Spawn
Spawn je zodpovědný vaše vyvolání, léčení a oživování. Proto je to bezpochyby ta nejdůležitější budova v celé hře. Navzdory tomu, že není třeba v průběhu hry Spawn vůbec navštívit, abyste vylepšili postavu, tak jako v jiných MOBA, je to nejrychlejší způsob, jak doplnit chybějící životy a manu. Cesty, jak se do Spawnu dostat, jsou hned dvě. První možností je jednoduché doběhnutí do něj přímo z boje. Druhou, tou podstatně rychlejší možností, je použití Hearthstonu, který vás po pěti vteřinách kouzlení okamžitě vyšle do Spawnu, s aktivovaným mountem. Pokud se nacházíte ve Spawnu, vaše kouzlení mounta je okamžité a nevyžaduje prodlevu. Spawn také poskytuje ochranu před nepřáteli. Pokud se nějaký z nepřátel octne ve vašem Spawnu, sám si tak přivodí téměř okamžitou smrt, která ho nemine. Bohužel pro vás, to samé platí i o vašem hrdinovi v nepřátelském Spawnu. Proto byste se měli nepřátelským mateřským budovám spíše vyhýbat, než se je pokoušet narušit zevnitř.
Core
Primárním objektivem k ukončení hry v
Heroes je zničení nepřátelské hlavní budovy, Core. Core je nejmohutnější budova postavená přímo ve středu všech nepřátelských obraných budov, znepříjemňujících přístup k ní samé. Tato budova je vybavena silnou schopností napadat všechny nepřátele v dosahu a působit tak silné zranění. Core také nepotřebuje ke střelbě žádnou munici, na rozdíl od Cannon Tower, a je proto takřka nevyčerpatelná. Pokud je pod útokem, nejprve obětuje svůj přirozený štít a až po jeho prolomení začne ztrácet životy. Po krátkém čase, kdy není pod útokem, začne obnovovat svůj štít, aby se připravila na další vlnu útoku. Její životy se však přirozenou cestou nikdy nevrátí a musí být navráceny pomocí hrdinského talentu, Calldown: MULE.
Core |
Životy |
25 000 |
Štít |
20% aktuálních životů |
Poškození útokem |
220 |
Munice |
Neomezená |
Rychlost útoku |
Jeden výstřel za vteřinu |
Gate
Tyto Gate, alias brány, tvoří bariéru mezi vaší polovinou mapy a neutrálním územím. Jejich úkolem je udržovat nepřátele stranou od vašich budov a poskytovat vám za svými mřížemi bezpečný úkryt. Oponenti nemohou projít skrz vaší bránu do doby, než ji zničí. Každou bránu navíc střeží dvě Cannon Tower, napadající nepřátele poblíž. Brány jsou na začátku zápasu uzamčené i pro vás a projít smíte až v momentě, kdy je hra definitvně započata. Ve hře se nachází hned dva druhy bran, lišící se od sebe počtem životů. Brány bližší k Palace jsou vybaveny větším počtem životů, aby tvořily lepší obranu.
Vzdálenější Gate |
Životy |
4 100 |
Wall
Wall, neboli zeď, je druhým typem pasivní defenzívy a nalezneme ji vedle Cannon Tower, jak uzamyká prostor tak, aby nikdo neprošel. Zdi mají jen malý počet životů a tak jsou snadno zničitelné. Jejich proražením se dostanete o krok blíže ke zničení Healing Fountain, čímž znevýhodníte soupeře. Mimoto je to jediná budova, kterou nebudou minioni napadat. Stejně jako u bran, i zde rozlišujeme dva druhy zdí. Jejich rozdíl tkví v počtu životů. Zdi bližší k Palace mají větší počet životů.
Vzdálenější Wall |
Životy |
1 500 |
Cannon Tower
Vaši první linii útočné defenzívy představují Cannon Towery. Tyto budovy mají jediný úkol, ochránit vaše brány před prolomením a zničit nepřátelské miniony. Opět rozlišujeme dva typy. Cannon Towery nacházející se blíže k Palace poškozují svými útoky více a také jejich zničení je náročnější. Tyto budovy budou vaším nejlepším přítelem zejména v raných fázích hry, protože jsou schopné napáchat na nepřátelských hrdinech devastující poškození za krátký čas. Jejich hlavním úkolem je ale nejen zničit hrdiny, ale i miniony, útočící na vaše brány. Ale pozor, Cannon Towery nemají neomezený počet nábojů! Mají pouze dvacet nábojů, které se jen pomalu dobíjejí. Proto bude na vás zajistit, aby budova neměla příliš práce a stíhala se tak dobíjet. Pokud se vám toto nepodaří a vaší věži dojdou v plném nátlaku náboje, bude to mít fatální následky, které se projeví na vaší defenzívě.
Malá Cannon Tower |
Životy |
3 350 |
Ammo regen |
Jeden náboj za 10 vteřin |
Poškození útokem |
100 |
Munice |
20 nábojů |
Rychlost útoku |
Jeden výstřel za vteřinu |
Velká Cannon Tower |
Životy |
4 700 |
Ammo regen |
Jeden náboj za 10 vteřin |
Poškození útokem |
150 |
Munice |
20 nábojů |
Rychlost útoku |
Jeden výstřel za vteřinu |
Fort
Druhou linii vaší obrany bude tvořit Fort. Fort, stejně jako Cannon Tower sílí, čím blíže stojí ke středu vaší defenzívy. Fort má více nábojů než Cannon Tower a jejich útoky působí na zasažené větší zranění a navíc aplikují negativní účinky. Tyto negativní účinky zpomalí rychlost pohybu vašeho hrdiny o 40% a rychlost útoku o 25%. Věřte, že se budete pekelně snažit, aby zásahy dostávali jen minioni.
Malá Fort |
Životy |
10 000 |
Ammo regen |
Jeden náboj za 10 vteřin |
Poškození útokem |
150 |
Munice |
40 nábojů |
Rychlost útoku |
Jeden výstřel za vteřinu |
Velká Fort |
Životy |
14 500 |
Ammo regen |
Jeden náboj za 10 vteřin |
Poškození útokem |
200 |
Munice |
40 nábojů |
Rychlost útoku |
Jeden výstřel za vteřinu |
Healing Fountain
Healing Fountains, fontány, hrají podpůrnou roli v obraně vašich budov, protože umožňují vašim hrdinům rychleji doplňovat životy a manu, bez nutnosti navštívit Spawn. Pokud přistoupíte k fontáně a napijete se z ní, pocítíte zvýšenou regeneraci many a životů po dobu dvaceti sekund. Toto použití je možné jen jednou za devadesát sekund a tak je třeba si jej šetřit na správné momenty. Váš hrdina může využívat jen své studny, ale nepřátelské studny může zničit a tím tak oslabit nepřátelské síly. To samé ale platí i pro vás, proto byste se měli snažit bránit je!
Vzdálenější Healing Fountain |
Životy |
1 750 |
Trvání efektu |
20 vteřin |
Bonusová regenerace životů |
0.5625% za vteřinu |
Bonusová regenerace many |
1.125% za vteřinu |
Bližší Healing Fountain |
Životy |
2 000 |
Trvání efektu |
20 vteřin |
Bonusová regenerace životů |
0.5625% za vteřinu |
Bonusová regenerace many |
1.125% za vteřinu |
Redakci Blizzfanu podporuje obchod Gamebrand, který nabízí širokou škálu herního merchandise a příslušenství. Nákupem přes tento odkaz nás podpoříte.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš
Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet