Mike Morhaime: Heroes neuspěly, protože přišly příliš pozdě

  Mike Morhaime    Morhaime    Heroes of the Storm   

Nedlouho po tom, co Mike Morhaime oznámil, že odstoupuje z funkce prezidenta Blizzardu, došlo k výraznému zredukování Heroes of the Storm týmu. Server VG247 měl příležitost vyzpovídat Mika na barcelonském GameLab, kde Mike získal čestné ocenění. Samozřejmě přišly na přetřes Heroes of the Storm.

Mike Morhaime zdroj

Za prvé, myslím si, že Heroes tým udělal skvělou hru. Jen lituji toho, že jsme nezačali sledovat DotA o něco dříve. DotA byla ve své době hodně populární, ale my se věnovali World of Warcraft. Více lidí hrálo DotA, než samotný Warcraft 3. Komunita DotA podporovala a my to nechtěli nějak narušovat. Upřímně, měli jsme plno práce s růstem World of Warcraft. Mysleli jsme si, že zaměřit se čistě na WoW byl dobrý tah. Ale když se na to dívám zpětně... Kéž bych se mohl vrátit v čase a říct: "Víš ty co? Proč nemáme malý tým, který by dělal něco jako DotA? Proč jsme neměli DotA ve Starcraftu už při vydání?" Kéž bychom začali dřív. Heroes podle mě přišly moc pozdě.

 

K tomu asi není co dodat, ale několik věcí se Mikovi a Heroes týmu upřít nedá. Jednak sebereflexe, že Blizzard s MOBA žánrem zaspal, je skvělá, málokdo dokáže uznat chybu a přesně ukázat, kde tu chybu udělal. I přes pozdní vydání Heroes si myslím, že hra jako taková přinesla svěží vítr do MOBA her, ať už vizuálem, nebo systémem talentů.


Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet