Reddit AMA z 8. srpna 2019

  reddit    ama   

Proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.

Obecné

  • Vývojáři se zdráhají vydat roadmapu, ale možná se dočkáme něčeho obecného.
  • Blizzard je spokojený se současnou frekvencí vydávání nového obsahu.
  • Vývojáři jsou spokojení se současným stavem rychlosti pohybu. Ale stále sbírají data, hlavně ohledně Li-Ming a Kael'thase.
  • Tvrdě se pracuje na vylepšení AI, chtějí opravu vydat co nejdříve.
  • Je možné, že se v budoucnu příběh Nexu rozšíří.
  • Vývojáři pracují na vylepšeném rozhraní pro sledující (observer interface).
  • Pracuje se na možnosti darovat předměty, chtějí to vydat co nejdříve.
  • Průzkumy po skončení hry sbírají obecnou zpětnou vazbu, možná se dočkáme více specifických otázek.
  • Tým je víceméně spokojen se stavem Hanamury, ale souhlasí, že by potřebovala trochu vylepšit.
  • Vývojářům se líbí nápad, že by MVP dělal Taunty.
  • Keybinds pro hrdiny místo profilů se neplánuje. Ale vývojáři uvažují o možnosti automatické změny profilu pro různé hrdiny.
  • Neplánuje se návrat Mega Hero Bundles. Pokud se tak stane, bude to při speciální příležitosti, nebude trvalý.

MMR & Storm League

  • V nové verzi bude MMR efektivně viditelné jako váš rank. Výpočet MMR je spojen s predikcí win rate, který bere v potaz mnoho proměnných. Výpočet MMR se v nové sezóně nemění.
  • Rozložení ranků po startu nové sezóny bude následující:
    • 14 % Bronze
    • 25 % Silver
    • 28 % Gold
    • 22 % Platinum
    • 10 % Diamond
    • 1,15 % Master
  • Po odehrání Placement her není stanovený maximální rank (např. Diamond 5 or Diamond 3). Ranked body jsou svázány s MMR.
  • Jedním z faktorů, který počítá MMR je jak často hrajete. Čím déle nehrajete, tím méně je MatchMaker jistý ohledně vašeho MMR.
  • Vývojáři zvažují pouze Solo a Duo pro vysoké ranky v SL (žádný 5-men premade).
  • V současné chvíli neuvažují o změně podmínek pro hraní SL.
  • Jsou si vědomi problému se smurf účty a mají nástroje, jak mu čelit.
  • Stále se pracuje na systému, jak potrestat Disconnect/AFK/Feeder.
  • Data z Performance Based Matchmaking nebudou mít vliv na MMR.
  • Plánují se vylepšení odměn za sezónu.
  • Neplánuje se squish/reset MMR. 

Hrdinové

  • Teasing nových hrdinů bude pokračovat. Vývojáři sledují diskuze, odhady, teorie.
  • Trofeje z teaseru Qhiry byl pouze cool artwork, ale v Nexu není nic nemožné ;)
  • Qhira měla původně Graplig Hook jako talent na 16. levelu, ale vývojáři měli pocit, že je Must-pick, takže ho použili jako Trait. Pasivní poškození přesunuli do jejího Blood Rage.
  • Vývojáři si nemysleli, že by Qhiřin kit šel použít na některou z Blizzardích postav.
  • V současné chvíli se nevyvíjí žádný hrdina z Nexus univerza.
  • Nova dostane správnou barvu očí (zelená) v dalším major patchi.
  • V současné chvíli se neplánuje upravit model Arthase, ačkoliv by to tým rád udělal. Znamenalo by to spoustu práce.
  • V současné chvíli se neplánují Traity, které se spustí až po smrti hrdiny (např. jako má Junkrat a Tyrael). 

Ostatní

  • AMA je pro vývojáře velmi důležité. Jen se chtějí vyhnout slibování něčeho, co pak nemohou splnit.
  • Vytvořit nový skin zabere 2 až 5 týdnů.
  • Lokalizace všech skinů zabere hodně času. Např. modelování a texturování všech barevných kombinací Janitor Leoric pro všechny jazykové verze zabralo téměř 5 týdnů.
  • Současný Mecha event byl plánován s 6měsíčním předstihem.
  • Lehké posunutí kempů na mapě Alterac Pass by bylo zajímavé, ale zabralo by to spoustu času.
  • V současné chvíli se neplánuje obsah vytvořený uživately. Ale sledují návrhy komunity.
  • Pizza s ananasem? V Nexu není nic nemožné ;) 

Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet