Článek je průběžně aktualizován.
Co nás čeká?
Tímto panelem nás bude provázet Alan Dabiri, Travis McGeathy a Matthew Cooper.
Letos jsme zatím ve hře uvítali 2 nové mapy a 15 nových hrdinů, 16 "reworků" hrdinů, které mají za úkol staré hrdiny oživit.
Target Info Panel
Měl by zobrazovat podrobnějsí informace o hrdinovi.
Voice Chat
Do hry by se měl v brzké době dostat i voice chat, který má usnadnit komunikaci v týmu.
Matchmaking Rating
Travisem bylo také slíbeno, že bude opět vylepšen systém, který vyhledává hráče do týmu. Měl by být založen na charakteru hrdiny, kterého si hráč do hry zvolil a na charakteru hráče podle statistik.
Tyto změny bychom mohli očekávat snad už v prosinci.
Změny plánované na rok 2018
Camera Height
Kameru bude možné více oddálit, aby se dosáhlo vylepšení například v team-fight, kde hrdinové jako Chromie potřebují větší rozhled.
Stealth Rework
Hrdinové, využívající neviditelnost nebo také "stealth" budou nyní v pohybu lépe viditelní. Pokud se zastaví, měli by být po chvíli zcela neviditelní. Každý z hrdinů dostane nějaké vylepšení.
Například Nova:
Stealth bude nyní aktivovatelný
Bonus 15 % k rychlosti pohybu, pokud je ve stealth módu
Laning
Vylepšení herních mechanik na linkách
- Odstranění zásobníku věží - munice věží bude nyní nekonečná
- Odstranění věží stojících u velkých budov Keep/Fort
- Změna v chování Regeneraion Globes
Map Mechanics
Budou zapracovány změny v mechanikách map.
- Časy objektivů na mapě budou synchronizovány a první objektivy budou začínat mezi 1:30 až 3:00 hry. Objektivy budou také oznamovány 30 sekund předem pomocí upozornění.
Mercenary Camps
Různé kempy ve hře budou mít nyní různá vylepšení.
Například Hellbate Camp: Bude nyní pomocí útoků snižovat Armor - hrdinové budou náchylnější k veškerému poškození.
Časová linie změn
Během listopadu bude na PTR serveru po 3 týdny mnoho změn k testování. Se začátkem nové sezóny v prosinci by se měly některé změny dostat do hry na live server.
Otázky
Některé zajímavé dotazy na vývojáře:
Dotaz: Uvažujete o tom, že by se do Hero League dalo opět připojovat ve dvojicích (Duo queue)?
Odpověď: Ne, se Solo Queue jsme spokojení a Hero League nám takto vyhovuje.
Dotaz: Vzhledem k vašemu reworku věží, uvažovali jste taky o tom, že přesunete Healing fontains někam jinam? (Pozn.: Healing fountain jsou snadno zničitelné.)
Odpověď: Děkujeme za feedback, tým, který má na starosti battlegroundy se snaží neustále přemýšlet nad rozložením a následně ho testovat. Nic takového se sice neplánuje, ale může nad tím, na základě feedbacku, uvažovat.
Dotaz: Jak vylepšíte QM kompozice? Jsou hry, kdy dostanete klasickou kompozici: 1 tank, 1 support, 3 assassin a jindy, jako se to stává často, jsou hry, kde dostanete například 3 tanky, 1 supporta, 1 assassina...
Odpověď: Snažíme se dávat k sobě hráče podle schopností a podle toho, jak umí hrát danou postavu a vybalancovat to s čekáním na hru. Pokud bychom měli týmy skládat čistě klasickou kompozicí, mohl by se čas, než hráč najde hru, protáhnout a to není žádoucí. Pokud skutečně chcete vybalancované týmy, měli byste hrát Draft módy, jako je Unranked a podobně.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet