita: Ubral Bind zvyšuje rychlost o 25% na 2.5 vteřiny a poškození jeho přitáhnutí se za každý zasažený cíl zvyšuje o 30% (až na 120%)
      • Vengeful Knives [E]
        • Nová funkcionalita: Po dobu 5 vteřin po teleportu pomocí Spirit of Vengeance, způsobí Fan of Knives poškození ve výši 1% maximálních životů za každého nepřátelského hrdinu zasaženého Spirit of Vengeance
  • Samuro

    • Level 1
      • Way of Illusion [Q]
        • Odměna za splnění úkolu zvýšena z 20 na 30
    • Level 4
      • Deflection [Passive]
        • Bonusový armor zvýšen ze 30 na 35

Ranged Assassini

  • Azmodan

    • Summon Demon Warrior [W]
      • Základní poškození zvýšeno ze 30 na 35
      • Poškození blízkým nepřátelům zvýšeno z 16 na 18 za vteřinu
    • All Shall Burn [E]
      • Periodické poškození zvýšeno ze 120 na 128 za vteřinu
      • Poškození z koncové exploze zvýšeno z 320 na 340
    • Level 4
      • Battleborn [Passive]
        • Nová funkcionalita: Snižuje mana cost Summon Demon Warrior z 25 na 20
    • Level 7
      • Bombardment [Q]
        • Délka trvání zesílených útoků zvýšena ze 3 na 4 vteřiny
      • Master of Destruction [E]
        • Bonusové Annihilation za zasažení hrdinů zvýšeno ze 3 na 4
  • Mephisto

    • Level 1
      • Malicious Intent [E]
        • Bonusový Spell Power zvýšen z 20% na 25%
    • Level 16
      • Animosity [W]
        • Bonusová délka trvání zvýšena z 0.5 na 1 vteřinu
        • Nově nezvyšuje délku trvání Lightning Nova po zasažení nepřátelských hrdinu základními útoky
        • Nová funkcionalita: Zvyšuje maximální bonusové poškození Lightning Nova ze 30% na 36%
  • Nazeebo

    • Level 10
      • Ravenous Spirit [R2]
        • Poškození zvýšeno ze 108 na 115
  • Orphea

    • Level 1
      • Growing Nightmare [E]
        • Nová funkcionalita: Zvyšuje poškození exploze Dread o 25%
      • Ancestral Strength [Trait]
        • Nově nepřidává bonusový Chaos při zasažení nepřátel pod vlivem CC.
        • Nová funkcionalita: Nepřátelé zasažení Overflowing Chaosem jsou zpomaleni o 20% na 2.5 vteřiny
    • Level 4
      • Fright [E]
        • Odebrán
      • Nový talent: Chaotic Assault [Trait]
        • Základní útoky proti nepřátelům při 3 stacích Chaosu způsobí 50% bonusového poškození
    • Level 16
      • Lurking terror [Active]
        • Nová funkcionalita: Takto zakouzlený Chomp zpomalí zasažené nepřátele o 70% po dobu 1 vteřiny
  • Probius

    • Level 7
      • Particle Accelerator [Q]
        • Maximální bonus podle zasažených nepřátel snížen z 50% na 40%
        • Nová funkcionalita: Cooldown Disruption pulse je snížen o 0.5 vteřiny a dále je o 0.5 vteřiny znížen kdykoli vybuchne Warp Rift.
      • Tower Defence [E]
        • Nová funkcionalita: Cooldown Photo Cannon je snížen o 4 vteřiny kdykoli Probius zasáhne nepřátelské hrdiny Disruption Pulsem nebo Warp Riftem.
    • Level 16
      • Repulsor [W]
        • Odebrán
        • Interference [W]
          • Nová funkcionalita: Nepřátelé zasažení explozí Warp Riftu jsou odhozeni z jeho středu
  • Sgt. Hammer

    • Level 4
      • Barricade [W]
        • Nová funkcionalita: Snižuje cooldown Concussive Blastu o 3 vteřiny
    • Level 7
      • Pulse Detonation Core [Q]
        • Nová funkcionalita: Základní útoky proti nepřátelským hrdinům obnoví 5 many a sníží cooldown Spider Mines o 1 vteřinu, tento bonus je zvýšen na 1.5 vteřiny v Siege Módu

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet