Azmodan, Lord of Sin

Statistiky
Role Specialista
Obtížnost
Střední
Cena
10 000   / €9,99
Útok
Typ útoku
Ranged
Poškození
34 (+ 8)
Rychlost útoku
1
DPS
34
Dosah útoku
5,5
Rychlost pohybu
4,39
Obrana
Životy
1060 (+ 260)
Regenerace životů
2,207 (+ 0,543)
Mana
500 (+ 10)
Regenerace many
3 (+ 0,0976)
Štíty
-

Azmodan byl stvořen jednou ze sedmi hlav Tathametových, druhou bytostí, která kdy byla stvořena (první byl Anu). Azmodan vládnul Realm of Sin (Říše Hříchu). Během své existence se snažil dosáhnout na místo nejvyšší, vládce Pekla. Stejně jako Belial, Andariel a Duriel je jedním z nižších zel (Lesser Evils).

Eternal Conflict byl svělou ukázkou jeho bitevních dovedností, byl nejschopnější bitevní velitel ze všech. Vyhrál mnoho bitev. Bohužel, netrpělivost byla jeho zhoubou. Nechal se zmanimulovat Belialem a uvěřil, že Velká Trojce (the Three, Prime Evils) nechce v bitvě proti andělům pokračovat. Chopili šanci za pačesli, Azmodan zažehl plameny revoluce a nakonec společně  vyhnali Velkou trojici do světa smrtelníků. V následující hádce o moc se obrátili jeden proti druhému a započali novou válku. Azmodan opět předvedl své skvělé dovednosti, zúročil zkušenosti a nad vojsky Beliala vyhrál. Od té doby vládne peklu on.

Vysoce osídlené peklo začalo být démonům malé a tak Azmodan upře svůj zrak na Sanctuary. Skrz Arreat Crater vyšle své síly obléhat Bastion's Keep. Doslova klepe na hlavní vchod, ale opět doplácí na svou netrpělivost a Nephalem vyzradí své plány. Postupně tak umírají Azmodanovi poskokové Ghom a Cydaea, a nakonec hrdinovou rukou sejde i Azmodan.


 

 

 

 

 

 

 

 

Ability

Trait

(Trait) General of Hell
Po zacílení přátelského Mercenary, Miniona nebo jiné přivolané jednotky vyvolá Generála pekla (General of Hell), který útočí na Azmodanovi nepřátele. Generál se pohybuje ve stejném směru jako cíl, přes který byl přivolán, a taky zvyšuje všem okolním non-hero jednotkám maximální počet životů o 15 % a jejich poškození o 15 %. Neomezený dosah.

Cooldown: 30 sekund

Základní

(Q) Globe of Annihilation

Na určenou pozici vystřelí kouli, která při nárazu dává 360 (75 +15 za level) poškození. Dlouhý dosah.

Cooldown: 10 sekund
Cena: 60 Mana
(W) Summon Demon Warrior

Přivolá Demon Warriora, který pochoduje ke zvolené lokaci. Warrioři útočí za 80 (40 +2 za level) poškození. Trvají 10 sekund. Kouzlo má dvě "nabití" (Charge).

Cooldown: 10 sekund
Cena: 40 Mana
(E) All Shall Burn

Azmodan zacílí na target paprsek smrti. Paprsek zvětšuje své poškození podle doby, jak dlouho je aktivní. Během vyvolávání se Azmodan nemůže pohybovat a ani používat jiné schopnosti. 220 (68 +8 za lvl) poškození za sekundu a vzrůstá až do maxima 440 (136 +16 za lvl) poškození za sekundu. 25 % větší poškození do budov. Opětovným aktivováním se parsek zruší.

Cooldown: 6 sekund
Cena: 16 Mana/sekundu

Heroic

(R) Black Pool

Vytvoří kruh, který posiluje Azmodana, jeho démony a přátelské miniony. Zvyšuje jejich Attack a poškození udělené Abilitami o 75 %. Kruh trvá 5 sekund. Kouzlo má dvě "nabití" (Charge).

Cooldown: 20 sekund
Cena: 60 Mana
(R) Demonic Invasion

Sešle na určenou pozici déšť Demonic Gruntů, který uděluje 120 (25 +5 za lvl) poškození, pokud trefí nepřítele. Demonic Grunti rozdávají 60 (22 +2 za level) poškození a po čtyřech útocích umírají. Poškození je zdvojnásobené proti non-hero cílům.

Cooldown: 100 sekund
Cena: 100 Mana

Talenty


Tier 1
Sieging Wrath (Q)

Zvyšuje poškození při dopadu o 50 %, záleží na tom, jak daleko projektil letěl.
Taste for Blood (Q)

Pokud Orb of Annihilation zabije nepřítele, zvyší se permanentně jeho poškození o 2. Maximum 500.
Master of Destruction (E) 

Cena many zredukována z 16 na 10 za sekundu. Zvyšuje poškození do budov o 25%.
Bribe (Passive)

Po zabití miniona dostanete 1 stack Bribe. Použite 20 stackov na podplacení 1 mercernary. Neplatí na bosse. Max stacků: 50.

Tier 2
Mercenary Lord(Passive)

Siege a Bruiser žoldáci mají kolem vašeho hrdiny o 50 % větší útok.
Sníží poškození způsobené minionya marcenaries o 50 %.
Army of Hell (W)

Zvyšuje poškození Warriora o 20% a redukuje cenu na 20 many.
Burn the Weak (E)

Bonus, který uděloval budovám větší poškození, se nyní aplikuje i na miniony a Mercenaries a je zvyšen na 50 %.
Gluttony (E)

15 % poškození udělené schopností All Shall Burn se vrátí Azmodanovi v podobě životů.

Sin's Grasp (Active)

Aktivací zraňuje zvoleného hrdinu za 115 (+19 za level) po dobu 6 sekund. Použitelné počas All Shall Burn. Zabití miniona snižuje cooldown o 5 sekund.

Cooldown: 100 sekund


Tier 3
Infernal Globe (Q)

Redukuje čas vyvolávání a dobu, po které je projektil v letu o 40 % a uděluje dodatečné poškození (72 (15 +3 za lvl) po dobu 4 sekund).
Gluttonous Ward (Active) 

Položí wardu, která obnovuje Azmodanovi 25% životu a many po dobu 10 sekund.
Bound Minion (Trait)

Použití Generala of Hell na miniona chodícího po lajně zvyšuje poškození tohoto miniona o 75 % a jeho životy o 100 %. Trvá 30 sekund.
Infused Power (E) 

All Shall Burn dostane další charge level, ktorý zvýší poškození o 25%.

Tier 4
Black Pool (R)

Vytvoří kruh, který posiluje Azmodana, jeho démony a přátelské miniony. Zvyšuje jejich Attack a poškození udělené Abilitami o 75 %. Kruh trvá 5 sekund. Kouzlo má dvě "nabití" (Charge).
Demonic Invasion (R)

Sešle na určenou pozici déšť Demonic Gruntů, který uděluje 120 (25 +5 za lvl) poškození, pokud trefí nepřítele. Demonic Grunti rozdávají 60 (22 +2 za level) poškození a po čtyřech útocích umírají. Poškození je zdvojnásobené proti non-hero cílům.

Tier 5
Relentless (Passive)

Redukuje dobu, po kterou je Hrdina v crowd control efektu (silence, stun, slow, root a polymorph) o 50 %.
Hellforged Armor (W) 

Demon Warrioři dostávají o 50 % méně poškození z non-Hero zdrojů. Nyní poškozují okolní neprátele za 10 (+1 za level) za sekundu.
Hedonism (Q) 

Redukuje cenu many Globe of Annihilation z 60 na 30 many.
March of Sin (E) 

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet