Čtvrté Q&A s vývojářským týmem

http://heroesfan.cz//pic/uploaded/qaa_logo
Čtvrté Q&A se zaměřilo na systém talentů. Mimo jiné nám Blizzard ukázal i předělaný interface, o kterém se dočtete níže. Samotné video najdete zde.
IlIl
Blizzard zdroj

Spuštění alfa verze

  • Vývojáři byli velmi rádi, že konečně mohli hru vypustit ven.
  • Konečně si můžou zahrát i po příchodu domů. Před spuštěním alfy nemohli hrát hru každých 20 minut, navíc teď můžou hrát s novými hráči.
  • Všimli si už několika hrdinů, kteří se zdají být silnější, než se předpokládalo.

Systém talentů

  • Talentový systém se neustále vyvíjí.
  • V rané fázi vývoje měli všichni hrdinové jednu talentovou „větev“ společnou.
    • Byly zde problémy, protože na některé hrdiny se talenty vůbec nehodily a na některé byly až moc dobré.
    • Jeden z hrdinů, u kterého systém nefungoval, je Abathur. Vždyť vůbec nemusí opustit základnu, takže by měl několik talentů úplně zbytečných.
  • V nedávné verzi hry přidávaly talenty hodně herních „statů“. A to není moc zábavné a limituje to vaše možnosti.
  • Cíl talentů v současné verzi hry je umožnit lidem více různých druhů hraní za jednotlivé hrdiny.
    • Jeden z jeho talentů, Amplified Healing, se hodí, pokud jste na jedné „lajně“ s hrdinou, který umí healovat, ale vůbec se nehodí např. k Zeratulovi.
  • Volbu talentů ovlivňuje i mapa, na které se hraje.
  • Talenty jsou designovány tak, abyste si mohli vaši abilitu vylepšit několikrát a vytvořit díky tomu úžasně silnou schopnost.
  • Interface talentů bude v budoucnu předělán. Určitě se bude přidávat podpora „hotkey“ kláves, aby si hráči mohli talenty vybrat rychle.
  • Současný systém je nešikovný a může se stát, že se hráč překlikne a zvolí si špatný talent.

Otázky z Twitteru

  • Zatím se neplánuje umožnit hráčům resetovat si talenty uprostřed rozehrané hry.
  • Hra může vypadat, že je „osekaná“ a pitomě lehká, ale vývojáři si to nemyslí. Přirovnávají to k Hearthstonu – „lehká na hraní, ale těžká na ovládnutí“.
    • Pokud se ukáže, že hra není dostatečně komplexní, vývojáři zapracují na přidání nových prvků.
  • Tým pracuje na přidání většího množství talentů. Tři Heroic ability byly „shozeny ze stolu“.
  • Chtějí zachovat talenty pro hrdiny podle toho, jak je známe z lore. Takže neuvidíme Demon Huntera tankovat.
  • Můžeme očekávat více hrdinů, kteří jsou těžší na hraní, jako např. Abathur. Nicméně pořád nezapomínají na nováčky a připravují také hrdiny, kteří se lehce hrají - jako Raynor.
  • Plánuje se více talentů, které se promění v aktivovatelné ability.
  • Interface je stavěn pro velké množství abilit. Pokud vymyslí hrdinu, který může používat deset schopností, tak ho určitě vypustí ven.
  • Mají v plánu hodně sociálních funkcí. Např. vyhledávač kamarádů, který bude hledat lidi, kteří hrají ve stejnou dobu jako vy.
  • Myslí si, že tempo hry je velmi dobré, ale dostali informace, že můžou být hry pomalé. V budoucnu přinesou další informace hned, jak to prozkoumají.



Naposledy upravil/a Bellatrix 27.03.2014 v 19:22:58.

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet