Před několika dny proběhlo další kolo AMA na Redditu. Heroes tým odpovídal na různé otázky týkající se vývoje. Přinášíme vám výtah toho nejdůležitějšího.
Anduin byl vydán po dlouhých třech měsících od vydání Imperia. Bude takto dlouhá doba standard? Nebo se bude ještě prodlužovat, jelikož většina plánovaných hrdinů je již vydaná?
Milujeme vytvářet nové hrdiny. Ale zároveň chceme dělat určité balanční úpravy a reworky u stávajících hrdinů. Tyto úpravy uzavírají mezeru mezi vydáváním jednotlivých hrdinů a zároveň dávají šanci vyniknout stávajícím hrdinům. Nový hrdina je již na cestě a vypadá dobře. Přijde v některém za dalších patchů.
V současné chvíli vyvolaní pohůnci nebenefitují z leeching efektů jako je Nano Infusion. Například Nazeebo a jeho Q, W a Garguantuan mu nedávají life leech, když má na sobě Nanoboost. Nedává to smysl, obzvlášť u Q. Chystáte to opravit (i u Chromie, Kel'thuzad a dalších)?
V minulosti kolem toho bylo příliš věcí, které bylo potřeba vyřešit. A u většiny hrdinů to nebylo efektivní, nebo proveditelné. S reworkem Kerriganové jsme to naskriptovali, takže je to nyní jednoduší. Projdeme hrdiny a opravíme výše zmíněné.
Uvidíme někdy v budoucnu unikátní kity, jako má Abathur, Murky, Cho'gall?
Jednoduchá odpověď: ANO!
Jak vypadá rework u Chena?
V kanceláři kvůli němu zažíváme zemětřesení. Nedivil bych se, kdyby se hráčům dostal již brzy do rukou.
Po událostech ze čtrnáctého prosince je nasnadě otázka: Začali jste vyvíjet nové hrdiny, kteří v ten den ještě nebyli ve vývoji?
Ano.
Proč u popisku abilit není vidět dosah, délka trvání, poškození, čas potřebný v vykouzlení a další čísla (kromě mana cooldown)?
O tomhle jsme se během posledních let párkrát bavili. Staré vývojářské design dokumenty ukazují, jak by takové "advanced tooltips" mohly vypadat. Ale nikdy se nedostaly na vrchol priorit. Vypadalo by to skvěle, ale práce potřebná na úpravu všech hrdinů by byla obrovská a časově náročná. Čímž nechci říct, že to nechceme udělat. Bude to, až na to bude ten správný čas.
Bude na Blizzconu nějaký Heroes turnaj? Bude na Blizzconu nějaké Heroes oznámení, testování atd.?
Plánujeme věci pro Blizzcon, ale zatím nemáme nic, co by se týkalo e-sportu. Chtěli bychom mít nějaké exhibiční zápasy. Ale nic neslibujeme. Co můžu říct je, že se dočkáte nových věcí, které si budete moci na místě vyzkoušet.
Jaké jsou šance na novou mapu? Chápu, že po redukci týmu asi nejsou nové mapy vaší prioritou.
V tuhle chvíli jsme zaměření na to, jak vybalancovat a vylepšit současné mapy.
Ve hře jsou již všechny rasy ze Starcraftu a Diabla, ale z Warcraftu jich pár chybí (Nagy, Ethrealové, gnomové). Dočkáme se těchto ras v Nexu?
Chceme mít ty rasy v Nexu. Bude to chvíli trvat.
Dostaneme skiny typu Warcraft 2 Peon pro Probia? Nebo Death Knight LiLi?
Chystáme vzrušující a zábavné skiny! Můžete očekávat návrat tematicky laděných skinů a zcela nová témata. Líbí se nám crossovery. Ty jsou skvělou možností, jak takové skiny udělat. Spoustu nápadů bereme z Redditu. Ale nikdy mě nenapadlo udělat Death Knight LiLi, zní to cool!
Jaké máte plány s rotací Brawlů? Zůstanete alespoň na chvíli zaměření na ARAM?
V tuhle chvíli budou jenom ARAM. Rozhodli jsme, že ARAM by mohl někdy v budoucnu nahradit Brawl.
Když tvoříte crossover skiny, zabránilo vám to ve vytvoření nového hrdiny? Např. Broll Bearmantle, Magni Bronzebeard a Widowmaker.
Ne. Jedním z prvních skinů byl Medic Uther a i tak jsme udělali Lt. Morales. Udělali jsme Novazon skin pro Novu a později stejný vzhled dostala Cassia.
Vrátíte do hry Haunted Mines?
V tuhle chvíli ne. Nenašli jsme způsob, jak ji dostat na stejný level zábavy, který mají ostatní mapy. Jak počet map rostl, nemohli jsme najít důvod, proč ji mít v rotacích map v Ranked a Quick Match. Proto jsme tu mapu odebrali úplně. Neříkám, že třeba někdy v budoucnu nepřijdeme s nějakým úžasným řešením, ale v tuhle chvíli nejsou Haunted Mines na pořadu dne.
Pracujete osobně s herními veterány a profíky na designování nových hrdinů a balancování?
Budu upřímný. Na balancování hrdinů to děláme. Celý tým čte fóra a zpracováváme zpětnou vazbu od veteránů a bývalých profíků.
Často se objevuje požadavek na Map Editor, kvůli kterému může komunita vytvářet obsah pro Heroes. Plánujete Map Editor?
V týmu o tom mluvíme už několik let, ale priority se mění. Chtěli bychom vydat editor, abychom viděli, co komunita předvede. Ale čas a práce potřebná k upravení našich vývojářských nástrojů tak, aby s nimi mohla pracovat komunita, by značně ovlivnila naši běžnou práci. Publikování a kurátorství taky zabere spoustu času. Nikdy neříkej nikdy, ale v tuhle chvíli nemáme plány vydat editor.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet