Blizzard právě vydal nový patch, který by měl vybalancovat pár hrdinů. Níže si můžete pročíst přeložené patch notes.
HRDINOVÉ
ASSASSIN
LI-MING
Astral Presence (Talent)
- Bonus k regeneraci many se nyní aktivuje pouze, pokud je pod 25 % many (dříve 50 %).
Diamond Skin (Talent)
- Získaný štít snížen z 25 % na 20 % maximálních životů.
Tal Rasha’s Elements (Talent)
- Bonus k poškození abilitami snížen z 20 % na 10 %.
Magic Missiles (Q)
- Poškození sníženo ze 147 (+3.5% za level) na 147 (+3% za level).
Arcane Orb (W)
-
Ess of Johan (Talent)
- Odstraněn.
Triumvirate (Talent)
- Podmínka na ujetou vzdálenost snížena z 80 % na 65 % maximální vzdálenosti.
Komenář vývojáře: Li-Ming je teď příliš silná. Možnost jejích abilit způsobit neuvěřitelné poškození je úžasná, jen se to stává příliš často a lehce. Nerfnuli jsme Astral Presence a Diamond Skin, abychom zachovali několik jejích slabin: křehkost a závislost na maně. Také jsme odstranili Ess of Johan, protože jsme zjistili, že způsobuje přiliš lehké ovládání Magic Missiles. Víme, že mnoho hráčů si tento talent užívalo, ale myslíme, že to bude pro Li-Ming lepší kvůli zachování jejího vysokého skill capu.
SUPPORT
REHGAR
Lightning Shield (W)
-
Rising Storm (Talent)
- Bonus k poškození snížen z 20 % na 10 % za stack.
- Maximum stacků zvýšeno z 10 na 20.
Komentář vývojáře: Rehgar pořád působí příliš mnoho poškození přes jeho Lightning Shield. Libí se nám vysoký potenciál tohoto talentu. Každopádně jsme zjistili, že hráči Rehgara dosahují velkého poškození příliš rychle a dosáhnutí maxima stacků se stává pravidlem, ne výjimkou.
WARRIOR
ANUB'ARAK
Hardened Carapace (W)
- Štít zvýšen z 242 (+4 % za level) na 260 (+4 % za level).
Komentář vývojáře: Anub’arakova schopnost přežít je příliš slabá. Myslíme, že zlepšením jeho štítu, který má krátký cooldown, mu pomůžeme cítit se unikátně a postrčíme ho na cestu dalšího zajímavého warriora, o kterém budou uvažovat hráči na všech úrovních.
STITCHES
Devour (E)
-
Last Bite (Talent)
- Redukce cooldownu při zabití snížena z 15 na 12 sekund.
Komentář vývojáře: Začali jsme si uvědomovat několik situací, kde se Stitches s Last Bite cítí nesmrtelný, když bojuje u vln minionů nebo u map objektivů, které obsahují spousty malých příšer, jako třeba na Infernal Shrines. Myslíme si, že tento malý nerf těmto situacím zabrání.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet