Trošku se zpožděním přináším překlad toho nejzajímavějšího, co bylo řečeno v prvním Q&A. Pokud chcete slyšet všechny otázky, doporučuji oficiální záznam (v angličtině).
Blizzard zdroj
Q: Na co jste se zaměřili po BlizzConu?
A: Grafický tým celkově vylepšil grafiku jednotlivých Battlegroundů, vzniká mnoho nových skinů na hrdiny, budeme přidávat nová území a další nové nápady se hrnou každý den. Dále pracujeme na přidání sociálních funkcí, tvorbě „Custom Lobby“ (vytvoření vlastního zápasu), záznamech her, možnosti připojit se zpátky do hry a samozřejmě upravujeme samostatné hrdiny.
Q: Kdy začíná beta testování?
A: Hned, jak to bude možné. Ještě nemáme přesné datum. Záleží, jak rychle doděláme výše zmíněné funkce. Zatím neexistují žádné beta klíče!
Q: Čím se liší Heroes of the Storm od ostatních MOBA her?
A: V několika faktorech. Variabilita map umožní hráči vybrat si zcela svoji strategii. Hráč se podívá, na jaké mapě hraje, jaké hrdiny má v týmu, proti jakým hrdinům hraje a podle toho si vezme talenty. Dále to jsou kratší a velmi rychle se rozvíjející hry.
Q: Budou v Heroes nějaké prvky, které ovlivní hrdinovu rychlost chůze?
A: „Dragon Knight“ na mapě „Dragon Shire“. Pokud zaberete oba obelisky na mapě, proměníte se v dračího rytíře, který má, mimo jiné, rychlejší chůzi.
Q: Uvidíme postavy i ze starších her Blizzardu, jako např. Lost Vikings nebo Blackheart?
A: Máme je na seznamu připravovaných hrdinů. Na Lost Vikings se můžete těšit již brzy.
Q: Můžeme očekávat projev emocí jako např. Taunt (posměch) nebo Dance (tanec)?
A: Ano, několik „emocí“ už máme hotových.
Q: Hodně lidí si myslí, že je hra moc „Casual“ (pro příležitostné hráče). Bude mít hra e-sport scénu?
A: To je na hráčích, jak se rozhodnou. My tvoříme hru, která tohle vše bude podporovat. Ale myslíme si, že se v ní bude hodně soutěžit. Jen protože není složitá, neznamená, že nemůže mít e-sport scénu.
Q: Nebojíte se, že kvůli sdíleným zkušenostem bude mít tým, který jako první dosáhne 10. levelu, velkou výhodu?
A: Diskutujeme o tom, ale myslíme, že to umožní vytvořit zajímavé strategie. Výhoda nebude trvat dlouho. Pokud jsou dva stejně zkušené týmy, výhoda trvá maximálně třicet sekund a během té doby musíte vymyslet, jak s ní naložíte. Samozřejmě, pokud jste o pár levelů níže, už je to problém. Prozatím to nebyl problém, protože hry jsou zatím krátké, ale uvidíme v betě, od toho taky je.
Q: Můžeme se těšit na „Spectator Clienta“ (klient pro sledování zápasů) nebo editor map, stejně jako je tomu ve Starcraft II?
A: Ano, na obojí se můžete těšit. Heroes je vyvíjeno na stejné technologii jako Starcraft II, takže se snažíme přinést vše, co můžete vidět ve Starcraftu.
Q: Bude Heroes podporovat Mac? Bude free to play?
A: Ano a ano.
Q: Jak fungují talenty? Má každý hrdina jiné talenty?
A: Několik talentů bude mít více hrdinů, např. +20 AD (Attack Damage). Mnohem více hrdinů bude mít své talenty. Abathur má kompletně odlišné talenty. Elite Tauren Chieftan má talenty založené na „Cooldownu“, ale díky sdíleným talentům ho Nova může použít taky. Ale zpět k jednotlivým talentovým stromům. Časem se talenty budou více a více rozcházet, nové talenty budeme přidávat průběžně. Taky není vyloučeno, že se jednotlivé talent body můžou časem odstranit ze hry.
Q: Můžete vysvětlit sdílené zkušenosti a přísun goldů?
A: Nemáme goldy, jen zkušenosti, za které dostáváte nové úrovně, které vám umožní vybrat si nové talent body. Pokud je kdokoli z týmu poblíž smrti, ať už „miniona“ nebo nepřátelského hrdiny, tak celý tým dostane zkušenosti. Vybízí to rozběhnout se po mapě a zabíjet vše, co přijde pod ruku, abyste získali co nejvíce zkušeností. Ale samozřejmě budou situace, kdy budete chtít být společně s týmem.
Naposledy upravil/a Bellatrix 14.01.2014 v 15:30:56.
Chcete si povídat o Heroes of the Storm? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskusia
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť saalebo
Registrovať nový účet