HEROES OF THE STORM PATCH NOTES — 19. duben 2016
Právě jsme uvolnili patch pro Heroes, který přináší pre-release Tracer a přináší některé balanční změny, zlepšení UI a opravení chyb. Pro kompletní seznam čtěte dále.
TRACER PRE-RELEASE
Tracer, agentka Overwatch, je nyní ve hře dostupná hráčům, kteří zakoupili digitální verzi Overwatch: Oeigins Edition přes Battle.net. Níže najdete strčuný přehled jejích schopností
· Tracer budou v herním obchodě moci zakoupit všichni hráči od úterý 26. dubna
Trait
· Reload (D)
· Základní útok lze používat i při pohybu a každý výstřel spotřebuje ammo (munici)
· Po 10 útocích automaticky dobije ammo v průběhu 0,75 vteřin. Lze také kdykoliv manuálně aktivovat dobití ammo
Základní ability
· Blink (Q)
· Rychle se přesune na krátkou vzdálenost; ukládá až 3 charge; cooldown je 6 sekund
· Melee (W)
· Způsobí poškození nepříteli na krátkou vzdálenost, preferuje hrdiny
· Generuje 5 % nabití Pulse Bomby při zasažení nepřítele a 10 % při zásahu nepřátelského hrdiny
· Recall (E)
· Skočí zpět v čase a vrátí se na místo, kde byla před 3 vteřinami, dobije ammo a odstraní všechny negativní status efekty
Heroic Abilities
· Pulse Bomb (R)
· Hodí bombu na krátkou vzdálenost, která se přichytí na terén nebo na prvního nepřítele, kterého zasáhne; po 1,5 vteřinách bomba exploduje a způsobí velké poškození nepříteli, který se ocitne v centru výbuchu, a polovinu poškození těm, kteří jsou poblíž
Změny v systému
Matchmaking
· Quick Match
· Systém matchmakingu nyní vezme v potaz level každého hrdiny, aby při tvorbě Quick Match her lépe definoval kvalitu zápasu a počítal přesněji pravděpodobnosti
· Hráči by díky tomu nyní měli být dáni dohromady a postaveni proti hráčům, kteří jsou trochu slabší, když hrají hrdinu poprvé, a proti lepším hráčům, když hrají za hrdinu, se kterým mají velké zkušenosti
· To bude mít za následek vyšší procento rovnoměrně přiřazených her, kdy bude každý tým mít pravděpodobnost vítězství 45 - 55 %, a mělo by to hráče vést k tomu, aby v Quick Match hrách zkoušeli různé hrdiny
· Tato změna bude mít minimální dopad na čekací časy Quick Matchů krom těch, kteří jsou na krajních hranicích spektra MMR
Uživatelské rozhraní
Draft Lobby
· Najetí kurzoru na portrét jiného hráče poté, co si vybrali hrdinu, nyní zobrazí tooltip, který ukáže jméno vybraného skinu hrdiny
· Tento tooltip také bude obsahovat hrdinovu roli a jestli používají útoky na blízko nebo na dálku
· Pokud si hráč předvybere hrdinu, kterého nebudou moci uzamknout (lock in), zobrazí se u jejich portrétu v draft lobby varovná ikona
· Tato ikona bude viditelná také pro všechny spoluhráče
· Hrdinové, kteří již byli pickováni nebo banováni, nesplňují požadavky levelu Ranked Play nebo jsou pro výběr nedostupní z nějakého jiného důvodu způsobí, že se u hráče tato ikona objeví
Herní UI
· Obrazovka Score
· Tlačítko „Mute Player Pings“ (ztišit pingy od hráče) bylo přidáno na herní Score obrazovku (TAB) nalevo od klávesy „Mute Player Chat“
· Do kontextové nabídky hráče byly také přidány možnosti „Mute Pings“ (ztišit pngy) a „Mute All“ (ztiit vše) – menu lze otevřít kliknutím na tlačítko ozubených kol napravo od tlačítka „Mute Player Chat“
· Zablokování hráče nyní automaticky ztiší herní pingy hráče po dobu, kdy se nachází v seznamu zablokovaných komunikací
Klávesové zkratky
· Bylo přidáno nastavení klávesových zkratek pro chatové příkazy /Taunt a /Dance, které tak nyní lze aktivovat stisknutím tlačítka
· Defaultní nastavení /Taunt je Num 1 a nastavení /Dance je Num 2; lze je najít pod hlavičkou Hero Management v nastavení Advanced Hotkeys
· Klávesová zkratka pro Hold Position (Default: H) nyní funguje také jako příkaz Hold Fire
· Zadání příkazu Hold Fire (H) okamžitě přeruší tákladní útoky hrdiny, zruší aktuální pohybový příkaz a zabrání hrdinovi, aby získal cíl, dokud mu není zadán jiný příkaz
Obchod
Bundly
· Byly přidány nové bundle a budou dostupné k zakoupení až do úterý 10. května
· Elven Fates Bundle
· Ultimate Elven Fates Bundle
Snížení cen
· Cena Butchera byla snížena na 8,49 dolarů a 7000 zlata
Mounti
· Byl přidán 2016 Spring Champion’s Mount na počest MVP Black
· Na počest vítězství týmu Real Dream Team v Heroes of the Dorm 2016 byla třetí varianta mounta Championship Banner vyzdobena hnědočervenou a zlatou
Skiny
· Master Tracer
· Protože vítězství týmu Real Dream Team v Heroes of the Dorm 2016 udělala na Azmodunka dojem, takže jeho třetí varianta skinu má nyní hnědočervenou a zlatou uniformu
BATTLEGROUNDY
Infernal Shrines
· Punisher
· Počáteční zdraví Punishera bylo zvýšeno; aby se to vyrovnalo, snížilo se jeho scalování zdraví s levelem
· Frozen Punisher
· Prodleva mezi vyvoláním ledové pasti a její detonací zvýšena z 2,5 na 2 vteřiny
· Trvání rootu během zmražení bylo sníženo z 2 na 1,5 vteřin
Developer Comments: Ačkoliv jsme se současným vyladěním Infernal Shrines spokojeni, všimli jsme si, že je tu tendence podceňovat několik prvních Punisherů. Abychom hráče popostrčili k tomu, aby si jich cenili, posílili jsme jejich počáteční zdraví a snížili jejich rané scalovaní, aby se to kompenzovalo. Ačkoliv by Punisheři na začátku měli být silnější, jakmile se hra dostane za 15 minut, měli by být stejní, jako s předchozím patchem.
Frozen Punisheři jsou skvělí na zonování nepřátelských týmů, ale měli jsme pocit, že se jim bez předběžného opatření týmu šlo přílš snadno vyhnout. Tyto změny by měly zvýšit frekvenci rootu hráčů, ale mělo by jim to připadat méně špatné, když už se to stane.
Towers of Doom
· Všecny tři oltáře se objeví najednou pouze dvakrát za hru – během prvního a pátého Altar eventu
Developer Comments: Chtěli jsme se zbavit situací, kdy je velká šance, že objevení se všech tří oltářů povede ke konci hry. Pořád si myslíme, že event se všemi třemi oltáři představuje zajímavý herní prvek, který po týmech chce, aby bojovaly na třech místech najednou, ale nemyslíme si, že jde o dobrý zážitek, když je zdraví Core nízké a nemají tak pocit, že mohou o oltáře bojovat a předejít tak ztrátám.
HRDINOVÉ
ASSASSIN
GREYMANE
· Gilnean Cocktail(Q) (D)
· Incendiary Elixir (Talent) byl pozměněn na Quest Talent, který nyní funguje takto:
· Pokaždé, když způsobíte nepřátelskému hrdinovi poškození plošným damage Gilnean Cocktailu, zvýší se poškození při dopadu o 2 a plošné poškození o 6 (kumuluje se až 20krát). Jakmile jste zasáhli 20 hrdinů, cooldown schopnosti se sníží o 2 vteřiny
Developer Comments: Hlavní myšlenka Gilnean Cocktailu je, že umí způsobit hodně pokození, ale s tou nevýhodou, že poškození hlavního cíle je mnohem menší. Mělo by jít o pokovací schopnost pro zničení zadní lajny. Stará verze Incendiary Elixir tento koncept zcela rušil a místo toho ze schopnosti udělal obyčejnou plošnou nukovací schopnost, která už nebyla ničím zvláštním. Nahradili jsme ji novou verzí, která odměňuje hráče, kteří prokáží mistrovství ve zvláštních aspektech tohoto sklil shotu, zatímco by měl zůstat zachován sklil cap.
WARRIOR
ARTANIS
· Zdraví sníženo z 2335 (+4% každý level) na 2245 +4% každý level).
· Regenrace zdraví snížena z asi 4.86 +4% každý level) na 4.67 (+4% každý level).
· Twin Blades (W)
· Artanisův další základní útok také způsobí, že se posune dopředu o krátkou vzdálenost, která se rovná asi polovině vzdálenosti, kteru umožňovala předchozí verze talentu Zealot Charge
· Zealot Charge (Talent)
· Nyní zvyšuje vzdálenost o 100%.
Developer Comments: Artanisova schopnost přežít se zvyuje přímo úměrně tomu, jak dlouho je naživu, což činilo talenty jako Zealot Charge nesmírně silnými. Celý efekt fungoval tak dobře, že jsme se rozhodli část jeho bývalé výhody zahrnout do základních Twin Blades.Ačkoliv někdy máme pocit, že je třeba chybu v hrdinově kitu zalepit ořezáním talentů, v tomto případě si myslíme, že by ji Artanis měl být schopný částečně od začátku obejít. Jelikož jde o významné navýšení jeho síly na začátku hry, rozhodli jsme se zrušit navýšení zdraví, které Artanis nedávno dostal.
Opravy chyb
Obecné
· Opraveno několik překlepů a chyb napříč celou hrou
· Vydání příkazu /dance při pohybu hrdiny nyní správně pozastaví hrdinův pohyb, přehraje animaci tance a následně obnoví příkaz k pohybu
Vizuální opravy
· Health bar Arthase se skinem Crimson Count se nyní zobrazuje mnohem blíže jeho modelu hrdiny, když je v podobě netopýra
Battlegroundy
· Zdraví Side Gate je nyní stejné na celé mapě Tomb of the Spider Queen
· Opravena chyba, kdy Punisher, který skočil na hrdinu, když hrdina zrovna aktivoval Hearthstone, mohl způsobit, že Punisher proskočil do nepřátelské Hall of Storms
· Opravena chyba, kdy resetování talentů v Try Mode neodebralo existující stacky Essence u Dehaky nebo Snipe Master u Novy
· Znovuvydání příkazu na budovu pod fog of war už nezpůsobí opakování základní animace bez způsobení poškození
Hrdinové a talenty
· Stacky Block, které udělují talenty Reactive parry u Artanise a Blazing Bulwark u Choa nyní správně sníží příchozí poškození základních útoků o 50 %
· Dehakův Brushtalker už nebude mít cooldown, pokud je cílová lokace blokována jinými jednotkami
· Grafické efekty Dehakovy Isolation už nebudou vizuálně na mapě zůstávat, pokud způsobí smrtelné poškození jedné z Holo Decoys Novy
· Gall nyní může správně castovat Runic Blast, zatímco channeluje Shadow Bolt Volley
· Illidanův trait Betrayer’s Thirst už nebude způsobovat cooldown u základních útoků, které minou kvůli eketům Blind nebo Evasion
· Sylvanina Mind Control bude nyní správně rušit ability, které jsou cílem channelovány, jako je Mosh Pt u E.T.C. a Lilin Jug of 1000 Cups
· Opravena chyba, která mohla způsobit, že grafické efekty Mind Control zůstávaly až do smrti, když na sebe Mind Control zároveň seslali dva hráči Sylvanas
· Opravena chyba, která mohla vyrušit grafický efekt Mind controlu, když byl použit na jinou Sylvanas, která již používala Mind Control na jiného hrdinu
· Opravena vzácná chyba, která mohla hráči trvale zabránit v ovládání Lt. Morales, pokud byla zabita po vyvolání Medivac Dropship dříve, než do Medivac nastoupila
· Hráči již nebudou příležitostně ztrácet kontrolu nad hrdinou po zásahu Muradinovým Haymaker s talentem Grand Slam
· Tychův Overkill nyní bude správně přerušen po aktivaci Hearthstone
Zvuk
· Opravena chyba s limitací zvukového kanálu, která mohla způsobit, že některé zvuky nebyly přehrávány
· Illidanův dabing pro The Hunt už není slyšitelný pro hrče, kteří nejsou blízko cíle
· Dabing hrdinů, který jiným nařizuje, aby použili Healing Fountain, se bude přehrávat méně často
Uživatelské rozhraní
· Seznam požadavků obrazovce Ranked Play nyní uvádí, že Cho’gall se nepočítá k minimu 14 hrdinů
· Opravena chyba, která mohla způsobit neúmyslné odpojení hráčů z Draft Lobby
· Hedinové, kteří nedosáhli levelu 5 nebo více, už nebude možné vybrat během draftů pro ranked play
· Opravena chyba, která u hrdinů v Draft Lobby zobrazovala základní skin, i když byl pro hrdinu během předchozí hry vybrán nezákladní skin
· Opravena chyba, která zabraňovala, aby se oblíbení hrdinové spráně objevili během výběru hrdinů v Quick Match a v Draft Lobby
· Přepínání skinů po vybrání hrdiny v Draft Lobby už nezpůsobí neustálé přehrávání dabingu
· Opravena chyba, která mohla pro pozorovatele hry způsobit vizuální setrvání Death Recapu
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Fredrik 23.04.2016 12:39
JohnMudman 22.04.2016 19:29
Díky, dobrá práce!
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet