Další velký patch pro Heroes of the Storm dorazil na Public Test Realm, kde bude k dispozici až do 24. listopadu. Tímto žádáme vaši pomoc při testování nového obsahu a balancování nových změn, než budou oficiálně vydány. Stejně jako minule, pokud naleznete jakoukoliv chybu na PTR, prosíme, abyste ji oznámili na PTR Bug Report fóru.
Berte na vědomí, že jakýkoliv nákup v PTR obchodě nebude možný. Nebudete tedy moct kupovat předměty za reálnou měnu ani goldy. Níže přinášíme Patch Notes.
Níže si můžete přečíst vše, co tento patch přináší.
Nový battleground
Towers of Doom
Grave Keeper a Raven Lord povstali nad temným a tajemným městem, o jehož nadvládu oba usilují. Nyní tito Realm Lordi povolali hrdiny k jejich zápasu o dominanci nad Towers of Doom.
-
Každé Core je obklopeno nezničitelnými bariérami a nemůže být poničeno hrdinou, minionem ani za pomoci kempů.
- Místo toho hrdinové musí obsadit Oltáře, které se pravidelně aktivují ve městě. Po aktivaci Oltáře se aktivuje takzvaná Bell Tower, která bude střílet a poškozovat Core soupeře.
-
Věrnost Bell Tower je vrtkavá! Každá zničená Bell Tower po krátkém čase opět povstane, ale nyní bude náležet týmu, který ji zničil.
- Ničením Bell Towers týmy získají větší kontrolu nad celou mapu, ale také dostanou více střeliva, které ničí Core po aktivaci Oltáře.
Towers of Doom dostupný na PTR
- Towers of Doom je jediný battleground, který je k dispozici na PTR.
- Towers of Doom nebude k dispozici na live verzi hned v den, kdy vyjde patch, ale zůstane na PTR, abyste mohli dále testovat. A to až do 24. 11.
Vizuální vylepšení
Obecné
- Dostřel věží snížen o 50 %.
Hrdinové
- Byly vylepšeny Artanisovy pohybové animace.
- Byly vylepšeny Stitchesovy lícní animace.
Schopnosti hrdinů
-
Byl vylepšen vzhled následujících schopností a talentů hrdinů:
- Magni Muradin – Storm Bolt (Q)
- Imposing Presence (Talent) – Hrdinové zasažení talentem Imposing Presence, kteří mají zpomalený útok, budou označeni vizuálním efektem.
Uživatelské rozhraní
Obecné
- Vyskakující pozvánky do her a do party budou nyní ukazovat portrétový rámeček hráče, který ji zaslal.
Herní uživatelské rozhraní
-
Herní ukazatel skóre
- Sloupec s XP byl odstraněn z herního ukazatele.
-
Sloupec Takedowns v herním ukazateli (TAB) byl rozdělen do dvou nových: Zabití a Asistence.
- Zabití je získáno za finálním ránu, která dorazí nepřátelského hrdinu.
- Asistence fungují téměř stejně jako dříve Takedowns. Každý hrdina, který je poblíž při zabití soupeře, dostane asistenci.
-
Minimapa
-
Minimapa bude vizuálně zobrazovat, když přátelský hrdina používá Hearthstone k navrácení do Hall of Storms.
- Při každé aktivaci Hearthstone spojeneckého hrdiny se objeví zpráva v chat boxu.
-
Minimapa bude vizuálně zobrazovat, když přátelský hrdina používá Hearthstone k navrácení do Hall of Storms.
Design & Hratelnost
Scaling Changes
- Škálování zdraví a poškození pro všechny hrdiny, události, miniony a žoldáky bylo změněno na multiplikativní a procentuální hodnoty.
- Hodnota škálování pro mnoho hrdinů, které dříve získali v průběhu hry, bylo přidáno do jejich základních hodnot.
- Respawn časy pro úrovně 1-10 byly navýšeny.
- Prosím, pro více detailů navštivte náš blog o škálování a změnách v respawn čase.
Zpomalení rychlosti útoku
- Zpomalení rychlosti útoku bude nyní postihovat pouze hrdiny a summony.
Tooltips
- Některé popisky byly aktualizovány.
Talenty
Gathering Power
- Takedown hrdinů nyní zvyšuje Ability Power o 2 % za zabití až do bonusu 30 %. Tento bonus se po smrti vynuluje.
ASSASSIN
Falstad
- Conjurer's Pursuit (Talent) odstraněn.
- Gathering Power (Talent) odstraněn.
-
Hammerang (Q)
- Power Throw (Talent) přesunut z 1. na 4. level.
-
Nový talent (Level 1): Gathering Storm
- Trvale zvýší poškození udělené Hammerang o 1 pokaždé, když zasáhne nepřátelského hrdinu.
-
Flow Rider (Talent)
- Již nesnižuje cooldown na Barrel Roll.
- Nyní způsobuje, že se základní schopnosti dobíjejí o 100 % rychleji, když je aktivní Tailwind trait.
Jaina
-
Frostbite (Trait)
-
Deep Chill (Talent)
- Bonus ke zpomalení pohybu, který způsobuje Chill, byl snížen z 35 % na 30 %.
-
Deep Chill (Talent)
Zeratul
- Focused Attack (Talent) odstraněn.
-
Nový talent (Level 4): Master Warp-Blade
- Každý třetí útok do stejného hrdiny způsobí o 100 % větší poškození.
SUPPORT
Kharazim
-
Insight (Trait)
- Regenerace many získaná každým třetím zásahem zvýšena z 12 (+ 0,21 / úroveň) na 14 (+0,36 / úroveň).
-
Iron Fists (Trait)
- Bonus k poškození každým třetím zásahem zvýšen ze 100 % na 125 %.
Uther
-
Eternal Devotion (Trait)
- Trvání Spirit Form sníženo z 10 na 8 vteřin.
-
Divine Shield (R)
- Cooldown navýšen ze 70 na 90 vteřin.
Warrior
Leoric
-
Drain Hope (W)
- Cooldown snížen z 12 na 11 vteřin.
- Pokud je Leoric zastunovaný při používání Drain Hope, stun již nezruší abilitu a střela bude pokračovat v cestě.
- Obdržené poškození a získané zdraví sníženo z 25 % na 20 %.
- Úprava obdrženého zranění a léčení v čase.
Rexxar
-
Misha (Trait) (D)
- Portrét časovače do respawnu pro Mishu se nyní objeví společně s časovačem.
- Frekvence, s jakou se objevoval vioceover, když Rexxar zadával Mishe příkazy, byla snížena.
-
Misha, Fixate (1)
- Misha, Fixate bylo přejmenováno na Misha, Focus!
Opravy chyb
Obecné
- Opravena chyba, kdy se mohlo stát, že tým bez obsazené role Support hrdiny hrál v Quick Match proti týmu se Support hrdinou.
- Opravena chyba, kdy se občas stalo, že při automatickém výběru hrdiny nebyl vybrán Support, i když jej daný tým postrádal.
- Opravena chyba, při níž francouzská AZERTY klávesnice byla automaticky přesměrovaná na QWERTY klávesnici.
Battlegrounds
- Popisek Plant Terror’s Overgrowth Ability již správně ukazuje, že je možno vyřadit Core.
- Opraven problém, který znemožňoval zobrazení okruhu viditelnosti hrdinů na minimapě (Battlefield of Eternity, Infernal Shrines).
Hrdinové a talenty
- Abathur již nemůže zabírat objektivy svým tělem při používání Ultimate Evolution.
- Abathurův talent Adrenal Overload nyní správně zvyšuje rychlost útoku Monstrosity, která je pod efektem Symbiote.
- Hrdinové s Relentless talentem, kteří jsou polymorfováni, nyní správně obdrží poškození z Brightwing Unstable Anomaly talentu, když Polymorf pomine.
- Vizuální efekt od Butcherova Brand již nezůstane na cíli, který je ochráněn od smrti Kharazimovým Divine Palm.
- Chenova Spirit forma již správně opustí Stealth po použití ability během Storm, Earth, Fire.
- Hrdinové, kteří jsou současně udeřeni Diablovým Overpower a Stitchesovým hákem, již nebudou vyhozeni mimo hratelnou oblast.
- Hrdina, který aktivuje Ice Block v momentě, kdy na něj je použit Stitchesův Gorge, si nyní udrží vizuální efekt po dobu trvání talentu.
- Opraven bug, který způsoboval, že hrdina ve Stealthu okamžitě po nasednutí na mounta použil basic attack na blízkého nepřítele.
- Opraven problém, který umožňoval Leoricovi měnit směr při použití March of the Black King.
- Opraven problém, který způsoboval, že Medivac zůstal na battlefieldu, když byla Lt. Morales zabita při jeho vyvolávání.
- Poškození, kterému zabránil Safeguard Lt. Morales, bude vždy zobrazováno v celých číslech.
- Cooldown pro Kerriganin Ravage se již správně vyresetuje, když je použit na zničení nábojů nepřátelské budovy.
- Misha se již správně vrátí k Rexxarovi, když je na druhé straně nepřátelské brány, a vytvoří se jí cesta zničením nepřátelské zdi.
- Sonjin následující basic útok po použití Ancient Spear již nyní správně těží z talentu Follow Through.
- HoT (Heal over Time) a DoT (Damage over Time) představující Tyrandin Shadowstalk a Kael’thasovu Living Bomb budou nyní přesněji dopočítávány při konci jednotlivých abilit.
Uživatelské rozhraní
- Legendary a Epic skiny hrdinů jsou nyní správně označeny, například na Hero Select obrazovce.
- Opraven problém, který zabraňoval scrolovacímu kolečku procházet list přátel během prohlížení obchodu.
- Hráči v Hero League lobby již nemohou být pozváni k připojení do Real-ID party.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet