Blizzard zdroj
Hrdinové
WarriorTyrael
Obecné
- Tyrael bude čelit cíli svých základních útoků po zásahu. Jedná se jen o vizuální změnu, která nijak neovlivní gameplay
- Pasivní redukce poškození abilitami (Spell Armor) odstraněn
Atributy
- Základní maximum životů zvýšeno z 2296 na 2468
- Regenerace životů zvýšena z 4.78 na 5.14
Abilities
- El’druin’s Might (Q)
- Cena many snížena z 50 na 45
- Righteousness (W)
- Cena many snížena ze 60 na 50
- Štíty rozdané spojencům absorbují 40 % hodnoty Tyraelového štítu.
- Jedná se o stejnou hodnotu, jako dříve, ale upravil se princip, aby vše sedělo novému Tyraelovi.
- Smite (E)
- Může být seslán v pohybu
- Poškození zvýšeno ze 144 na 150
Talenty
- Level 1
- Salvation (W)
- Přesunuto z levelu 16
- Nová funkcionalita:
- Zlepšení Righteousness: Tyraelův štít absorbuje o 25 % více poškození. Pokud je štít zničen, vyléčí Tyraela za 125 životů.
- (Nový) Justice for All (W)
- Zlepšení Righteousness: Štíty rozdané spojencům absorbují 100 % hodnoty Tyraelového štítu.
- (Nový) Ardent Restoration (Passive)
- Útok na nepřátelského hrdinu poskytne Tyraelovi regeneraci 2,5 životů za sekundu po dobu 5 sekund. Stackovatelné 10x.
- Protection in Death (Trait)
- Odstraněn
- Even in Death (Trait)
- Odstraněn
- Regeneration Master (Passive)
- Odstraněn
- Salvation (W)
- Level 4
- (Nový) Stalwart Angel (Q)
- Tyrael získá 25 % redukce poškození (Armor), když je El'druin vyhozen na zemi a 3 sekundy po teleportaci.
- (Nový) Bound by Law (Q)
- Zvýší El'druin's Might zpomalení (Slow) z 25 na 35 %. Tyraelovi základní útoku prodlužují efekt zpomalení o 1 sekundu až o maximálně 4 sekundy.
- (Nový) Divine Vigor (Passive)
- Zasažení nepřítele abitilou Smite způsobí to, že se Tyrael léčí přes svoje základní útoky. Každý útok jej vyléčí za 50 % poškození, efekt trvá 4 sekundy.
- Vigorous Strike (Passive)
- Odstraněn
- (Nový) Stalwart Angel (Q)
- Level 7
- Purge Evil (E)
- Přesunut z levelu 1
- Nová funkcionalita:
- Každý zasažený hrdina abilitou Smite, zvýší poškození Tyraelových základních útoků o 30 % po dobu 4 sekund.
- Swift Retribution (E)
- Rychlost pohybu zvýšena z 10 na 20 %.
- Již nezvyšuje trvání bonusu k rychlosti pohybu.
- Přidaná funkcionalita:
- Nyní také zvýší rychlost útoků spojenců o 25 %
- Angel’s Grace (Q)
- Odstraněn
- Zealotry (W)
- Odstraněn
- Follow Through (Passive)
- Odstraněn
- Purge Evil (E)
- Level 13
- Sword of Justice (Q)
- Přesunut z levelu 16
- Nová funkcionalita:
- Tyrael se může skrze El'druin's Might teleportovat 2x. Druhý teleport jej vrátí na původní místo.
- Holy Ground (Q)
- Přesunut z levelu 16
- Trvání sníženo ze 4 na 3 sekundy
- (Nový) Law and Order (W)
- Sníží cooldown Righteousness o 1 sekundu za každého zasaženého hrdinu abilitou Smite. Righteousness zvýší poškození příštího Smite o 25 % za každého postiženého spojence.
- Burning Rage (Passive)
- Odstraněn
- Angelic Absorption (W)
- Odstraněn
- Angelic Might (E)
- Odstraněn
- Sword of Justice (Q)
- Level 16
- (Nový) Burning Halo (Q)
- El'druin a Tyrael udělují 15 poškození za sekundu blízkým nepřátelům. Toto poškození je zvýšeno o 100 % na 3 sekundy po teleportování k El'druin.
- Horadric Reforging (Q)
- Přesunuto z levelu 4
- Nová funkcionalita:
- Základní útoky snižují cooldown El'druin's Might o 1,5 sekundy.
- (Nový) Smite the Wicked (E)
- Cooldown Smite se dobíjí o 100 % rychleji, když je El'druin odhozeno a 3 sekundy po teleportování k němu.
- Blood for Blood (Active)
- Odstraněn
- (Nový) Burning Halo (Q)
- Level 20
- (Nový) Defense of the Angels (Active)
- Aktivuj a sniž všechno příchozí poškození o 40 % na 5 sekund. Když Tyrael nebo jeho spojenec, který má na sobě štít skrze Righteousness, obdrží poškození, sniží cooldown o 3 sekundy. 120 sekund dlouhý cooldown.
- (New) Seal of El’druin (Passive)
- Pokaždé, kdy Tyrael sešle základní abilitu, zvýší jeho rychlost útoku o 50 % na 3 sekundy.
- Nullification Shield (Active)
- Odstraněn
- Nexus Blades (Passive)
- Odstraněn
- (Nový) Defense of the Angels (Active)
Opravy chyb
Hrdinové, ability, talenty
- Blaze: Opravena chyba, která dovolila hráči sesílat Flame Stream, když Blaze zemřel během vcházení do bunkru,
- Blaze: Opraven problém, který mohl způsobit hráčům trvalou stázi, když byly zabiti v momentě, kdy vešli do bunkru.
- Malfurion & Stitches: Opraven problém, který mohl způsobovat, že se hrdinové stali nehratelní, pokud byl použit Nature's Cure na hráče, kteří byli postižení Stitchesovým Gorge.
- Malfurion & Zagara: Nature’s Cure již nemůže očistit (cleanse) hrdiny v efektu Devouring Maw.
- Uther: The Well Met talent již neovlivňuje "nehrdinské" jednotky.
- Valeera: The Strangle talent již neovlivňuje "nehrdinské" jednotky.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet