Proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.
Obecné
- Vývojáři se zdráhají vydat roadmapu, ale možná se dočkáme něčeho obecného.
- Blizzard je spokojený se současnou frekvencí vydávání nového obsahu.
- Vývojáři jsou spokojení se současným stavem rychlosti pohybu. Ale stále sbírají data, hlavně ohledně Li-Ming a Kael'thase.
- Tvrdě se pracuje na vylepšení AI, chtějí opravu vydat co nejdříve.
- Je možné, že se v budoucnu příběh Nexu rozšíří.
- Vývojáři pracují na vylepšeném rozhraní pro sledující (observer interface).
- Pracuje se na možnosti darovat předměty, chtějí to vydat co nejdříve.
- Průzkumy po skončení hry sbírají obecnou zpětnou vazbu, možná se dočkáme více specifických otázek.
- Tým je víceméně spokojen se stavem Hanamury, ale souhlasí, že by potřebovala trochu vylepšit.
- Vývojářům se líbí nápad, že by MVP dělal Taunty.
- Keybinds pro hrdiny místo profilů se neplánuje. Ale vývojáři uvažují o možnosti automatické změny profilu pro různé hrdiny.
- Neplánuje se návrat Mega Hero Bundles. Pokud se tak stane, bude to při speciální příležitosti, nebude trvalý.
MMR & Storm League
- V nové verzi bude MMR efektivně viditelné jako váš rank. Výpočet MMR je spojen s predikcí win rate, který bere v potaz mnoho proměnných. Výpočet MMR se v nové sezóně nemění.
- Rozložení ranků po startu nové sezóny bude následující:
- 14 % Bronze
- 25 % Silver
- 28 % Gold
- 22 % Platinum
- 10 % Diamond
- 1,15 % Master
- Po odehrání Placement her není stanovený maximální rank (např. Diamond 5 or Diamond 3). Ranked body jsou svázány s MMR.
- Jedním z faktorů, který počítá MMR je jak často hrajete. Čím déle nehrajete, tím méně je MatchMaker jistý ohledně vašeho MMR.
- Vývojáři zvažují pouze Solo a Duo pro vysoké ranky v SL (žádný 5-men premade).
- V současné chvíli neuvažují o změně podmínek pro hraní SL.
- Jsou si vědomi problému se smurf účty a mají nástroje, jak mu čelit.
- Stále se pracuje na systému, jak potrestat Disconnect/AFK/Feeder.
- Data z Performance Based Matchmaking nebudou mít vliv na MMR.
- Plánují se vylepšení odměn za sezónu.
- Neplánuje se squish/reset MMR.
Hrdinové
- Teasing nových hrdinů bude pokračovat. Vývojáři sledují diskuze, odhady, teorie.
- Trofeje z teaseru Qhiry byl pouze cool artwork, ale v Nexu není nic nemožné ;)
- Qhira měla původně Graplig Hook jako talent na 16. levelu, ale vývojáři měli pocit, že je Must-pick, takže ho použili jako Trait. Pasivní poškození přesunuli do jejího Blood Rage.
- Vývojáři si nemysleli, že by Qhiřin kit šel použít na některou z Blizzardích postav.
- V současné chvíli se nevyvíjí žádný hrdina z Nexus univerza.
- Nova dostane správnou barvu očí (zelená) v dalším major patchi.
- V současné chvíli se neplánuje upravit model Arthase, ačkoliv by to tým rád udělal. Znamenalo by to spoustu práce.
- V současné chvíli se neplánují Traity, které se spustí až po smrti hrdiny (např. jako má Junkrat a Tyrael).
Ostatní
- AMA je pro vývojáře velmi důležité. Jen se chtějí vyhnout slibování něčeho, co pak nemohou splnit.
- Vytvořit nový skin zabere 2 až 5 týdnů.
- Lokalizace všech skinů zabere hodně času. Např. modelování a texturování všech barevných kombinací Janitor Leoric pro všechny jazykové verze zabralo téměř 5 týdnů.
- Současný Mecha event byl plánován s 6měsíčním předstihem.
- Lehké posunutí kempů na mapě Alterac Pass by bylo zajímavé, ale zabralo by to spoustu času.
- V současné chvíli se neplánuje obsah vytvořený uživately. Ale sledují návrhy komunity.
- Pizza s ananasem? V Nexu není nic nemožné ;)
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet