Cho'gall - zkušenosti redaktorů

Obecně

Ve středu se do světa Nexu dostal nový hrdina ovládaný dvěma hráči naráz. Koncepčně to rozhodně není špatný nápad. Do hry konečně vnáší důležitý prvek, kdy opravdu donutí hráče mezi sebou komunikovat. Až do teď stačily pingy do mapy. Nyní je více než vhodné, aby oba hráči kontrolující dvouhlavého hrdinu byli společně na nějakém komunikátoru. Jednak si mezi sebou domlouvají, kam jít, ale jako nejužitečnější mi přišlo hlášení, kdy Cho vyhodí bombu, aby ji v zápětí partner ovládající Galla mohl ve správný moment detonovat.

Z pohledu Vítka

Ve středu večer jsem dvěma náhodným hráčům pomáhal získat Cho'galla, ani jeden z nich jednak netušil, že se bomba dá odpálit, a když už na to přišli, odpalovali ji ve špatný moment. Ve čtvrtek, kdy jsem měl možnost si zahrát s kolegou z redakce, byla situace naprosto opačná. Pokaždé, když Darklifer hrající Cho vyhodil bombu, zahlásil na Skype "Bomba," a já se ji snažil ve správný moment odpálit. První hru se zas až tak nedařilo, ale druhá hra už se nesla ve znamení skvělé spolupráce. Jasně, můžete namítnout, že hra to hlásí sama, ale bohužel to není tak výrazné jako hlas spoluhráče.

rune_bomb

Hrdina zasloužil trochu toho testování, než jej Blizzard vypustil do světa. Bohužel trpí několika neduhy, které shazují jinak hezký zážitek ze hry. U Cho jsem měl problémy s tím, že odmítal procházet skrz křoví. Prostě se před ním zastavil a vrátil se na místo, odkud vyrazil. Až na třetí pokus se uráčil a překážkou prošel. Druhou věcí je "barva" kutálející se bomby, respektive kolečka, která ohraničují poloměr výbuchu. Dost často se stávalo, že nebyla vidět vůbec, nebo splynula s texturami.

Gallova ultimátka Shadowbolt Valley je, jak jen to říct kulantně, na nic. Její směr určuje Cho tím, kam se dívá. Pokud se Cho točí jak holub na báni, nebo se rozhodne pro zbabělý útěk, trefíte tak maximálně creepy, rozhodně ne nepřátele, kteří vás pronásledují.

Po několika odehraných dnech musím říct, že i přes výše zmíněné nedostatky je dvouhlavý hrdina skvělý. Pokud hráči zvládnou odpalování bomb, nepřátelské hradby budou padat jedna za druhou a stejně tak hrdinové. Správnou kombinací ultimátek potrápíte nepřátele. Vysoký počet HP a zkušený healer za zadkem vám v team fightu zaručí dlouhé přežití. Nejdůležitější jsou dvě věci – komunikace s kamarádem a pozornost. Bez domluvy a správného odpalování bomb se s tímto hrdinou daleko nedostanete.

Z pohledu DarkLifera

Ve středu odpoledne jsem se rozhodl získat Cho'galla, připojil jsem se na kanál pomocí /join chogall, kde už byla vybudována slušná komunita lidí, kteří sdíleli svého Cho'galla, a tak jej umožňovali ostatním dostat, nebo zde byli lidé, kteří jej naopak chtěli získat. Prakticky hned po ozvání se si mě přidal jeden vlastník Cho'galla a vydali jsme se do hry proti AI, protože to je nejjednodušší cesta k získání (je malá šance na prohru). Zvolil jsem si Galla, protože hned z preview jeho abilit jsem věděl, že mne to bude bavit víc.

Jakmile jsem hrdinu získal, tak jsem začal přemýšlet nad tím, jak jej stavět. Je výhodnější jet Cho víc jako tanka a Galla přes co největší poškození. Ale co je ještě mnohem důležitější, protože tohle se časem vychytá, je již zmiňovaná komunikace. Večer jsme si dali pár her s kamarádem a opravdu to chce se sehrát. Bez hovoru je velmi obtížné se zkoordinovat, takže to považuji za nutnost. Nemyslím si, jako můj kolega Vítek, že je Gallova ultimátka Shadow Bolt Valley na nic, jen to chce ještě víc kooperace. Když se vám ultimátka povede, tak jste schopni zabít sami skoro celý tým.

shadow_bolt_valley

Později jsem se pokoušel hrát i jiné hrdiny než Cho'galla a musím říct, že byl úspěch, když jsme v týmu neměli tohoto hrdinu. Naopak nepřátelský tým jej měl pokaždé. Když jsem hrál Butchera, tak se velmi osvědčilo Lamb for the Slaughter proti týmu s Cho'gallem. Obecně si myslím, že nějaké schopnosti schopné hrdinu zastavit na místě, umožňující do něj zároveň útočit jsou pro Cho'galla celkem pastí, protože díky tomuto získáte rovnou double kill, což může tým dost posunout kupředu.

lamb_for_the_slautghter

Je prakticky nemožné porazit Cho'galla 1v1, protože je to prakticky 2v1, ale i takové úkazy se dají spatřit, jen to už je mnohem méně často k vidění. Nicméně občas se nám stávalo, že přestože jsme zabili Cho'galla, tak se nám to počítalo pouze jako kill a ne jako slibovaný double kill, ale možná to Blizzard z nějakého důvodu ještě nezavedl, netuším.

Rady a tipy

  • Zařiďte si nějaký komunikátor (Skype, Team Speak - ale ne na tlačítko, ať nemusíte počas hry ještě mačkat atd.)
  • Domluvte si nějaká hesla ("Bomba!", "Chargni!", "Ulti." atd.) a řekněte si, co znamenají, aby spoluhráč podle toho uzpůsobil svou hru.
  • Spolupracujte - je to důležitější víc než kde jinde.
  • Nehrňte se do bojů jako šílenci - ano jste sice 2v1, ale vaše zabití se také tak počítá, neumírejte zbytečně!
  • Domluvte se spolu na talentech, obvykle je výhodnější jet Cho víc na survive a Galla na damage.
  • Trénujte - musíte se sehrát!


Naposledy upravil/a Tetrisek 25.11.2015 v 17:38:43.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

WitekCZ 27.11.2015 19:43

FuciMiNaKule
Její směr určuje Cho Ne, shadowbolty jsou směrované Gallovým kurzorem.
Ať jsem za Galla točil kurzorem kamkoliv, vždycky střílel tam, kam byl otočený Cho.
Šéfredaktor HeroesFan.cz

FuciMiNaKule 25.11.2015 20:06

Její směr určuje Cho Ne, shadowbolty jsou směrované Gallovým kurzorem.

Sir Finley Mrrgglton 25.11.2015 17:47

Veľká vďaka za rady - určite pomôžuInak, som zvedavý, či existuje nejaké video, kde za Cho'Galla hrajú skutočný súrodenci - dvojčatá To by bolo super... Vážne prvé čo mi napadlo, že tento bude vhodný tak pre couple kde jeden je gamer a ten druhý len otáča hlavou a strieľa

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet