Patch notes - 18. srpna 2015

 

OBECNÉ

Diablo III odměny

·         Přidejte Diabla do své sbírky

·         Hráči Diablo III a Diablo III: Reaper of Souls, kteří se během tří týdnů po vydání patche přihlásí do hry, dostanou natrvalo v Heroes Diabla

·         Malthael’s Phantom

·         Hráči Diablo III, kteří od sezóny 4 dosáhnou se sezónní postavou level 70, dostanou ve Heroes mounta Malthael’s Phantom

·         Okraj portrétu a prapor

·         Hráči Diablo III, kteří v Heroes dosáhnou levelu 12, dostanou v do hry nový okraj portrétu a prapor s tématikou Heroes of the Storm

Zabijte 50 Treasure Goblinů!

·         Byl přidán nový speciální event quest: zabijte 50 Treasure Goblinů

·         Každý hráč, který zbaví Nexus padesáti těchto otravných příšerek během eventu Eternal Conflict dostane jako odměnu za hrdinství speciální portrét!

·         Treasure Goblini zabití na PTR budou započítáni pouze k postupu v eentu na PTR. Jakmile bude patch uvolněn na live verzi Heroes, hráči budou muset začít odznova

Nové portréty jako odměny

·         Bylo přidáno mnoho nových portrétů! Odemkněte je dosažením levelu 10 s následujícími hrdiny:

·         Diablo Villain Collection – Diablo, Leoric, The Butcher

·         Diablo Heroes Collection Series 1 – Nazeebo, Sonya, Valla

·         Diablo Heroes Collection Series 2 – Johanna, Kharazim

·         StarCraft Rebels Collection – Kerrigan, Raynor, Tychus

·         Swarm Evolution Collection – Abathur, Zagara

·         Night Elf Betrayer Collection – Illidan, Malfurion, Tyrande

·         Reign of Chaos Collection – Arthas, Jaina, Thrall, Uther

·         Stormstout Collection – Chen, Li Li

·         Undercity Collection – Stitches, Sylvanas

 


NOVÁ MAPA

Infernal Shrines

·         Tato mapa má tři lajny a obsahuje tři pekelné svatyně (Infernal Shrines), které pravidelně sbírají sílu. Sílu sbírá vždy jen jedna svatyně a kterýkoliv tým ji může aktivovat, aby vypustil její moc.

·         Jakmile je svatyně aktivována, budou se z ní ve vlnách valit strážci, aby ji chránili. První tým, který jich zabije 30, vyvolá ničivého Punishera, který za ně bude bojovat

·         Punisher je mocný boss, který útočí v lajně, kde byla aktivována svatyně. Loví hrdiny, co se mu připletou do cesty, a může se objevit s jednou z následujících smrtících sil:

·         Arcane – Punisher vyvolá paprsek tajemné energie, která se pohybuje v kruhu a způsobí nepřátelům, kteří skrz ni projdou, obrovské poškození

·         Frozen – Punisher přivolá mrazící ledové krystaly, které po krátké prodlevě explodují, způsobí nepřátelům poškození a na chvíli je zmrazí na místě

·         Mortar – Punisher vystřelí vysoko do vzduchu proud ohnivých bomb, které explodují a způsobí pokození všem nepřátelům a při přistání zasáhnou

 


NOVÍ HRDINOVÉ

Kharazim byl přidán do Heroes a je nyní k dispozici! Čtěte dál pro stručné shrnutí schopností tohoto nového supporta.

Trait 

·         Vyberte si svůj trait

·         Naučte se Transcendence, Iron Fists nebo Insight pomocí talentů

·         Transcendence

·         Každý třetí útok uzdraví přátelského hrdinu s nejnižším zdravím v okolí

·         Iron Fists

·         Každý třetí útok dostane 100% poškození k útoku

·         Insight

·         Každý třetí útok obnovuje manu

Základní schopnosti

·         Radiant Dash (Q)

·         Skočíte za nepřítelem nebo spojencem. Nepřátelé jsou zasaženi základním útokem. Má až dvě charge každá charge má 12 vteřin cooldown

·         Breath of Heaven (W)

·         Uzdravuje přátelské hrdiny a dá jim 10 % k rychlosti pohybu na 3 vteřiny

·         Deadly Reach (E)

·         Váš následující základní útok zvýší vaši rychlost útoku a dosah o 100 % na 2 vteřiny

Heroic schopnosti

·         Seven-Sided Strike (R)

·         Stanete se nezranitelnými a zasáhnete velkou oblast sedmkrát během 2 vteřin. Každý zásah způsobí poškození o hodnotě 7 % maximálního zdraví cíle a útočí s prioritou na hrdinu s nejvyšším zbývajícím zdravím

·         Divine Palm (R)

·         Ochrání přátelského hrdinu před smrtí. Příští smrtelné poškození je zrušeno a cíl je namísto toho značně uzdraven

 


VIZUÁLNÍ VYLEPŠENÍ

Obecné

·         Některé skiny a hrdinové v obchodě byli vizuálně vylepšeny

Hrdinové

·         Jásejte, prastaří! Sonya získává taneční animaci.

·         Následující hrdinové a jejich skiny byli vylepšeni:

·         Tychus, Master Tychus Skin a všechny varianty tohoto skinu

·         Murky, všechny jeho skiny a všechny variace

·         Animace obličejů následujících hrdinů byly vylepšeny:

·         Sgt. Hammer

·         The Butcher

·         Tychus

Schopnosti hrdinů

·         Různé schopnosti hrdinů byly vylepšeny

·         Následující schopnosti hrdinů a jejich talenty mají nový obrázek nebo získaly vizuální vylepšení:

·         Brightwing – Revitalizing Mists (Talent), Spell Block (Talent), Unstable Anomaly (Talent)

·         Illidan – Sweeping Strike (W), Metamorphosis (R)

·         Tyrael – Judgment (R), Sanctification (R)

Skiny

·         Skin Demonic Tyrael se vrací do Nexu!

·         Po návštěvě těch nejlepších kovářů, které se dají v Burning Hells najít, se démonický Tyrael oblékl do hrozivého nového setu brnění, naplnil El’Druin zkažeností, nechal si narůst dva ďábelské rohy a nasadil si korunu, která je opravdu hodna jeho titulu Pána pýchy

·         Skin Démonický Tyrael zahrnuje také aktualizované obrázky u schopností, které daleko lépe sedí k tématu skinu

·         Blood-elfská Tyrande se také vrací do Nexu a i ona má nyní aktualizované obrázky u schopností, takže se lépe hodí k tématu skinu

·         War World Sgt. Hammer má aktualizovaný obrázek schopnosti Napalm Strike, takže se lépe hodí k tématu skinu

 


OBCHOD

Bundly

·         Do herního obchodu Heroes of the Storm přichází Dynamic Bundle! Více o nich se dočtete v sekci Uživatelské rozhraní.

·         Nové bundly

·         Jade Dragon Kharazim Bundle – časově omezený

·         Prisoner Tychus Bundle – časově omezený

·         Conquest Bundle

·         Domination Bundle

·         Odebrání bundlů z obchodu

·         Nexus Bundle bude odstraněn z obchodu týden po uvolnění patche, ale do té doby bude možné ho zakoupit jako Dynamic Bundle

Hrdinové

·         Kharazim byl přidán do herního obchodu

Mounti

·         Noví mounti

·         Treasure Goblin Mount byl na omezený čas přidán do obchodu a je možné ho zakoupit pouze za zlato

·         Mount Malthael’s Phantom byl přidán. Bude dostupný exkluzivně pro hráče Diablo III, kteří dosáhnou se sezónní postavou v sezóně 4 levelu 70

·         Odebrání mountů z obchodu

·         Mount Nazeebra, který je exkluzivní pro Nexus Bundle, bude týden po uvolnění patche odstraněn z obchodu. Do té doby budou hráči stále mít možnost ho zakoupit v rámci Nexus Bundle

Změny cen

·         Brightwing byla zlevněna na 7 000 zlata a 8,49 USD

Skiny

·         Nové skiny

·         Jade Dragon Kharazim

·         Kharazim Master Skin

·         Prisoner Tychus

·         Navrátivší se skiny

·         Demonic Tyrael

·         Blood Elf Tyrande

 

 ZVUK

Mapy

·         Do mapy Infernal Shrines bylo přidáno několik hudebních skladeb

Hrdinové a skiny

·         Byly vylepšeny zvukové efekty pro Tyraelovy Heroic schopnosti Sanctification a Judgement

 


UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

Dynamic Bundle

·         Bundly, které obsahují více než tři věci, jsou nyní v obchodě k nalezení pod názvem Dynamic Bundles

·         Cena Dynamic Bundle se automaticky snižuje, pokud hráč vlastní jednu nebo více věcí, které jsou v bundlu obsaženy

·         Bundly obsahující dvě věci nejsou dynamické a hráč tak nebude mít možnost koupit si takový bundle, který obsahuje jednu věc, kterou hráč už vlastní (a tedy obsahuje jen jednu novou věc)

·         Více si o Dynamic Bundle můžete přečíst na blogu Dynamic Bundles

Uživatelské rozhraní ve hře

·         Panel schopností a aktivovaných talentů

·         Panel schopností získal nový vzhled – je nyní vizuálně kompaktnější

·         Panel aktivovaných talentů také získal nový vzhled; jeho tlačítka jsou nyní o trochu větší

·         Ukazatele zdraví

·         Štítek se jménem hrdiny nyní zobrazuje efekty polymorphed a stasis

·         Ukazatel zdraví u hrdinů byl vylepšen a doladěn

·         Barva ukazatele zdraví u přátelských hrdinů byla změněna ze zelené na modrou

·         Ukazatele zdraví hrdinů nyní jasněji oddělují segmenty po 250 a 1 000 zdraví

·         Štít bude nyní na ukazateli zdraví hrdiny namísto modře zobrazen bíle

·         Poškození, DOT a rychlé uzdravení nyní půjde mnohem lépe na ukazateli zdraví odlišit

Výběr herního serveru

·         Hráči si nyní s pomocí vyklápěcího menu Preferred Game Server v nastavení Language and Region mohou vybrat, na kterém serveru chtějí hrát

·         Defaultně bude nastaven jako server Best Match, tedy nejlépe sedící, ale pokud hráči mají se svým serverem nějaké problémy, mohou toto nastavení změnit

§  Poznámka: Jak dochází ke zlepšování našich herních stránek, zůstane Best Match pro většinu hráčů nejlepší volbou. Pokud nemáte žádné problémy, odporučujeme ponechat defaultní nastavení

·         Pokud členové party mají rozdílná nastavení, bude vybrán server, který má vybráno nejvíce hráčů

Nahlášení hráčů

·         Nové kategorie

·         Možnosti nahlášení hráčů (player reporting) byly přepracovány – nyní obsahují i kategorie pro obtěžování v chatu (abusive chat), AFK/neúčast ve hře a úmyslné „feedování“ nepřítele

Ranked Play

·         Hero a Team League už nejsou v menu odděleny a lze je najít na nové stránce, Ranked, na herní obrazovce

·         Umístění do ranků

·         Všechny ranky v Hero a Team League byly dnešním updatem vyresetovány

·         Poznámka: Ratingy matchmakingu nebyly resetovány

·         Byl přidán nový systém umisťování do ranků

·         Všichni hráči musí nyní pro získání prvního rankingu v Hero nebo Team League odehrát 20 umisťovacích zápasů

·         Více informací se dočtete na blogu Ranked Play Updates

·         Hero League

·         Hero League má nyní limit velikosti party – maximálně čtyři hráči

·         Team League

·         Když se nyní parta o pěti hráčích pokusí přidat do Ranked zápasu, automaticky budou zařazeni do fronty na Team League

·         Byla odebrána možnost vytvoření týmu s vlastním jménem; tato funkce bude přezkoumána

·         Hráči, kteří za vytvoření týmu se jménem utratili zlato, dostanou toto zlato během nadcházejících dnů zpět

·         Draft lobby v Team League bude i nadále používat systém „kdo dřív přijde, ten dřív mele“

·         Team League bude používat matchmaking rating oddělený od Hero League; to znamená, že matchmating rating v Team League je u každého hráče založen na jeho individuálním výkonu v Team League

Versus AI

·         Na obrazovku Versus AI bylo přidáno vyklápěcí menu, které umožňuje přepínání mezi pěti obtížnostmi: beginner, recruit, adept, veteran, elite

·         Poznámka: Vývoj AI není hotový a v nadcházejících herních aktualizacích lze očekávat vylepšení

·         Umělá inteligence AI spoluhráčů bude odpovídat obtížnosti nastavené pro protihráče

·         V partě může nastavení obtížnosti měnit jen party leader

·         Při hledání spoluhráčů v módu Versus AI se bude matchmaking systém snažit najít hráče, kteří zvolili stejné nastavení obtížnosti

·         Pokud hledání spoluhráčů trvá příliš dlouho, matchmaking systém zahrne do vyhledávání i ostatní nastavení obtížnosti

·         Pokud tým sestávající z lidských hráčů zahrnuje různé nastavení obtížnosti, bude sestaven tým s AI hráči všech těchto obtížností

·         Např.: Pokud dva hráči zvolili obtížnost adept a tři veterán, nepřátelský tým bude obsahovat dva AI hráče úrovně adept a tři úrovně veterán

 


DESIGN A HRATELNOST

Zvyšování síly schopností

Komentář vývojáře: Tahle změna je mířena zejména na hráče Abathura, kteří se mohli dostat do situace, kdy sami chtěli obětovat Monstrosity nebo Gargantuana pro získání silnějšího summona. To mohlo nastat v případě, kdy hráči udrželi summon při životě velmi dlouhou dobu a získali mezitím několik levelů, jelikož zvýšený level se neprojevil na síle summona. V případě krátkodobých summonů hráči jen zřídka za jejich života získají level a byl pro ně zaveden tzv. snaphotting, tedy síla summona odpovídá levelu v momentě jeho vyvolání. Hráči mohou využít dočasného posílení síly, jako je například Overdrive nebo Arcane Power, aby vyvolali silnějšího summona.

·         Aby byla jasná pravidla pro dočasné zvyšování síly schopností, přidali jsme následující pravidla:

·         Petům a trvalým efektům, které jsou natrvalo nebo s velmi dlouhým trváním, se bude nyní zdraví a poškození upravovat podle levelu hrdiny; to zahrnuje:

·         Abathurův Monstrosity

·         Nazeeba a jeho Gargantuana (s talentem Humongoid)

·         Petům a trvalým efektům, které jsou jen na krátkou dobu, by se mělo zdraví a poškození vázat na ability power nebo level hrdiny v momentě jejich vyvolání; to zahrnuje:

·         Jaininina Water Elemental

·         Blunt Force Gun u Sgt. Hammer

·         Tychův Drakken Laser Drill

Bonusové efekty za zabití

Komentář vývojáře: Tato změna nebude v současnosti mít příliš velký vliv na hratelnost; jde z naší strany spíše o pokus o sjednocení, jak tyto talenty fungují. Do budoucna nám to může umožnit vytváření map, které budou mít větší množství malých minionů (něco jako Haunted Mines), aniž bychom se museli obávat dopadu na schopnost jako Seasoned Marksman, který by se mohl snadno vymknout kontrole.

·         Talenty a schopnosti, které získávají bonusové efekty za zabití, se nyní aktivují pouze po zabití minionů a žoldáků (mercenaries). Nebudou se aktivovat zabitím neutrálních žoldáků, eventových příšer, vyvolaných jednotek apod.

 


MAPY

Battlefield of Eternity

·         Když si dva Immortals bojující uprostřed mapy poprvé vyměňují místa, nebeský se nyní vždy přemístí doprava a pekelný doleva

Tomb of the Spider Queen

Komentář vývojáře: Malé množství her na této mapě trvá déle, než jsme původně zamýšleli. Změnili jsme proto přizpůsobování síly mechaniky pavouků, která na této mapě funguje, abychom zabránili patovým situacím v pozdějších fázích hry. Doufáme, že díky tomu budou zápasy celkově kratší.

·         Zvyšování poškození a zdraví Webweaverů a jejich minionů se po 15. minutě zápasu zvyšuje o 50%

 


TALENTY

Bolt of the Storm

Komentář vývojáře: Tenhle talent máme opravdu rádi a myslíme si, že často vede k opravdu zajímavým chvílím, ale cooldown byl prostě příliš krátký. Domníváme se, že i s cooldownem 70 vteřin je to na levelu 20 dobrá volba, ale hráči teď budou muset více strategicky přemýšlet, než ho použijí. S takto zvýšeným cooldownem bude mít například smysl pokusit se někoho donutit, aby svůj Bolt použil pro vyhnutí se ganku. Zároveň také doufáme, že tato změna povzbudí hráče k vybírání upgradu svých Heroic schopností na levelu 20, pokud to situace vyžaduje.

·         Cooldown je zvýšen ze 40 na 70 sekund

Cleanse

Komentář vývojáře: Nelíbilo se nám, když se Cleanse používal preventivně v případě, že hráči hrozil crowd control. Například pokud hráč hrál za Vallu a viděl, že se na něj řítí Butcher s Charge, použil těsně před zásahem Cleanse, díky kterému mohl použít Vault a dostat se pryč. Tahle změna také zabraňuje healerům, aby na sebe preventivně použili Cleanse a zajistili tak cíl, pokud si nepřátelský cíl zajistil jen jeden Cleanse. Původní důvodem pro přidání efektu Unstoppable ke schopnosti bylo ulehčení od některých trvalých CC efektů, jako je například Putrid Bile.Nechtěli jsme, abyste použili Cleanse a zbavili se Putrid Bile jen, abyste byli hned zase zpomaleni.

·         Už nečiní cíl na 1 vteřinu Unstoppable

·         Nyní dává cíli na 2 vteřiny efekt Relentless (o 50% kratší trvání CC)

Focused Attacks

Komentář vývojáře: Tato změna může být v závislosti na úhlu pohledu viděna jak jako buff, tak jako nerf. Stále je možné snížit cooldown útočením na miniony, ale už nyní nepůjde omylem vyplýtvat poškození na nezamýšlený cíl. Tento talent už nebude tak efektivní na siege, ale měl by být daleko lepší při harassingu na lajně. Tento talent ale budeme i nadále monitorovat a upravovat dle potřeby.

·         Zvýšené poškození se nyní aktivuje jen při zásahu hrdiny

Gathering Power

Komentář vývojáře: Gathering Power byl zkrátka příliš dobrý. Mnoho hráčů ho na některých postavách považovalo za jasnou volbu, což často vedlo k tzv. snowballingu. Líbil se nám ten prvek „questu“, ale šlo až příliš snadno dosáhnout maxima a quest se tak zdál zbytečný. Teď už by se nemělo jednat o jasnou volbu a quest je mnohem delší. Hráči si při smrti ponechají polovinu svých stacků, což by mělo tvořit jakýsi checkpoint.

·         Byl odstraněn počáteční bonus 5% k Ability Power

·         Procentuální zisk za zabití hrdiny byl snížen z 2% na 1%

·         Hráči si teď při smrti namísto ztráty všech stacků ponechají polovinu (zaokrouhluje se nahoru)

Imposing Presence

Komentář vývojáře: Statisticky nikdy nebylo špatně vzít si Imposing Presence. Po tomto nerfu se stále jedná za určitých situací o dobrý counter, což doufáme, že povede k více Basic Attack Assassinům

·         Rychlost útočení byla snížena z 50% na 40%

·         Zpomalení útoku bude nyní zrušeno v případě, kdy hráč útočí na cíl, který se nenaučil talent Imposing Presence

Mercenary Lord

Komentář vývojáře: Spojili jsme v jedno schopnosti Mercenary Lord a Superiority. Bylo odebráno snížené poškození od budov. Spojení snížení poškození od žoldáků a možnost jejich posílení se zdálo být logickou volbou. Doufáme, že spojení obou těchto talentů vytvoří zajímavou volbu na levelu 4, protože odděleně měly oba talenty nízké procento výběru hráči.

·         Superiority byl spojen s Mercenary Lord, který je nyní dostupný na levelu 4 následujícím hrdinům:

·         Anub'arak, Arthas, Azmodan, Gazlowe, Nazeebo, Sonya, Stitches, a The Lost Vikings

  • Nově je popis talentu následující: žoldáci kromě bosse v okolí vašeho hrdiny mají v okolí vašeho hrdiny zvýšené poškození o 50%; snižuje poškození způsobené vašemu hrdinovi žoldáky a miniony o 50%

Seasoned Marksman

Komentář vývojáře: Celkově se nám líbí, jakým způsobem se Seasoned Marksman hraje, ale chtěli jsme zvýšit jeho efektivitu pro hráče, kterým se daří získat dostatek zabití hrdinů. Také jsme ale chtěli tento talent posilít v návaznosti na předchozí změny. Ideálně by se tento talent měl stát skvělou volbou pro hráče The Lost Vikings a Murkyho

·         Za zabití hrdiny nyní hráč získá 3 stacky, ne 2

·         Při smrti dají hráči stack jen minioni, žoldáci nepřítele a hrdinové

Superiority

·         Tento talent byl odebrán a jeho funkce byly přidány ke změněnému talentu Mercenary Lord

 


HRDINOVÉ

ASSASSÍNI

 

FALSTAD

Komentář vývojáře: Mighty Gust může být dobrý způsob, jak se dostat ze souboje, ale často je zastíněn čistou silou Hinterland Blast. Zdá se nám, že můžeme tuto hrdinskou schopnost dostat do hry častěji jen s pomocí pár jednoduchých změn. Je teď mnohem silnější a dá se dokonce použít i jako counter proti těžkým soubojům nebo agresivním dive týmům.

·         Mighty Gust (R)

·         Cooldown snížen z 50 na 40 sekund

·         Trvání zpomalení zvýšeno ze 2 na 5 vteřin

 

JAINA

Komentář vývojáře: Změny u Jainy jsou způsobeny zkrátka tím, že je teď ve hře příliš silná. Také bychom rádi zvýšili četnost používání Ring of Frost. Snížením údernosti vyvolaného Water Elementala ztrácí Jaina potenciál burst poškození, pokud si nevezme Ring of Frost. Water Elemental je nyní soustředěn spíše na způsobení sustained poškození.

·         Ring of Frost (R)

·         Cooldown snížen ze 100 na 80 sekund

·         Water Elemental (R)

·         Nyní už nezpůsobuje poškození ani Chill v místě svého vyvolání

 

KAEL'THAS

Komentář vývojáře: Před těmito změnami měl sice Kael’thas vysoký win rate, ale nebyl nijak alarmující. Takže se místo toho soustředíme na jeho současný způsob hraní, který se zdá být pevně zakořeněný – my bychom ale rádi, kdyby hráči měli možnost být kreativní. Snažíme se uhladit jeho sílu a také udělat z Pyroblast lákavou volbu.

·         Spell Shield (Talent) byl odebrán

·         Arcane Barrier (Talent)

·         Doba trvání štítu zvýšena ze 3 na 6 sekund

·         Verdant Spheres (Trait) (D)

·         Sunfire Enchantment (Talent)

·         Poškození zvýšeno ze 78 (+16 každý level) na 85 (+18 každý level)

·         Flamestrike (Q)

·         Poškozeí zvýšeno ze 74 (+20 každý level) na 80 (+22 každý level)

·         Mana Tap (Talent)

·         Namísto fixní hodnoty pro obnovení many nyní obnoví 5 % many za každé zabití

·         Ignite (Talent) byl odebrán

·         Nový talent (level 16): Fury of the Sunwell

  • Při vyvolání Flamestrike bude nyní vyvolán druhý 1 sekundu po první explozi

·         Living Bomb (W)

·         DOT bylo zvýšeno z 60 (+18 každý level) na 60 (+22 každý level)

·         Poškození způsobené explozí bylo zvýšeno z 30 (+9 každý level) na 30 (+11 každý level)

·         Fission Bomb (Talent)

·         Bonusové poškození sníženo z 75% na 30%

·         Nyní také zvětšuje rádius exploze o 30%

·         Pyromaniac (Talent)

·         Cooldown se nyní snižuje o 2 vteřiny za každý tick (namísto o 1 vteřinu)

·         Backdraft (Talent)

·         Zpomalení je nyní 50% (namísto 40%)

·         Zpomalení trvá 2 vteřiny (namísto 2,5 vteřin)

·         Gravity Lapse (E)

·         Zvýšen dosah o 25%

·         Gravity Throw (Talent) se posunulo z levelu 16 na level 13

·         Pyroblast (R)

·         Zvýšen dosah o 20%

 

KERRIGAN

Komentář vývojáře: Tyto změny mají za cíl celkově Kerrigan vylepšit a nabídnout u ní hráčům více možností. Její talent na levelu jedna, který zvyšoval její dosah, byl téměř vždy vybírán, a proto ho zakomponovali do jejího základu. Několik dalších úprav talentů a many by měl hráče motivovat k vyzkoušení buildů založených na Ravage a traitu.

·         Seasoned Marksman (Talent) byl odebrán

·         Focused Attack (Talent) byl odebrán

·         Searing Attacks (Talent) byl odebrán

·         Sprint (Talent) byl odebrán

·         Blood for Blood (Talent) byl odebrán

·         Nový talent (level 13): Queen’s Rush

·         Aktivujte pro zvýšení rychlosti pohybu o 25% na 4 sekundy; zabití hrdiny tento efekt automaticky aktivuje

·         Nový talent (level 16): Essence for Essence

·         Aktivujte, abyste sebrali nepřátelskému hrdinovi 10% zdraví a získali dvojnásobné množství jako Assimilation Shields

·         Assimilation (Trait)

·         Lingering Essence (Talent)

·         Trvání schopnosti Assimilation Shield zvýšeno z 12 na 20 sekund

·         Nový talent (level 7): Assimilation Mastery

·         Pokud je aktivní Assimilation Shields, zvyšuje obnovování zdraví a many o 100%

·         Ravage (Q)

·         Poškození zvýšeno z 50 (+20 každý level) na 60 (+22 každý level)

·         Snížena cena ze 75 na 50

·         Clean Kill (Talent)

·         Nyní také zvyšuje poškození příštího Ravage o 20%

·         Adaptation (Talent)

·         Cena Half of Ravage’s je nyní hráči vrácena, pokud skočí ke spojenci

·         Eviscerate (Talent)

·         Zvýšen bonusový rozsah z 25% na 40%

·         Impaling Blades (W)

·         Cena zvýšena z 60 na 75

·         Primal Grasp (E)

·         Dosah zvýšen o 20%

·         Cena zvýšena z 50 na 60

·         Zvýšen cooldown z 8 na 10 sekund

·         Poškození sníženo z 50 (+13 každý level) na 40 (+10 každý level)

·         Sweeping Grasp (Talent) byl odebrán

·         Psionic Pulse (Talent)

·         Poškození za každou sekundu zvýšeno z 12 (+2.4 každý level) na 15 (+3 každý level)

·         Nový talent (level 1): Energizing Grasp

·         Vrací 10 many za každé zasáhnutí nepřítele až do maxima 60 many

·         Maelstrom (R)

·         Poškození za sekundu zvýšeno z 25 (+2.5 každý level) na 30 (+3 každý level)

·         Cooldown snížen ze 120 na 100 sekund

·         Trvání sníženo z 9 na 7 sekund

·         Ultralisk (R)

·         Cooldown nyní začne, jakmile je Ultralisk zabit

·         Torrasque (Talent)

·         Pokud nebylo Ultraliskovo vejce zničeno během 8 sekund od Ultraliskovy smrti, může se znovu zrodit

RAYNOR

Komentář vývojáře: Raynův win rate je celkově nízký a používání Inspire působí nešikovně, protože to resetuje rozestup mezi základními útoky. Tyto změny by měly napomoci tomu, aby mělo hraní za Raynora lepší odezvu a zároveň, aby byl silnější. Také jsme trochu promíchali a vylepšili jeho nejméně vybírané talenty.

·         Poškození základního útoku zvýšeno z 35 na 40

·         Mercenary Lord (Talent) byl odebrán

·         Puttin’ on a Clinic (Talent) přemístěn z levelu 13 na level 7

·         Relentless Leader (Talent) přemístěn z levelu 16 na level 13

·         A Card to Play (Talent)

·         Snížení cooldownu za každého zabitého hrdinu zvýšeno z 10 na 15 sekund

·         Penetrating Round (Q)

·         Cluster Round (Talent)

·         Bonusové poškození za každý zasažený cíl zvýšeno z 10% na 20%, a to až na maximum 100%

·         Bullseye (Talent)

·         Bonusové poškození bylo odebráno

·         Trvání stunu zvýšeno z 1 na 1.5 sekund

·         Inspire (W)

·         Nyní už nezpůsobuje cooldown u Raynorova základního útoku

·         Adrenaline Rush (E)

·         Cooldown snížen z 45 na 40 sekund

·         Activated Rush (Talent) byl odebrán

·         Fight or Flight (Talent)

·         Nyní také umožňuje manuální aktivaci Adrenaline Rush

·         Už neruší efekty, které zpomalují nebo přerušují pohyb, a namísto toho snižuje utrpěné poškození o 25% na 4 sekundy po aktivaci Adrenaline Rush 

THRALL

·         Thrallův základní útok by měl nyní mít lepší odezvu

·         Thrallův první základní útok po použití Windfury už nebude mít tak velkou prodlevu

 

SPECIALISTÉ

 

ABATHUR

Komentář vývojáře: Vylepšili jsme některé jeho méně vybírané talenty, aby byly použitelnější. Opravdu se nám líbí talent Hivemind (Level 20), ale může působit poněkud nešikovně, protože v momentě, kdy se spojenci dostanou mimo dosah, se hráč musí rozhodnout, jestli ho zrušit a použít znovu, nebo zůstat soustředěný na jediný cíl. Díky těmto změnám bude hraní Hivemind daleko plynulejší a jeho účinnost bude stálejší.

·         Volatile Mutation (Talent)

·         Poškození zvýšeno z 36 (+7 každý level) na 50 (+10 každý level)

·         Zvýšen rozsah poškození o 20%

·         Locust Strain (Trait)

·         Survival Instincts (Talent)

·         Zvýšeno bonusové zdraví Locustu z 30% na 50%

·         Symbiote (Q)

·         Carapace (E)

·         Regenerative Microbes (Talent)

·         Uzdravení každou sekundu bylo zvýšeno z 7 (+2 každý level) na 9 (+3 každý level)

·         Hivemind (Talent)

·         Nový cíl pro Hivemind je vyhledáván každou vteřinu (namísto pouze při použití schopnosti)

·         Poškození druhého cíle Stab a Spike Symbionta způsobuje polovinu svého normálního poškození a Carapace dává polovinu svého normálního štítu

·         Toxic Nest (W)

·         Cooldown snížen z 12 na 10 sekund

·         Envenomed Nest (Talent)

·         Bonusové poškození zvýšeno z 50% na 75%

 

AZMODAN

Komentář vývojáře: V současnosti má Azmodan jeden konkurenceschopný build pro vysoké levely, který využívá talenty pro Globe of Annihilation (Q). Myslíme si, že hrát takový build je velmi zábavné, a proto jsme nechtěli tento build nějak negativně ovlivnit. Namísto toho jsme chtěli hráčům Azmodana nabídnout další možnosti. V současnosti je vyvolat jednoho z jeho démonů skoro vždy chyba, protože to vyplýtvá manu. S novými změnami se démoni stávají dobrou volbou. Démoni teď začínají s mnohem větším poškozením, ale jejich síla stupňuje tak, aby na vyšších levelech na tom byli podobně jako dříve. Pro hráče, kteří budou i nadále volit (Q) build se v podstatě nic nemění, ale přidáváme jim víc možností při výběru talentů, aby si mohli vybrat lépe podle svého herního stylu. Poslední změnou je odebrání některých support prvků Healing Ward a Storm Shield. Dává větší smysl, aby byl prostě chamtivou postavou, ne někým, kdo se za určité situace může stát hybridním supporte
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet