Obecné
- On-Fire systém
- Name-plates hrdinů budou nově ukazovat, že je hrdina „on-fire“, když se mu bude ve hře dařit.
Nová hrdinka
- Qhira, Ireasianská lovkyně odměn
- Grappling Hook [Trait]
- Qhira vystřelí Grappling Hook, který ji přitáhne k zasaženému terénu. Pokud zasáhne nepřátelského hrdinu, obdrží 36 poškození a Qhira se k němu vystřelí a po dopadu způsobí dalších 112 damage. Lze použít když je Revolving Sweep aktivní.
- Cooldown: 25 vteřin
- Carnage [Q]
- Uvolní sílu meče ve zvoleném směru a opakovaně způsobí 31 poškození zasaženým nepřátelům.
- Cost: 40 many
- Cooldown: 6 vteřin
- Blood Rage [W]
- Passive: Základní útoky a ability způsobí nepřátelům krvácení za 46 poškození po dobu 4 vteřin. Stackuje 5x.
- Active: Qhira způsobí 33 poškození vyléčí se za 88 životů za každého zasaženého nepřátelského hrdinu. Poškození a léčení zvýšeno o 50 % za každý stack na daném hrdinovi.
- Cost: 35 many
- Cooldown: 8 vteřin
- Revolving Sweep [E]
- Qhira připevní svůj meč k prvnímu zasaženému nepřátelskému hrdinovi a omráčí je na .25 vteřiny. Poté je Qhira na 2.75 vteřiny imunní na všechny efekty, točí se kolem svého cíle a způsobí 109 poškození všem nepřátelům mezi sebou a svým cílem. Reaktivací se vystřelí na pozici cíle a vyhodí jej do vzduchu, způsobí 112 poškození a omráčí jej na .75 vteřiny.
- Cost: 70 many
- Cooldown: 16 vteřin
- Unrelenting Strikes [R1]
- Způsobí každé .5 vteřiny 46 poškození všem blízkým nepřátelům zatímco se tvůj meč po dobu 2.5 vteřin zvětšuje. Poté způsobí 86 poškození všem blízkým nepřátelům a omráčí je na .75 vteřiny.
- Cost: 60 many
- Cooldown: 75 vteřin
- Final Strike [R2]
- Po 1 vteřině udeří svým mečem ve zvoleném směru a způsobí 432 poškození všem zasaženým nepřátelům. Všichni zasažení obdrží 25 % bonusového poškození, pokud mají méně než 50 % životů.
- Cost: 45 many
- Cooldown: 40 vteřin
- Grappling Hook [Trait]
Storm League
- Storm League - 1. sezóna 2019
- Ranked body jsou nyní přímo mapované na Storm League MMR.
- Rank není nadále použit v matchmakeru.
- Opuštěním lobby nebo ranked hry obdrží hráč postih ve výši 500 Ranked bodů.
- Počet placement zápasů snížen z 10 na 3.
- Promotion a demotion zápasy byly odebrány a hráči se budou moci bezproblémově pohybovat mezi ligami a divizemi. Rozsah jejich MMR byl upraven, aby tuto změnu reflektoval.
- Team Leadrem (hráč, který v ranked draftu banuje) je zvolen hráč s nejvyšším rankem (pro umístěné hráče) nebo MMR (pro neumístěné hráče). Ve smíchaných týmech mají prioritu umístění hráči.
- Ranked Decay byl upraven.
- Pouze hráči s rankem Diamond 5 a výše, kteří mají odehrané placement zápasy, budou mít Decay.
- Pokud je hráčův Decay timer menší než 3 dny, resetuje se na 3 dny po odehrání Storm League hry. Pokud je timer na 3 nebo více dnech, hráči obdrží dodatečný den za každou odehranou hru (maximální timer 30 dní).
- Ranked Season Questline je dostupná všem hráčům.
- Tato Questline bude dostupná každou sezónu a musí být splněná, aby hráč mohl obdržet odměny za Ranked Season a Grand Master Leaderboard.
- Storm League Map Pool:
- Alterac Pass
- Battlefield of Eternity
- Braxis Holdout
- Cursed Hollow
- Dragon Shire
- Hanamura Temple
- Infernal Shrines
- Sky Temple
- Tomb of the Spider Queen
- Towers of Doom
- Volskaya Foundry
- Ranked body jsou nyní přímo mapované na Storm League MMR.
Updaty map
- Braxi Holdout
- Funkcionalita kontrolovaných bodů je nyní konzistentní s Dragon Shrine.
- Zerg vlny
- Vzhled a síla jednotek upravena
- Zergling
- Počet životů snížen z 750 na 450
- Scaling životů zvýšen
- Poškození zvýšeno z 5 na 10
- Scaling poškození snížen
- Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
- Baneling
- Počet životů snížen z 500 na 450
- Scaling životů zvýšen
- Poškození zvýšeno z 55 na 150
- Scaling poškození snížen
- Nově 50% bonus při zásahu hrdinů
- Nadále nemá 50% postih při zásahu budov
- Poloměr výbuchu zvýšen z 2.75 na 3
- Nyní preferuje útok na budovy
- Hydralisk
- Počet životů snížen z 1500 na 850
- Scaling životů zvýšen
- Poškození zvýšeno z 55 na 70
- Scaling poškození snížen
- Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
- Guardian
- Počet životů snížen z 2250 na 1000
- Scaling životů zvýšen
- Poškození zvýšeno z 80 na 110
- Scaling poškození snížen
- Nadále nemá 25% postih při zásahu budov
- Ultralisk
- Počet životů snížen z 6000 na 4700
- Scaling životů zvýšen
- Poškození zvýšeno z 50 na 100
- Scaling poškození snížen
- Nadále nemá 10% postih při zásahu budov
- Při útočení Guardiani a Ultraliskové spawnou Drop Pody se 3 Zerglingy a 1 Hydraliskem (může se stát jednou za 13 vteřin)
Kolekce
- Nové bundles
- Qhira Heroic Bundle
- Warchrome Commanders Bundle
- Deathranger Nova Bundle
- Nové skiny
- Fearless Qhira
- Jade Qhira
- Scrapper Queen Qhira
- Berserk Scrapper Queen Qhira
- Executor Scrapper Queen Qhira
- Desert Scrapper Queen Qhira
- Vanquisher Scrapper Queen Qhira
- Deathranger Nova
- Mirage Deathranger Nova
- Rugged Deathranger Nova
- Dusk Deathranger Nova
- Ember Deathranger Nova
- Daredevil Roadraider Raynor
- Molten Diesel Speaker Nazeebo
- Noví mounti
- Daredevil Helldorado
- Scavenger’s Ripper
- Outrider's Ripper
- Soldier’s Ripper
- Nový announcer
- Qhira Announcer
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet